Sari la conținut

Postări Recomandate

La pct 2 este descris in brosuri acest aspect.Legat de CB la varianta cu GPL..asa era si la loganul cu GPL din fabrica..Sunt unele chestii comune.. Adica se stiu..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Cei veniti cu masinile din strainatate, unii incetisor vor incepe sa si vanda masinile pt a avea bani sa traiasca sau cand e cazul sa plece inapoi. O sa fie o mana pt samsari si apoi pt romanii ce cauta sh uri mai vechi.

Cei care au venit cu 2015+ nu prea sunt genul disperati.

Editat de Rue
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, Adrian197071 a spus:

Da ai mare dreptate îmi dau seama că am greșit eu.. in vara toamna cînd șomajul va fi la maxim multi ce nu mai pot achita nici ratele la case sau credite de consum ( dar  sa ii menționăm și pe cei ajunși acum recent și care vor mai sosi în tara ,rămași fără loc de muncă în exterior) se vor repezi la Duster sa îl cumpere pentru a se proteja de viruși( aflați în mijloacele de transport) iar mașinile vechi avute le vor duce la remat. Mă gândesc că și italienii aia ce încerc in masa să iasă din magazine fara a achita alimentele datorita lipsei banilor și ei vor căuta să cumpere Duster!!! Concurenta va fi mare..termene de așteptare că pe vremea răposatului la livrarea mașinii...  Și aici nu e vorba neapărat numai de Duster ,e valabilă treaba la orice alta marca. Mai vb. In toamna pe acest subiect. Ok?

deci te bagi la pariu ori ba?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O masina noua nu o iei asa, din impuls inconstient major!

Oamenii asezati cumpanesc, mai ales daca o iau cu credite. O sa aiba grija bancile sa nu dea chiar oricui un credit, dar in acelasi timp o sa fie o strategie care avantajeaza modelele mai ieftine Dacia, unde banca o sa fie mai pragmatica: ai salariu, ai un minim de vechime, esti un mic risc, ia masina!

Nu o sa se vanda la fel masinle de 15-20-30 k euro.

Ofertele cu pret redus o sa fie mai mult la aceste marci scumpe, oricum peste buzunarul romanului care isi cauta masina de 8000 eur, maxim 10 000. Probabil Kia o sa coboare iar la 12 000 de la cei 15 000 unde s-au cocotat cu CEED ul. Clio si Polo o sa aiba ofertele cu 8000+ cu rabla. 

Cine are cash corespunzator o sa fie avantajat in negocieri de masini dotate de pe stoc si care stau sa isi treaca anul, fabricate poate inca din primavara asta si care le prinde toamna prin parcarea dealerilor. O sa se reduca masinile comandate si la care se va anula comanda cu pierderea celui care a renuntat. Si nu a renntat ca isi reface calculele si poate ia ceva ieftin mai tarziu in criza, ci cel care efectiv nu o sa mai aiba serviciu, nu i mai ajung banii de trai din cei 75% daca vor fi si fara perspective bune apoi. El va pierde avansul poate, avans care va fi discount pentru cei care vor cumpara acele masini din stoc.

Nu vor fi mari discounturi la masinile ce vor fi produse in viitor. Se vor produce pe baza unor comenzi, +/- insignifiant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu in iarna inca ma uitam dupa un Mitsu Outlander 2008-200 2.o did, 7 locuri, awd dar speram sa ies in maxim 4000+ eur adusa in tara. Nici afara nu sunt astfel de oferte si in tara se cere 4800 in medie pe ele la 200 000 km or more.

La majoritatea se impune distributia si altele care te curata de 500 eur cu inmatriculare in plus RAR etc.

La final aveam Loganul de 13-14 ani, un Outlander de 11-12 ani, deci totul vechi... anormal si necesar sa trec la o masina noua sau mai noua (regula zice ca daca vreau siguranta financiara si reliabila la drumuri lungi e masina noua).

Daca iau un Duster sau altceva nou in curand (sau la anu'), atunci Loganul ramane inca 2-3 ani minim ca a doua masina (spare). Poate in acest timp, daca Outlanderele ajung 2500 eur in stare buna si mai pot fi in circulatie, sa imi iau unul in locul Loganului, ca a doua masina pentru iesiri la munte, frecusuri cu transportat una alta, o relatie de lunga durata si daca merge de la mine sa mearga la fer!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...