Sari la conținut

Martor aprins "apa in filtrul de motorina"


Postări Recomandate

Dupa ce am efectuat revizia la 1 an (circa 12.000 km rulati) am alimentat cu motorina de la Petrom. Din acest moment mi s-a aprins martorul de bord "apa in filtrul de motorina" mai intai pentru o zi, apoi s-a stins vreo 2 zile, dupa care de vreo saptamana, sta aprins tot timpul. Mentionez ca la revizie mi-au fost inlocuite toate filtrele, inclusiv cel de motorina, cu unele noi originale (sunt sigur de asta pentru ca am stat langa mecanic).

Se mai afla cineva in aceasta situatie? Aveti vreo solutie? Sa fie motorina de vina (desi am alimentat cu motorina mai scumpa de la Petrom)?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 42
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Inițiatorul a scris pe alt forum : Revin cu problema mea. Am fost azi in service si au constatat ca exista senzor apa pentru filtrul de motorina. La ultimul schimb, cel care a schimbat filtrul a

Pe bune? Chiar se accepta asa ceva?

Se schimba gratis in garantie, dupa care costa 400 lei, doar senzorul. Asa ca, mare grija cand il schimbati sau atentionati-l fara rusine pe mester sa fie atent. Asta e la Duster.....la Vitara , un f

Posted Images

Si daca-i motorina a mai scumpa, rezervorul benzinariei n-are voie sa contina apa? Citeste manualul sau fuguta la service sa nu cumva sa te trezesti cu niscaiva injectoare de schimbat pe banii tai (apa in motorina nu e acoperita de garantie).

PS: Mai era cineva care si-a prajit injectoarele din cauza apei. Norocul lui a fost ca motorinaria a recunoscut ca a avut probleme cu un rezervor si i-au achitat factura de service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da este prin forum discutia. Parca a fost un MOL si omu' era de prin Bacau sau Adjud...Si eu am schimbat filtrul la 20 mii Km -martor aprins in bord si s-a scos ~ 300 ml apa din filtru si l-am schimbat, nu s-a mai putut purja ca era compromis(la 15 facusem revizia) si tot Petrom cu profitul lor estimat de ~ 2mld euroi fir-ar sa fie...tancurile lor sunt invechite si cu sitele facute tandari.OMV-ul a vopsit doar gardul atat pe statiile proprii cat si pe cele Petrom si atat. :arrow:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Eu am circulat 3 zile cu rezervorul aproape gol când afară era ger, sub -10, tot timpul. Suspectam că s-a format condens în rezervor, lucru absolut normal şi cunoscut. La diesel este bine să circuli cu rezervorul cât mai plin, în special când există risc de condens. Am alimentat numai de la MOL şi am păstrat toate chitanţele.

 

Am ajuns la service după ce martorul de bord rămăsese aprins permanent două zile. Înainte de asta se aprindea uneori, în cursul săptămânii, după ce se încălzea motorul. La service au înlocuit acum două zile doar senzorul pentru prezenţă apă. De atunci nu mai am probleme.

 

Am înţeles că dacă chiar este prea multă apă acolo atunci nu mai porneşte motorul diesel deloc. Dacă a pornit totuşi, chiar dacă ai martorul de bord aprins, ai toate şansele să ajungi până la service. Nu ştiu cum este la cele pe benzină.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...