Sari la conținut

Duster 1,33 TCE 150 4x4 SL orange


Postări Recomandate

 

Astea sunt rampele:

https://www.autoechipat.ro/rampa-auto-3-tone-999x296x220mm-8-5-kg-plastic.html?gclid=CjwKCAiA2O39BRBjEiwApB2IknJtI-c-GUotZwwQ8grrwqFERAx5Uo6ii7POkmtMHJYdOXqcGOz9uhoCSMsQAvD_BwE#resp-tab3

Cand s-a schimbat simeringul la tine a fost demontata doar cutia de transfer, sau? (la mine asa a fost)

 

Editat de PPV
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 171
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru Romania nu exista pornire motor de la distanta din MediaNav sau cheie.

Dragi prieteni, Ma numesc Florin si as dori sa va prezint Dusterul meu 1,33 TCE 150 fabricatie 2020 culoare beige dune, versiune SL orange – toate optiunile, mai putine piele Am atasat poze

Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe  grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si

Posted Images

Nu stiu ce au demontat din pacate...am fost doar la constatarea externa de fata ( fara a fi demontat ceva ), cand s-a deschis teoretic ordinul de reparatie. Eram grabit sa iau masina de schimb, din alta locatie, si sa ma intorc la serviciu.

Acum, vreau sa fiu atat la reconstatare, cat si la demontare, sa vad si eu de unde e problema. Pentru ca la remontarea tuturor pieselor, au uitat sa stranga niste suruburi de la cutia de viteze ( vreo 2-3 ), de erau sa cada ( se tineau in 1-2 spire ).

Amuzant/ironic mi se pare ca au schimbat semeringul respectiv (conform fisei), dar tot curge ceva. Intre cutia de viteze si blocul motor componentele trebuie sa fie uscate, ca doar kitul de ambreiaj nu sta in ulei/vaselina/lichid de frana ( actioneaza rulmentul de presiune ). Banuiala mea este garnitura de la arborele cotit/axul cu came. Pana cand nu dau jos si verifica iar, nu pot decat sa fac speculatii.

Si in momentul in care am intrebat ce au facut acolo, ba n-au facut nimic decat igienizat, ba e planetara, ba altceva. Ideea e ca sigur au demontat planetara, din moment ce mi-au facut si unghiurile la directie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au demontat doar cutia de transfer. Era ulei intre cutia de transfer si cutia de viteza de unde si inlocuirea simeringului. Nu au umblat la partea cu ambreajul. Au umblat doar la zona marcată în poza de mai jos.

Screenshot_20201123-141753_OLXro.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine, zona 1 ( cu rosu ) se vedea ca exista o scurgere mica, care s-a prelins in toata zona respectiva, datorita gravitatiei.

Apoi, zona 2 ( cea cu galben ), e posibil sa fie o alta dara, daca nu cumva "drum" catre cauza.

Ramane de vazut miercuri...sper.

Screenshot_20201123-141753_OLXro.jpg.d067530b42b514ea1c6d999853a9560e.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: exista posibilitatea sa fie de fapt ulei motor de la arborele cotit, sa curga prin carcasa ambreiajului...?

...de fapt nu cred, insa...  zona INCERCUITA cu galben pare iesirea catre o planetara, nu catre cutia de transfer: http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/118-dacia-duster-4-x-4-tractiune-integrala.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acolo, da... Acolo banuiesc vibratia, unde intra cutia de transfer in cea de viteze! Ceva proiectare deficitara sau in cel mai bun caz cote / toleranțe depășite!

Cutia de transfer nu e fixata bine cred eu, "trag" de ea planetara dreapta si cardanul si forteaza in acel semering!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu stiu e daca fixarea ansamblului cutie de viteze/ cutie de transfer e la fel sau diferit de versiunea diesel? Colegii cu versiunea diesel au cuplu chiar mai mare si nu au problemele (de la benzinar) in accelerare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...