Sari la conținut

LucianLucaci

Members
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre LucianLucaci

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 26.07.1974

Informații profil

  • Oraș:
    Arad

Vizitatori Recenți Profil

851 citiri profil
  1. Buton (contactor) blocare geamuri spate? Multumesc.
  2. A sucombat si bateria mea la aproape 6 ani de la achizitia masinii (iunie 2010). Am schimbat-o tot cu Rombat, dar varianta Sylver de 75 Ah, la 370,- Ron. Noroc ca decesul s-a produs cuminte, in garaj si nu m-a lasat pe drum, culmea, acum cand au crescut temperaturile. Culmea norocului, langa garaj am un electrician auto care face garantiile pentru Rombat (singurul din Arad). Asa ca inlocuirea s-a produs instant
  3. Virgil, acum am vazut ca ai avut o problema asemanatoare. Singura diferenta este ca la mine s-au aprins simultan toti cei 3 martori: cel de preincalzire, cel de oprire obligatorie si cel de esp. Faza s-a repetat de vreo 3 ori, la intervale de vreo 30 km intre defectiuni. La ultima repornire a motorului, dupa ce s-au stins, treptat, primii 2 martori, n-am mai asteptat sa se stinga si cel de Esp si am continuat drumul cu el aprins. Chestia este ca am parcurs asa vreo 400km si nu s-au mai aprins ceilalti 2 martori, motorul functionand in parametrii, tragea bine, dar, ca o masura de precautie n-a
  4. Aceasta masina chiar are probleme de fiabilitate legate de acesti senzori...eu tocmai m-am intors dupa un drum de Germania si, la intoarcere, pe la 140km/h, dintr-o data s-au aprins in bord beculetele pt. preincalzire bujii, cel cu stop motor si cel de esp, iar viteza mi-a fost limitata la aprox. 100km/h. Am oprit in proxima parcare, iar dupa repornire motor, la relanti, s-au stins treptat toti trei.
  5. Eu nu am vibratii in volan, in schimb, de cateva zile a aparut un zgomot ciudat, un troncanit care se manifesta doar cand brachez maxim dreapta si dau cu spatele. In alte situatii nu se manifesta zgomotul.
  6. Din Petrosani ai indicator spre telescaun Parang, pana la statia de pornire a telescaunului e asfaltata soseaua (Hotel Rusu), de acolo pana la cabana Nasu sunt vreo 7km de drum f. prost, se urca doar cu viteza 1, preferabil cu 4x4, merge si 4x2 dar cam fortezi masina din cauza lipsei de aderenta pe multe portiuni. Cabana Nasu se afla situata la 1600m, de acolo mai sunt cam 150m pana la capatul telescaunului.
  7. Eu am scos o medie de 5,9 in 2000km (diesel, 4x2) parcursi in concediu, de la Arad la mare, apoi Transfagarasan, o parte din Transalpina si, in final, o ''catarare" cu viteza 1, vreo 7km, pana sus la cabana Nasu', din statiunea Parang (pt. cei care cunosc zona), masina full de bagaje, 2 adulti si un copil, AC nonstop. Cu ocazia asta am vazut si limitele versiunii 4x2, efectiv n-am reusit sa urc ultima portiune de 100m pana la Cabana Telescaun, unde aveam rezervare, o rampa criminala din stanca sfaramata, unde un nene cu o Dacie dubla cabina de prin anii 90 ne-a urcat in 4x2 fara probleme si mi
  8. Si a mea a implinit 4 ani in iunie (varianta de 70 Ah), masina porneste tot la prima cheie (de fapt, pana acum, n-a existat nici macar un rateu la pornire) chiar daca in ultimele saptamani a avut parte de variatii mari de temperatura (concediu la munte la 1700m altitudine). Sunt curios daca mai duce o iarna. A cumnatului meu, de 60 Ah, face 4 ani in septembrie (tot diesel, 4x2).
  9. Personal, n-am luat garantie extinsa, am avut cea standard de 3 ani dar de curiozitate, o fi picat la cineva distributia pana acum? Ma gandesc ca or mai fi si cu defecte de fabricatie care au picat in garantie, cei de la service au incercat sa ma "sperie" ca au avut caz cu proprietar plecat prin concediu, cu distributie picata dar n-au vrut sa-mi dea detalii )
  10. Asa o sa fac si eu, o las distributia pe anul viitor, in vara, cand o sa am, probabil, in jur de 30.000km si 5 ani. Eu RCA am platit 240,- RON/an.
  11. Multumesc. Intr-adevar doar asa s-ar explica astfel de diferente la revizii, dar mi se pare ca sunt bani aruncati pe fereastra, sa faci o distributie la 24.000km, cat am eu in momentul de fata, chiar daca au trecut 4 ani de la achizitionarea masinii... Poate ne lamureste totusi cineva de la Dacia daca se folosesc alte consumabile pe masinile livrate la export...oricum, asa, vizual, cureaua de la alternator pare in regula.
  12. Stie cineva care este intervalul de timp in care se schimba distributia la motorul diesel pt masinile livrate pe piata externa? In cartea tehnica se precizeaza ca distributia se schimba la fiecare 4 ani (sau 90.000km).
  13. Chiar daca (recunosc) am fost sceptic la inceput, am comandat si eu niste consumabile pentru revizie, am platit la ora 15, la ora 18.30 a plecat coletul spre Arad si, cu toate ca s-a produs o mica incurcatura (un filtru de ulei livrat cu cod gresit), greseala a fost reparata imediat, primind filtrul corect a doua zi. Acest user este de toata increderea. Comandati fara griji.
  14. Eu am diesel 110 4×2 din iunie 2010 si nu am avut nici macar odata probleme de fluctuatie la relanti, lag in accelerare, etc, indiferent ca e motorul rece sau cald, motorul functioneaza perfect ca-n prima zi, trage de rupe...nu e normal ce se intampla la voi si nu inteleg ce au facut in fabrica la acest facelift...au reusit sa "strice" un motor care functiona perfect... Mentionez ca n-am avut niciun rateu la pornire pana acum (la rece sau cald) dar intotdeauna astept sa se stinga martorul preincalzire bujii (fie iarna sau vara). Sent from my MIUI using Tapatalk
  15. Livrezi si in provincie? Trimis de pe al meu W450 folosind Tapatalk
×
×
  • Creează nouă...