Sari la conținut

Resetare cheita service Duster 2017 FA2


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Sunt un simplu utilizator si nu un specialist in IT, dar mi s-a părut destul de simplu sa activez unele funcții cu ddt4all: senzor ploaie, cornering, oprit ștergere automata luneta in marșarier, oprit

Captura atasata e una mai veche facuta pe masina. Doar ce am efectuat revizia iar resetarea s-a facut in reprezentanta. Astept sa mai adun ceva kilometrii si voi posta doua capturi cu durata si numaru

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță. Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

Posted Images

La 06.11.2019 la 22:00, Roman33 a spus:

Salut 

pentru Android https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.dfi.servicereset&hl=ro  pentru Windows sau Android, cu selectați limba română https://www.drive2.ru/b/501493851572142178/

Multumesc!

Acum 23 ore, t0rquemada a spus:

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță.

Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

 

Ar trebui , dar am pus GPL pe ea si a fugit garantia. Si daca tot nu mai e in garantie, de ce sa le dau 800 lei pe o revizie, cand m-a costat 275 lei cu lei si filtre de origine ? Oricum, multumesc pentru sfat.

Acum 10 ore, sharkyslro a spus:

Foloseste DDT4ALL ca soft si o interfata ELM327 cu chipset PIC18f25k80.  Ai grija sa fie cu acest chipset, pentru ca exista multe chinezarii care nu sunt bune de nimic! Astfel poti reseta cheita de service si poti activa/dezcativa si alte chestii foarte utile ( vezi detalii pe Youtube despre ce stie sa faca DDT4ALL). DAR AI GRIJA, FOLOSIREA DDT4ALL ESTE PERICULOASA DACA NU STI CE FACI PE ACOLO!

Sincer, n-am mai avut de aface cu DDT4ALL, dar m-ai facut curios. Multumesc mult pentru sfaturi.

Editat de B06DAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu . Ai pe volan in partea dreapta butoanele sus-jos cu care schimbi meniul de pe bord sa ai afisati viteza , presiune roti , km ... etc. Pune pe optiunea unde iti arata data cand trebuie sa ii faci service  si tine apasat butonul  SUS   (care are sageata sus )  aproximatib 30-45 secunde . Poti repeta operatiunea pentru fiecare optiune care o ai acolo ,   presiune roti , km parcursi dupa alimentare ... etc . Dupa resetare pe bord iti va arata  doar km parcursi de masina  de cand e fabricata . In rest totul  va incepe  de la zero.  Procedura nu are absolut nici un risc si functioneaza 100%. Operatiune facuta  de mine pe duster 1,6 benzina 2018. Restul cu pedala , cu nu stiu ce ... sunt baliverne . Mult Succes !

Editat de komoddo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mak ai cumva service si iti pierzi clientela ?  B06Dan fa cum ti-am explicat si ai  sa vezi ca merge !!!  Zic BALIVERNE pt ca am incercat si eu chestia cu pedala si nu merge  .

Mak , tu....  testeaza in continuare.:ike: Daca te intereseaza atat loganul din 2005 cat si cel din 2010 leam vandut :P si in 2018 am luat ultimul model . Adica 1,6 16V  varianta Prestige.,  diferenta ? carosereie mai mare ca loganul , motor de NISSAN  si confort ridicat. In rest tot masina este.

Editat de komoddo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 06.11.2019 la 22:16, t0rquemada a spus:

 

Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

Cum zicea colegul..Fiecare face dupa cum il taie capul.Vad ca nu retii..aia cu pedala se face la duster ph1..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, komoddo a spus:

Cel mai simplu . Ai pe volan in partea dreapta butoanele sus-jos cu care schimbi meniul de pe bord sa ai afisati viteza , presiune roti , km ... etc.

Oare... e vorba de un Duster 2017 ph2... pentru necunoscători (ca să nu scriu ignoranți) în 2017 ai atât Duster ph2 (05/2013-11/2017) cât și Duster ph3 (12/2017-prezent)

 În ambele cazuri reset doar via diagnoză

Editat de t0rquemada
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@komoddo Sunt multe modele de Duster sau Logan la care faza cu pedala, cu reset de buton sau aplicatii din Google play cica ar merge, dar NU FUNCTIONEAZA. Se poate reseta numai via Diagnoza in Service Dacia/Renault asa cum a spus colegul Torquemada sau prin DDT4all cu acea interfata ELM327. Eu am resetat acea cheita de mai multe ori, plus ca am activat si alte functii cum ar fi Ceas, CB, Temperatura exterioara, iluminare permanenta bord, dezactivare sunet centuri, semnaliza cu impuls, etc, sunt multe functii care se pot activa/dezactiva cu interfata ELM327 ( cea cu chipsetul original, nu clone). 

Editat de sharkyslro
  • Like 1
  • Mulțumesc! 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...