Sari la conținut

Duster Ph2 1.5dCi 4WD (My Mad Duster :p)


Postări Recomandate

De ce aș renunța? Ce te face să crezi că mașina asta nu-mi place? Efectiv m-a făcut s-o iubesc așa cum e, și așa cum o cred mulți în momentul de față. Altfel nu m-as fi băgat să investesc tot ceea ce am facut pana in momentul de față. 

Mi se pare o bază promițătoare, si pot spune ca ceea ce văd eu in viitor cu ea, nu-si imaginează mulți. ;)

Plus că  ideea de "mai simplu" nu ma definește. Cand ceva te pasionează,  cauți să perfecționezi tu singur cu propriile puteri, parcă alta e satisfacția de final...🖤

Editat de AnaLehaci
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 36
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Love it!!!🥰  

Salutare tuturor! Urmăresc de ceva timp forumul, dar în cele din urmă, m-am hotărât să deschid și eu un topic cu "conserva" mea, pentru cei interesați și nu numai.(posibil unii să mă știe deja da

Azi am primit și mult așteptatele proiectoare Hella Comet 500 (yellow version) Arată bine pe mașină, rezultatul final al mașinii pe anul ăsta este unul decent.    

Posted Images

  • 3 weeks later...

Azi am primit și mult așteptatele proiectoare Hella Comet 500 (yellow version)

Arată bine pe mașină, rezultatul final al mașinii pe anul ăsta este unul decent.

20200624_145153.jpg

20200624_145321.jpg

 

 

20200624_191105-01.jpeg

20200624_190928-01.jpeg

20200624_190941-01.jpeg

20200624_203148-01.jpeg

 

20200624_191203-01.jpeg

 

 

 

20200624_191125-01.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • AnaLehaci locked și unlocked this topic

Săptămâna trecută am pus și setul de paravânturi față/spate de la Heko.

Calitate bună, nu zgârie geamurile deloc, plus ca nici nu sunt extrem de mari încât să afecteze drastic aerodinamica la viteze mari

20200629_145445.jpg

20200702_132042.jpg

20200702_132055.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...