Sari la conținut

Resetare cheita service Duster 2017 FA2


Postări Recomandate

Nu este daca si cu parca. Resetarea intervalului de service se poate face si in afara reprezentantei si fara a plati altcuiva pentru asta, cu un singur click (in cazul ddt4all butonul RAZ Vidange).

  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Sunt un simplu utilizator si nu un specialist in IT, dar mi s-a părut destul de simplu sa activez unele funcții cu ddt4all: senzor ploaie, cornering, oprit ștergere automata luneta in marșarier, oprit

Captura atasata e una mai veche facuta pe masina. Doar ce am efectuat revizia iar resetarea s-a facut in reprezentanta. Astept sa mai adun ceva kilometrii si voi posta doua capturi cu durata si numaru

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță. Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

Posted Images

La 06.11.2019 la 16:13, B06DAN a spus:

Buna ziua,

Am tot cautat pe forum si nu am gasit aceasta problema.

Am un Duster din 2017 FA2, motor de 1,6 cu 16 supape pe benzina, am facut schimbul de ulei si filtre si as vrea sa stiu cum se reseteaza bordul astfel incat sa dispara cheita de service.

Mentionez ca am incercat, ce am gasit pe internet, cu apasatul pedalei de acceleratie la podea, punerea contactului si apasarea franei de 3 ori sau 10 ori si nimic n-a mers.

Daca cineva are un raspuns au un sfat, in afara celui cu "du-te la service autorizat", astept cu nerabdare. 

Multumesc!

Si eu am.aceeasi masina doar ca e disel, iti trebuie diagnoza si una care e compatibila e 1100 lei😭

M as bucura sa gasesc cd cu soft care sa mearga la.pret comvenabil

Editat de nicdan79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gil26 are dreptate. Cu ddt4all sau EcuTweaker, treaba merge ca snur. Se pot reseta km si zilele ramase, exact ca in service. In plus nu apar nici o eroare ( astea oricum se pot reseta indiferent de eroare, fara sa apara la o citire oficiala. Am avut eroarea Cilinder 2 missfire, stearsa de mine, eroare facuta pt ca am udat accidental motorul cand am spatal masina cu jet si a intrat putin si la motor) la o citire oficiala cu interfata celor de la Dacia.

Deci, ca o concluzie, erorile, in de km si zilele ramase pana la aparitia cheitei in bord se pot reseta cu cele 2 programe foarte usor si cu acea chinezarie de ELM327 ( cu chipset PIC18F25K80 neaparat !!! ) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intervalul de revizie se poate reseta destul de simplu si usor cu ajutorul unei interfete ieftine clona ELM327 cu cu chip PIC18F25K80 versiune soft 1,5 (de evitat clonele 2.1) si unor programe de diagnoza aferente. Cu derivatele DDT2000 ddt4all respectiv EcuTweaker (varianta pt. Android) se face alegand (sau cautand modelul) intrand in TdB-Cluster Vx.x (e important ca baza de date sa corespunda softului de pe masina) apoi in General Configuration\Configuration Vidange, se activeaza Modul Expert=simbolul Einstein (in EcuTweaker nu este nevoie) apoi se lanseaza RAZ Vidange.

ResetareIntervalRevizieDdt4all.jpg.b99f4424ae9d7ea7b1132222d3bfa1ba.jpg

2129929453_Resetare_EcuTweaker.jpg.c02685de99fd3151ce8e6ab1389b9a48.jpg

 

La fel de usor se poate face si cu derivatele CanClip PyRen respectiv PyClip (pentru Android). Functie de versiuni ecranele pot diferi, se intra in ECU Tablou de bord\ECM (daca nu apare se poate activa tastand cmd) apoi VPxxx Reinitializare autonomie schimb de ulei. Acelasi lucru se poate face si in modul DDT din PyRen. Pentru citire, interpretare, descriere, stergere erori recomand acest program. In unele ECU Injectie (ex al meu 11418) in modul DDT apar si nr. de km la care sau facut resetarile, nr. de km ramasi, etc.

Resetare_PyRen(1).png.7b64cc6bbb705cf9aa530f2c10115a29.png

Resetare_PyRen(2).png.a752b72f0a84b05ff5e0d26e73d4d3d9.png

Resetare_PyClip.thumb.jpg.142810764d738b077d9581985ca11fdd.jpg

 

Resetare_PyRenDDT.png.27d1cbc35a2e7e2a9b40300c3ee1ca27.png

 

ResetareRevizii.png.2c6033e1cd5816602c9a7f302d9c96d4.png

Desigur ca se pot folosi si alte programe cu interfetele aferente. O aplicatie simpla pe telefon este Dacia Reset Service: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.dfi.servicereset&hl=en&gl=US . Eu nu am folosit-o dar sunt multi colegi de forumuri care au resetat folosind aceasta aplicatie (cu o interfata ELM327 BT).

Toate cele bune!

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca folosesti aplicatia de pe telefon, cum te conectezi cu masina???

Acum 4 ore, sharkyslro a spus:

Gil26 are dreptate. Cu ddt4all sau EcuTweaker, treaba merge ca snur. Se pot reseta km si zilele ramase, exact ca in service. In plus nu apar nici o eroare ( astea oricum se pot reseta indiferent de eroare, fara sa apara la o citire oficiala. Am avut eroarea Cilinder 2 missfire, stearsa de mine, eroare facuta pt ca am udat accidental motorul cand am spatal masina cu jet si a intrat putin si la motor) la o citire oficiala cu interfata celor de la Dacia.

Deci, ca o concluzie, erorile, in de km si zilele ramase pana la aparitia cheitei in bord se pot reseta cu cele 2 programe foarte usor si cu acea chinezarie de ELM327 ( cu chipset PIC18F25K80 neaparat !!! ) 

Sunt de acord cu tine dar trebui sa si sti cum sa instalezi si ce sa faci

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 minute, Gil26 a spus:

Intervalul de revizie se poate reseta destul de simplu si usor cu ajutorul unei interfete ieftine clona ELM327 cu cu chip PIC18F25K80 versiune soft 1,5 (de evitat clonele 2.1) si unor programe de diagnoza aferente. Cu derivatele DDT2000 ddt4all respectiv EcuTweaker (varianta pt. Android) se face alegand (sau cautand modelul) intrand in TdB-Cluster vx.x (e important ca baza de date sa corespunda softului de pe masina) apoi in General Configuration\Configuration Vidange, se activeaza Modul Expert=simbolul Einstein (in EcuTweaker nu este nevoie) apoi se lanseaza RAZ Vidange.

ResetareIntervalRevizieDdt4all.jpg.b99f4424ae9d7ea7b1132222d3bfa1ba.jpg

2129929453_Resetare_EcuTweaker.jpg.c02685de99fd3151ce8e6ab1389b9a48.jpg

 

La fel de usor se poate face si cu derivatele CanClip PyRen respectiv PyClip (pentru Android). Functie de versiuni ecranele pot diferi, se intra in ECU Tablu de bord\ECM (daca nu apare se poate activa tastand cmd) apoi VPxxx Reinitializare autonomie schimb de ulei. Acelasi lucru se poate face si in modul DDT din PyRen. Pentru citire, interpretare, descriere, stergere erori recomand acest program. In unele ECU Injectie (ex al meu 11418) in modul DDT apar si nr. de km la care sau facut resetarile, nr. de km ramasi, etc.

Resetare_PyRen(1).png.7b64cc6bbb705cf9aa530f2c10115a29.png

Resetare_PyRen(2).png.a752b72f0a84b05ff5e0d26e73d4d3d9.png

Resetare_PyClip.thumb.jpg.142810764d738b077d9581985ca11fdd.jpg

 

Resetare_PyRenDDT.png.27d1cbc35a2e7e2a9b40300c3ee1ca27.png

 

ResetareRevizii.png.2c6033e1cd5816602c9a7f302d9c96d4.png

Desigur ca se pot folosi si alte programe cu interfetele aferente. O aplicatie simpla ce se poate folosi pe telefon este Dacia Reset Service: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.dfi.servicereset&hl=en&gl=US . Eu nu am folosit-o dar sunt multi colegi de forumuri care au resetat folosind aceasta aplicatie (cu o interfata ELM327 BT).

Toate cele bune!

Oau! mulțumesc mult pentru informații

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@nicdan79   pentru aplicatiile de pe telefon se poate conecta foarte simplu si usor functie de interfata (WiFi, BT) si programul folosit. 

Desigur ca discutia despre toate astea poate fi mai lunga, de acord si cu "dar trebui sa si sti cum sa instalezi si ce sa faci", eu folosesc de ceva timp toate aceste programe fara absolut nici o problema si le consider foarte utile. Apoi au fost multi colegi de forumuri care fara sa aibe nici un fel de experienta cu ele le-au instalat si folosit cu succes. Utilizarea acestor programe insa se face pe propria raspundere cu asumarea riscurilor. Si la fel de bine poti apela la altcineva contracost sau poti face asta in service\reprezentanta. Depinde de fiecare, alternative sunt.

Editat de Gil26
  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...