Sari la conținut

Duster 1,33 TCE 150 4x4 SL orange


Postări Recomandate

Pe unde ai petele de ulei/vaselina, pulverizeaza cu un spray pentru frane, curata foarte bine si pe urma urmareste in continuare zonele respective. Daca persista, fuga la garantie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 150
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru Romania nu exista pornire motor de la distanta din MediaNav sau cheie.

Dragi prieteni, Am implinit 10000 km cu Dusterul 1,33 TCE 150 4x4 fabricatie 2020! Nu stiu cum au reusit cei de la Dacia/Renault, insa au reusit sa faca ce nu au reusit/dorit alti producator

Asta cu "au si altii problema asta"; poti sa le dai toate datele, inclusiv seria de sasiu, service-ul (datele de contact) unde s-a facut reparatia si nu a mai reaparut problema. Nu le pasa. Si st

Posted Images

  • 3 weeks later...

Am verificat ieri sa vad daca s-a mai scurs ulei in zona afectată. Zona e curata. Cei din service au avut dreptate in acest caz spunând că e uleiul ce nu a putut fi curățat la înlocuirea inițială a simeringului din cutia de viteze. Ma bucur ca e varianta lor si nu e varianta mea. :-D(care credeam ca din nou curge pe la simering )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni,

Am implinit 10000 km cu Dusterul 1,33 TCE 150 4x4 fabricatie 2020!

Nu stiu cum au reusit cei de la Dacia/Renault, insa au reusit sa faca ce nu au reusit/dorit alti producatori din industria auto: au reusit sa faca o masina cu care sa te descurci in oras (se poate manevra/parca foarte usor), cu un consum decent (datorita unei greutati scazute), cu care sa mergi linistit in concedii (fara probleme la viteze de autostrada), cu care sa te descurci pe drumuri mai putin bune (masina perfecta pentru Romania), sa poti iesi cu ea pe teren accidentat (teren USOR accidentat cu Dusterul fara modificari si cu cauciucurile de asfalt), sa aiba costuri de intretinere rezonabile si un pret de achizitie competitiv.

Motorul de 1.33 TCE 150 este senzatie! (puternic, silentios, fara vibratii, nu consuma ulei) Consumul mixt pe ultimii 4486km este de 8,8l/100km la o medie de 27 km/h. (consum verificat la pompa – cel de pe bord nu a trecut niciodata de 8,1 l/100km)

In opinia mea, puteti avea fara probleme (la un mers linistit) un consum de 6,49 l/100km in afara localitatilor, respectiv 9,5l/100 km in oras.

Referitor la exemplarul pe care il detin, voi face un rezumat al problemelor avute cu el pana acum:

-          Scurgere de ulei intre cutia de viteze si cutia de transfer – cauza a fost simeringul din cutia de viteza pe partea cu cutia de transfer –  problema a fost rezolvata in garantie.

-          in cei 10000 km am avut 4 intreruperi de cate o secunda cel mai probabil al injectiei in mers. Mergeam linistit in viteza 5  (undeva peste 2000 ture), eram într-o usoara accelerare. Sistemul start-stop era dezactivat, clima oprita, iar motorul era la temperatura optima. In total de 4 ori in 10000 km. Voi semnala problema la revizie in februarie.  

-          zgomot de frecare in sarcina intre 1900-2100 rotatii pe minut in vitezele 5 si 6 impreuna cu o usoara ezitare in accelerare. Aici doresc sa va spun ca m-am documentat si nu am deloc vesti bune: se pare ca e ca un fel de rezonanta care prin inlocuirea cardanului, a cutiei de transfer, a cutiei de viteze, a suportilor motorului (piesele au fost inlocuite pe diferite masini) problema nu s-a rezolvat. Singura solutie de pana acum este sa schimbi vitezele 4 ->5 si 5à 6 undeva peste 3000 rotatii pe minut pentru a evita zona de turatie cu probleme. Intre 1999 si 2006 am condus o Dacia 1304 (dacia papuc) cu tractiune spate la care la fel trebuia procedat pentru a evita vibratiile aparute. Aceeasi problema la Duster. (ma intreb unde sunt „lessons learned” la departamentul de proiectare) Pana acum nici o solutie din partea Dacia/Renault si nici nu sunt semne ca va aparea una. 

Castigatoarea categoriei cea mai slaba piesa de pe masina este pe departe timoneria care “agata” iar uneori am impresia ca trebuie sa ma lupt cu ea sa intre in viteza. Vin dupa 14 ani de logan 1,5 dci si mi-e dor de timoneria aia “ieftina” de la logan 2006. (asta ar trebui sa va spuna totul despre aceasta piesa)

Din tot ce am enumerat mai sus, consider ca zgomotele de frecare in sarcina intre 1900-2100 rotatii pe minut in vitezele 5 si 6, respectiv comportamentul timoneriei nu au ce sa caute pe o masina moderna. (sunt OK la nivel de masina utilitara dacia papuc/aro 10, nu la nivel de Duster 2020)

20210106_154523.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Timoneria se schimbă pe garanție.

Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe  grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...