Sari la conținut

AnaLehaci

Duster Ph2 1.5dCi 4WD (My Mad Duster :p)

Postări Recomandate

Postat (editat)

Salutare tuturor!

Urmăresc de ceva timp forumul, dar în cele din urmă, m-am hotărât să deschid și eu un topic cu "conserva" mea, pentru cei interesați și nu numai.(posibil unii să mă știe deja datorită postărilor și activității de pe grupurile dedicate de pe Facebook, alții nu):)

Achiziționată în Decembrie 2018, la aproape 80.000km, fiind un Duster Facelift Ph2, fabricație sfârșit de 2013, motorizare 1.5 dCi 4WD, și cam cu orice opțiune ce poate să vină un Ph2 din acel an.
În 2018 când căutam o mașină, pe lista de opțiuni nici nu se afla Dusterul...dar pot spune că destinul mi-a scos-o în cale cel mai probabil. În homepage-ul Olx-ului mi-a apărut anunțul ei, care avea niște poze extrem de prost făcute ce nu sugerau mai nimic, plus 0 descriere. Am contactat persoana ce o vindea, și am mers să o văd și pe real. Având în vedere și prețul ei, dar și dotările, kilometrii și starea...am zis să încerc...și așa am luat-o. Nici până în ziua de azi nu regret alegerea!

Vreau să merg cât de departe pot cu mașinuța asta, aducându-i toate modificările și îmbunătățirile pe care le am în plan cu ea. La bază tot ce îi voi aduce, vor ține strict de aspect, confort, și modificări pentru un Duster de asfalt/oraș, ce nu vede latura cealaltă de OffRoad Style.

Voi începe prin a pune aici primele ei poze la mine(chiar dacă nu am poze cu ea înainte să-i pun foliile pe stopuri/catadioptrii, dar aia e), ca mai apoi să pun reply-uri cu fiecare lucru pe care i l-am făcut până în acest moment, și continuând să postez pe topic tot ceea ce voi face în viitor! :)

Snapchat-1199611202.jpg

Snapchat-1537586300.jpg

20200104_035600.jpg

FB_IMG_1578452504648.jpg

PicsArt_01-07-06.42.44(1)1578452385539.jpg

PicsArt_01-01-10.07.40(1)1578452385538.jpg

PicsArt_01-01-10.02.06(1)1578452385539.jpg

FB_IMG_1578452533655.jpg

FB_IMG_1578452529326.jpg

FB_IMG_1578452541666.jpg

PicsArt_01-01-10.10.43(1)1578452385539.jpg

FB_IMG_1578452522226.jpg

FB_IMG_1578452517803.jpg

FB_IMG_1578452515395.jpg

FB_IMG_1578452512843.jpg

În primă fază după folierea stopurilor, am luat un Bullbar/Rollbar din inox.

LRM_EXPORT_20190301_224734.jpg

LRM_EXPORT_20190507_101610-01.jpeg

LRM_EXPORT_20190318_195548(6).jpg

LRM_EXPORT_20190301_224659.jpg

LRM_EXPORT_20190301_224824.jpg

LRM_EXPORT_20190301_224949.jpg

Mai apoi am decis să foliez bările longitudinale și capacele oglinzilor din gri satin în negru lucios.

EsHsaFcJ8u1563908853995_photo.jpg

EsHsaFcJ8u1563908853814_photo.jpg

EsHsaFcJ8u1563908853994_photo.jpg

EsHsaFcJ8u1563908854030_photo.jpg

FB_IMG_1569530930042.jpg

PicsArt_04-27-01.24.57.jpg

FB_IMG_1569530895367-01.jpeg

FB_IMG_1569530909098-01.jpeg

FB_IMG_1569530876106-01.jpeg

FB_IMG_1569530892981-01.jpeg

FB_IMG_1569530879479-01.jpeg

FB_IMG_1569530885360-01.jpeg

FB_IMG_1569530890489-01.jpeg

FB_IMG_1568144587404.jpg

PicsArt_04-27-01.23.49.jpg

După am colantat in negru lucios toate elementele cromate/gri satin de pe planșa de bord.

20191123_145737.jpg

M-am gândit să ofer un nou look și jantelor stock, așa că au fost vopsite electrostatic negru lucios, plus cu această ocazie am vopsit tamburii/etrierii in negru.

IMG_20191205_083621.jpg

IMG_20191205_094729.jpg

IMG_20191205_094733.jpg

IMG_20191205_141607.jpg

IMG_20191205_095004.jpg

IMG_20191205_095210.jpg

IMG_20191205_145557.jpg

FB_IMG_1576021168672.jpg

Imediat mi-au sosit și cauciucurile pentru setup-ul de iarnă. Niște AT-uri Cooper Discoverer AT34S în dimensiunile 215/70/R16

+ o mică ședință foto în prima lor zăpadă :)

20191212_162618-01.jpeg

20191213_142245-01.jpeg

20191213_142335-01.jpeg

20191220_143709.jpg

PicsArt_12-29-07.02.36.jpg

PicsArt_12-29-07.07.03.jpg

PicsArt_12-29-07.07.58.jpg

PicsArt_12-29-07.08.38.jpg

PicsArt_12-29-07.09.14.jpg

PicsArt_12-29-07.09.44.jpg

PicsArt_12-29-07.10.16.jpg

PicsArt_12-29-07.10.47.jpg

PicsArt_12-29-07.11.53.jpg

Un mic tovarăș de drum! :))

PicsArt_12-29-07.15.27.jpg

PicsArt_12-29-07.16.06.jpg

Iar acum, imediat după ridicarea restricțiilor cauzate de pandemie, am reînceput treaba pe mașină!

20200522_145734.jpg

Am colantat în negru lucios și ornamentele cromate/emblema de pe grila din față. 

20200522_165912.jpg

20200522_174554-01.jpeg

20200522_175007-01.jpeg

Am achiziționat și montat niște praguri laterale Black, care să se asorteze cu mașina 

20200523_095658.jpg

20200523_095707.jpg

20200523_104210.jpg

20200523_113559-01.jpeg

Am cumpărat un diffuser sport pe care ulterior l-am vopsit în negru lucios.

20200522_153134.jpg

20200527_140158.jpg

20200527_150750-01.jpeg

20200527_150743-01.jpeg

20200527_170256-01.jpeg

Am ales să schimb volanul vechi cu modelul mai nou in 3 spițe(cel cu aspect mai sportiv) cu claxon pe volan. Având în vedere faptul că claxonul pe manetă mereu se strica datorită firului ce se dezlipea din blocul de lumini, am ales că merită o investiție intr-un kit de conversie la volanul nou, atât practic cât și pentru aspect.

20200525_112527.jpg

20200525_115600-01.jpeg

20200525_115606-01.jpeg

20200526_111249-01.jpeg

Aici niște poze cu "schimbarea la față ". Cu botul negru în totalitate parcă este cu totul altceva! 🖤

20200527_174109-01.jpeg

20200527_174155-01.jpeg

20200527_174159-01.jpeg

Editat de AnaLehaci

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Super man, sa te bucuri cat mai mult de ea. Arata exceptional si vad ca iti place sa o bibilesti.

Ce observ e ca ai ramas cu radio ca echipare,. Avand in vedere ca te-ai bagat la upgrade si de interioare, cum ar fi volanul, poate i-ar schima in mod placut si upgrade-ul la un MediaNav.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari :)

Ca sfaturi :

1. schimba presurile...ia pe cele originale, care au si protectie la footrest - 8201581618.

2. poate te gandesti si la aeratoare, sa fie ultimul model, care are grila tip fagure in interior, sa nu mai pice orice in sistemul de ventilatie.

3. radio-ul strica tot feng-shui-ul. Cel mai usor si practic este sa iei o navigatie originala, dar cu Android Auto/Car Play. Sunt mai scumpe, insa merita fiecare

4. resoftare/remapare - dus Dusterul la ~ 130 CP; diferenta este enorma la tinuta de drum cat si consum

Insonorizare ai in plan ?

Apropo, unde ai vopsit jantele ? Urmeaza sa fac si eu o pereche pe 16 negre si inca sunt in cautare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, Neek a spus:

Super man, sa te bucuri cat mai mult de ea. Arata exceptional si vad ca iti place sa o bibilesti.

Ce observ e ca ai ramas cu radio ca echipare,. Avand in vedere ca te-ai bagat la upgrade si de interioare, cum ar fi volanul, poate i-ar schima in mod placut si upgrade-ul la un MediaNav.

 

Multumesc mult! 😀

Mașina a avut in echiparea inițială MediaNav, dupa cum mi-a spus vânzătorul, dar se stricase si a inlocuit-o cu un Radio mp3. Iar pana acum nici mie nu mi s-a parut o prioritate sa caut o navi.

Acum 2 ore, Midnighte a spus:

Felicitari :)

Ca sfaturi :

1. schimba presurile...ia pe cele originale, care au si protectie la footrest - 8201581618.

2. poate te gandesti si la aeratoare, sa fie ultimul model, care are grila tip fagure in interior, sa nu mai pice orice in sistemul de ventilatie.

3. radio-ul strica tot feng-shui-ul. Cel mai usor si practic este sa iei o navigatie originala, dar cu Android Auto/Car Play. Sunt mai scumpe, insa merita fiecare

4. resoftare/remapare - dus Dusterul la ~ 130 CP; diferenta este enorma la tinuta de drum cat si consum

Insonorizare ai in plan ?

Apropo, unde ai vopsit jantele ? Urmeaza sa fac si eu o pereche pe 16 negre si inca sunt in cautare

Mulțumesc! 😉

1. Mulțumesc de cod, să văd ce găsesc. Cand am cumparat preșurile actuale, nu găseam un model mai bun de-atat care să fie si tip tăviță.

2. Sincer n-am avut pana acum problema cu aerul din ventilatie la acest tip de aeratoare, poate am dat eu mereu de aer destul de curat :))) Plus ca parcă imi place mai mult modelul de Ph2 la aspect

3. M-am gandit pe viitor să iau o navigatie aftermarket cu android 9/10. Dupa parerea mea, sunt net superioare unui MediaNav. Cu un modem in torpedou, ai tot ce vrei(Google, Youtube, Spotify, Waze/Maps), fara sa mai fie nevoie de conectarea telefonului pe ea.

4. Si eu ma gandesc la soft de motor(bine, nu doar soft, ci vreau sa vad si cam ce putere poate scoate motorasul ăsta dacă mai umbli si pe la admisie, intercooler, interne, evacuare, încercând dus la asa-zisul stage 2), dar o sa ma ocup si de motor cand i-o veni rândul...acum pe lista de asteptare mai sunt jantele/cauciucurile de vară, alarmă,navigatie, poate daca mai gasesc in stock alte stopuri,alte detalii marunte de făcut pentru exterior, etc.

Am în plan si insonorizarea, ba chiar una cat se poate de totala...dar din nou, încă nu e timpul acum pentru asta și nici o prioritate expresă nu este. Dar clar odată si-odată o sa fie si acest lucru pe mașină. 

Jantele au fost vopsite la Crystal Powder Iași. Superb făcute, de nici nu-ti dai seama că inainte au avut alta culoare. Multi chiar m-au intrebat: "Dar ti-ai luat jante noi?" 😂😂

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Codul e de origine, covorasele sunt tip tavita - le-am avut montate eu. Le-am vandut pentru ca erau pentru D1 PH1 si PH2, pe cand eu am D2 si nu se potriveau...La momentul livrarii, inca nu aparusera noile tipuri de covorase

2. Legat de aeratoare, nu la asta m-am referit. 

Efectiv nu exista un grilaj in spatele aeratorului care sa impiedice obiecte sa pice spre motorul aerotermei. Ca exemplu, un nepot vroia sa impinga pixuri si monede, pe care le-a gasit in interior, prin aeratoare...Mult noroc sa le scoti de acolo...

3. Navigatia, ca e aftermarket sau OEM, trebuie imperecheata cu telefonul, pentru ca sa poti suna/fii sunata. Mai mult, o navigatie aftermarket, pe langa faptul ca sunt niste chinezarii, in adevaratul sens al cuvantului din punct de vedere al fiabilitatii cat si al integrarii componentelor, trebuie sa le faci tot felul de adaptoare. Mai mult, specificatiile gen Android 14, 50 de nuclee, 1000 GB RAM sunt frectie la picior de lemn. Garantat nu s-au facut teste de integrare intre componente si chiar daca printr-un miracol rezista o buna perioada de timp, nu ai nevoie de asemenea putere de procesare. Este marketing pur. Si testezi pe banii tai, cu suport 0 in multe cazuri daca intampini o problema.

MediaNav-ul simplu, chiar si Evo pana la versiunea 9.1.3, sunt destul de rudimentare, recunosc. Singurul MediaNav care merita, din punctul meu de vedere, este cel care are Android Auto/Car Play ( care au versiunea de la 1.0.13.1 in sus ).

Ai multiple avantaje, spre deosebire de o navigatie aftermaket :

- comenzile deja prezente si compatibilitate 100% - joystick, microfon, difuzoare - plug-n-play

- poti instala alte lucruri OEM - camera de marsarier, multiplexorul celebru, poate si inclonometrul pentru informatiile 4x4 - la fel, plug-n-play, necesita doar mici activari din diagnoza - DDT sau CLiP

Singurul avantaj la cea aftermarket e pretul si cam atat.

4. Nu recomand ceva mai mult decat STAGE 1 ( doar soft ) sau maxim 150 CP. 

De ce ? Destul de simplu. Forma, garda si nu in ultimul rand, sistemul de franare de pe spate care este tip tambur, nu te ajuta absolut deloc. Caii aia o sa ii simti la viteze peste 140km/h, iar Dusterul nu se simte in apele lui in zona aia. 

Soft + discuri ventilate pe fata este arhisuficient si cam limita ( Brembo - discuri 09.A727.1X si placute P 68 050X ).

Alarma, te sfatuiesc sa te gandesti bine...Viper pe cheia masinii de exemplu am avut-o montata atat pe Stepway-ul de dinainte, cat si pe Dusterul actual. Nu mi se pare wow.

Imi pare rau ca nu am montat Pandora, cu deschidere din telefon, pornire de la distanta etc.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, Midnighte a spus:

1. Codul e de origine, covorasele sunt tip tavita - le-am avut montate eu. Le-am vandut pentru ca erau pentru D1 PH1 si PH2, pe cand eu am D2 si nu se potriveau...La momentul livrarii, inca nu aparusera noile tipuri de covorase

2. Legat de aeratoare, nu la asta m-am referit. 

Efectiv nu exista un grilaj in spatele aeratorului care sa impiedice obiecte sa pice spre motorul aerotermei. Ca exemplu, un nepot vroia sa impinga pixuri si monede, pe care le-a gasit in interior, prin aeratoare...Mult noroc sa le scoti de acolo...

3. Navigatia, ca e aftermarket sau OEM, trebuie imperecheata cu telefonul, pentru ca sa poti suna/fii sunata. Mai mult, o navigatie aftermarket, pe langa faptul ca sunt niste chinezarii, in adevaratul sens al cuvantului din punct de vedere al fiabilitatii cat si al integrarii componentelor, trebuie sa le faci tot felul de adaptoare. Mai mult, specificatiile gen Android 14, 50 de nuclee, 1000 GB RAM sunt frectie la picior de lemn. Garantat nu s-au facut teste de integrare intre componente si chiar daca printr-un miracol rezista o buna perioada de timp, nu ai nevoie de asemenea putere de procesare. Este marketing pur. Si testezi pe banii tai, cu suport 0 in multe cazuri daca intampini o problema.

MediaNav-ul simplu, chiar si Evo pana la versiunea 9.1.3, sunt destul de rudimentare, recunosc. Singurul MediaNav care merita, din punctul meu de vedere, este cel care are Android Auto/Car Play ( care au versiunea de la 1.0.13.1 in sus ).

Ai multiple avantaje, spre deosebire de o navigatie aftermaket :

- comenzile deja prezente si compatibilitate 100% - joystick, microfon, difuzoare - plug-n-play

- poti instala alte lucruri OEM - camera de marsarier, multiplexorul celebru, poate si inclonometrul pentru informatiile 4x4 - la fel, plug-n-play, necesita doar mici activari din diagnoza - DDT sau CLiP

Singurul avantaj la cea aftermarket e pretul si cam atat.

4. Nu recomand ceva mai mult decat STAGE 1 ( doar soft ) sau maxim 150 CP. 

De ce ? Destul de simplu. Forma, garda si nu in ultimul rand, sistemul de franare de pe spate care este tip tambur, nu te ajuta absolut deloc. Caii aia o sa ii simti la viteze peste 140km/h, iar Dusterul nu se simte in apele lui in zona aia. 

Soft + discuri ventilate pe fata este arhisuficient si cam limita ( Brembo - discuri 09.A727.1X si placute P 68 050X ).

Alarma, te sfatuiesc sa te gandesti bine...Viper pe cheia masinii de exemplu am avut-o montata atat pe Stepway-ul de dinainte, cat si pe Dusterul actual. Nu mi se pare wow.

Imi pare rau ca nu am montat Pandora, cu deschidere din telefon, pornire de la distanta etc.

 

La aeratoare nu am incidente de genul să se afle cineva să imi bage prin ele tot felul de lucruri. Nu imi respecți mașina, e simplu, stai pe bancheta din spate.

La navigație nici nu ma gandesc sa conectez telefonul pentru apeluri. Mi se pare o prostie, atata timp cat exista pentru asta o opțiune atat de bună HandsFree-ul. Iar navi-urile AM vin la pachet cu toate mufele adaptoare pentru toate mufele de pe mașină. Adică plug&play. Nu prea am auzit probleme cu navigațiile pe android, mai ales ca sunt in mare parte universale si folosite pe mai multe mărci. O navigatie aftermarket cu specs mai bune, ajunge la aprox 1.300-1.400lei. Plus că oricum am cameră marsarier de la fosta navigatie oem, dar se poate trăi și fără ea activată, mi se pare un moft in plus.

In legatura cu puterea, cand o să termin 100% cu modifcarile de interior/exterior, o sa incerc să ii văd si limita motorului. Pana la urma n-o sa am nimic de pierdut prin a incerca ceva mai bun, luând totul de la 0, cu componente mai performante, și tot ce se poate forja. Forma ca forma, nicio mașină de stradă nu are o aerodinamică perfectă, pe aia o vezi doar la mașinile F1...că până la urmă  nu facem acum raliu și drag racing pe străzile publice, e inacceptabil. De garda la sol nici nu mai zic, pe listă este și suspensia pneumatică, fără doar și poate. Și totodată cand se pune în calcul mărirea puterii motorului, nu e safe in primul rand pentru tine, ca șofer să rămâi cu sistemul de frânare stock...faci conversie pe spate la discuri si pui pe toata masina ventilate/perforate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine cu toate modificarile. E modelul si culoarea pe care mi le-am dorit si eu, poate la urmatorul upgrade peste vreo 2 ani. Imi place ca ai colantat grila din fata, e cam cocalaresc cromatul aceste cu care vine din fabrica. De fapt Duster PH1 4x4 are doar vreo 2-3 calitati: e 4x4, are motor fiabil si nu e urat. In rest se pot aduce imbunatatiri de la grila pana la portbagaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sau mai simplu, renunt si iei ceva ce iti place. personal nu sunt de acord cu tine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Ai intrat pe forum cu postarea care se termina cu: Este cineva care se pricepe intradevar si poate sa imi dea un sfat fara a anula garantia masinii ???... și când ți s-a spus că pierzi garanția, te-ai ambiționat să descoperi niște "soluții", felicitări e mașina ta/banii tăi. În momentul în care pui link-uri către material purtător de copyright (hărți) asta intră la 4b din regulamentul invocat permanent. În momentul în care pui la dispoziție niște fișiere care pot cauza probleme îți asumi chestia asta și scrii Autorul nu-și asumă nicio responsabilitate pentru eventualele daune, asta sublinia mesajul meu anterior.      
    • t0rquemada de ce esti carcotas? Daca vrei sa ajuti pe cineva, atunci il ajuti, nu mai umblati cu prostii si cu bete in roate. Postati ceva util. Si nu am uitat nimic de spus, ce am avut de spus cred ca am explicat destul de bine. Daca nu vrei sa adaugi harti noi, sa stergi harti vechi, atunci nu te baga, ai putea sa faci si tu ceva util nu sa arunci cu noroi. Merg foarte bine si asta nu ca sa te conving pe tine, eu le folosesc cu succes, daca faci cum am scris nu ai ce sa gresesti,  de fapt nici nu ai cum sa gresesti.  Este script in linux pentru android, testat pe Medianavul meu, tu crezi ca eu riscam sa imi stric navigatia, pana sa nu citesc informatii de pe forumuri de prin toate tarile.  Pentru oameni carcotasi ca tine voi opri linkurile de download, si nici nu mai intru pe forumul asta, aici nu primesti ajutor, aici esti muscat de cur, drept multumire. Nu reusesc sa sterg contul, la securitate trebuia sa gasesc si buton pentru stergerea contului, va rog sa imi stergeti contul, nu mai doresc sa intru aici. Nu ma intereseaza comentariile carcotase, rautaciose si oamenii care nu stiu sa ofere ajutor, am vrut sa comunic, dar nu am cu cine, pana acum nu am fost ajutat cu nimic pe acest forum, am citit si am cautat singur. Am vrut sa ajut. Cine a apucat sa copie sa fie sanatos si sa se bucure ca are acces in folderele iGO.  Salutari si multa sanatate celor de treaba.
    • Ai copiat ceva de pe un forum italian care a copiat după niște francezi. Ceea ce ai uitat să precizezi e că îți asumi răspunderea pentru orice daună provocată ca urmare a folosiri fișierelor create de tine.
    • Salut. Am instalat pentru testarea iGO pe Medianav 1.0.13.3 (care il am eu), toate fisierele care se afla instalate pe un iGO full , se instaleaza perfect dar iGO de pe Medianav este limitat, deci nu vede folderele phenome, car, tmc este limitat doar pentru map.poi,speedcam,building, asa ca am facut script-uri pentru stergerea folderelor inutile. Daca aveti nevoie sa stergeti un folder inutil din iGO, instalat de cineva, imi spune-ti si va trimit un script care sterge fisierul respectiv. Am sa postez exact ce trebuie, pentru sters si instalat foldere. Link de descarcare: https://drive.google.com/file/d/1YDPXpqVGZ-qD9hLrm6GYwpJA6oc7cy1q/view?usp=drivesdk Functional 100%. Toate cele bune. Sa se stie. Am gasit un script pe un forum din Italia, eu l-am deschis si modificat calea pentru fiecare dosar din iGO.  Asa ca acum poti sterge tot ce vrei din structura iGO, fara a instala ceva in Medianav. Scriptul de stergere a licentei, nu il folositi decat daca ati populat folderul cu licente care nu functioneaza. Dupa ce ati sters licenta, butonul "De acord", ramane intunecat, iGO nu mai deschide, nu te speria, totul este normal. Pentru a scrie o licenta sau mai multe, folositi asta:  Link de download: https://drive.google.com/file/d/1Yhs7XAF285kS-x-BvQyWFoDPjbDANxZQ/view?usp=drivesdk Eu folosesc licenta mea. Deschide folderele "Licenta iGO > nng > license" si aici este o licenta pusa de mine ( renaultdealers_pack.lyc ), daca ai o licenta, atunci foloseste-o, ramane doar ( device.nng ), plus licenta ta. Scrie pe stick ce se afla in dosarul"Licenta iGO" si mergi la masina, in 12 - 15 secunde este gata. 100% functional.  
    • Salut! Dupa aproape 2 ani de la montarea  camerei DVR  proiectate special pentru Dacia Duster modelul nou si integrate în suportul oglinzii retrovizoare cu senzor ploaie/lumina - 8201713925 ma confrunt cu problema imposibilitatii  conectarii WiFi cu camera.  Astfel, indiferent de telefonul folosit, se conecteaza si se deconecteaza ciclic, la nesfarsit, iar mentinerea conexiunii dureaza in jur de 1-2 secunde (conectare/deconectare/lipsa semnal/conectare/deconectare/lipsa semnal/...). Mentionez ca:  - SD cardul este cel original  - BT este oprit  - am facut si "forget network" la reteaua wifi   - am resetat camera  - am intrerupt si reluat alimentarea DVR Camera inregistreaza in continuare la parametrii setati initial, insa nu mai pot face setup, iar descarcarea inregistrarilor se poate face doar citind cardul cu alt device. A mai avut cineva probleme similare?  Sper ca durata medie de utilizare sa nu fie de numai 2 ani (ca la unele telefoane)... Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...