Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua.

Locuiesc in Germania si am discutat cu niste posesori de Duster care afirma ca urmatorul an s.ar prepara un facelift si probabil mult asteptata cutie automata.

Nu sunt informatii oficiale precizez, pentru a nu aparea polemici.

Va salut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ma tine 10 ani fara investiții majore pentru mine e suficient..In primul rand sa nu pierd uleiul in mod misterios!

Depinde ce intelege fiecare prin "in timp". Unii vor ca masina sa-i tina 4-5-6 ani, timp in care aduna 150-200.000 km, iar altii vor sa lase masina mostenire copiilor peste 10-12 ani, eventual cu 500-

fara suparare, daca am avea toti o abordare practica, 90% din "luxury" car s-ar duce. gustul si alte "fitze" se "pun" in alte parte, la auto se pune din ce in ce mai mult accent pe partea practic

E posibil pentru daca ne uitam in industria automotiva, cam trei ani e durata de viata a unui model din zilele noastre si apoi inca 3 ani facelift-ul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In Brazilia, deja era produs Duster cu cutie automata de mai bine de un an.

Acum vre-o luna am vazut chiar si in Romania un Logan nou cu cutie automata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

La salonul auto de la Bruxelles din acest an a fost prezentat Duster TCe 100 Eco-G.

Este TCe ul  de anul trecut cu combustibil mixt benzina si LPG, 100 cai. 170 Nm ( fata de precedent 160 Nm )

Se pare ca este raspunsul Daciei la normele severe de poluare.

https://autoblog.md/premiera-dacia-introduce-motorizarea-tce-100-eco-g-pe-duster-si-ulterior-pe-aproape-toate-modelele-din-gama/

Editat de ISZY56
tantalau
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Masina nu este o investitie, din contra este o cheltuiala, cumpararea unei masini este cea mai proasta investitie....nu intru in detalii.

daca rezista in timp :gandire:, doar timpul ne-o va demonstra ! :P

  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce intelege fiecare prin "in timp". Unii vor ca masina sa-i tina 4-5-6 ani, timp in care aduna 150-200.000 km, iar altii vor sa lase masina mostenire copiilor peste 10-12 ani, eventual cu 500-600.000+ km.

A mea e Ph2 din iulie 2016 si are aproape 100.000 km, fara probleme majore. Ma astept sa mai tina lejer inca 4 ani si 100.000 km, cata vreme am grija de ea.

Din punctul meu de vedere, orice masina moderna (chiar si Dacia, asa low-cost cum este ea) ajunge fara probleme la 200.000 km daca faci reviziile la timp (chiar mai repede, la noi - preferabil la 12-15.000 km si nu la ultra-optimistul 20.000 km sau chiar 30.000 km, cum recomanda producatorul). Mai sus de 300.000 km e loterie, dupa parerea mea, ca deja trece de limita pentru care a fost proiectata. Producatorii nu mai fac masinile sa tina prea multe sute de mii de km, ca nu e profitabil pentru ei, iar marea majoritate a cumparatorilor oricum schimba masina la 4-5 ani, din diverse motive (motoare mai eficiente, tehnologie mai noua in interior, protectie mai buna la accident etc.). De la al doilea proprietar incolo nu mai e treaba producatorului, asa ca proiecteaza undeva la mijloc: nici sa pice imediat dupa garantie, dar nici sa tina 10 ani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...