Sari la conținut

Baterie dacia duster facelift 2016 1.6 16v benzina 114cp 4x4 Man6


Postări Recomandate

Am un duster facelift 4x4 pe benzina, motor 1.6 16v din 2016 care este și pe Nissan de 114cp { nu cel de 105cp de pe Renault }.

I-am pus GPL, anulând start stop { am scos mufa de la capotă și am pus o sârmă, să păcălească sistemul că e în service cu capota deschisă, să nu mai oprească motorul la toate semafoarele și să pornească de fiecare dată pe benzină, apoi să treacă pe GPL}.

Pot pune o baterie normala dacă nu folosesc sistemul start stop? 

 

Editat de sim
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu Dusterul nu are codare de baterie pe masina . Cel putin al meu ( 2020 ) )nu are si cred ca nici in 2016 nu i-au pus.

Ce intelegi prin "normala"? Trebuie sa respecti capacitea bateriei ( si dimeniunile :) ) .

In rest..drumuri bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru start stop,  bateriile de tip AGM sau EFB. 

Normale ma refeream la alea care vin pe mașini fără funcția start stop, [capsulate cu gel sau necapsulate, pe care le completai cu lichid special].

Decât sa cumpăr bateri de tip AGM sau EFB la 4 ani, mai bine cumpăr 2 normale în timpul asta, în rate și ieftin 😁

Editat de sim
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dusterul, Clio 4 nu are codare, adica chiar daca pui baterie de alta capacitate decat cea de fabrica nu tb umblat si in soft...evident vorbim de cele cu S&S.

Evident ca tb tot o baterie AGM sau EFB.

Spre exemplu la Dusterul meu cand am schimbat bateria am pus una AGM, chiar daca e mai scumpa decat EFB, dar tot de 70Ah (mai mare nu incape, ca as fi pus).

Clio-ul sotiei (0.9 TCe) are baterie de 60Ah, si cand o fi sa o schimb vreau sa pun AGM, dar de 70Ah...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

15862691941823824431000688603888.thumb.jpg.7fb9c7cb8117f83f150429e49010509d.jpg

Am pus bateria la încărcat, nu știu dacă e bateria originală sau a fost înlocuită. Tavita e mai lungă. 

Care a maximul la ??Ah și ???A pentru acest timp de motor? 

Editat de sim
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...