Sari la conținut

Postări Recomandate

Se tot vehiculeaza introducerea pe Duster a noului monstru de 900 cm!

Cred k cei de sus de la Renault vor doar sa faca misto de noi , nu inteleg de ce nu vor sa vanda in continuare si ne baga pe gat 900 cm si fi.ti atenti 100 de CP , oau , oau.

O sa radem si noi de ei pentru k n.o sa.l cumpere Nimeni!

Inteleģ politica k trebuie sa.si vanda pe ale lor, dar sa faci chestia asta pe un SUV e bataie de joc!

Nu vad si ei k lumea s.a saturat de jucariile aste care dupa 1 an le da sangele pe nas.

Sa.vada la Mazda 2.0 litri aspirat in 2019, Respect Mazda, Skoda.2.0 litri cu turbo , probabil multi alti, si vin si ei cu 990 cm. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Newsflash există 0,9 TCe de 110CP, dar unii află mai greu.

Că poate vor să pună un H4D, 999cm3 turbo e altceva

TCe = Turbo controled efficiency

SCe =Smart controled efficiency aka aspirat

teaser190510.jpg

Editat de t0rquemada

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oau 0.9 110 cai! O sa.i pun si troliu si ma urc pe munti! Sau m.ai astept un 0.350 cum avea tata la o motocicleta ruseasca😁

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 8 ore, BigFoot a spus:

Se tot vehiculeaza introducerea pe Duster a noului monstru de 900 cm!

Cred k cei de sus de la Renault vor doar sa faca misto de noi , nu inteleg de ce nu vor sa vanda in continuare si ne baga pe gat 900 cm si fi.ti atenti 100 de CP , oau , oau.

O sa radem si noi de ei pentru k n.o sa.l cumpere Nimeni!

Inteleģ politica k trebuie sa.si vanda pe ale lor, dar sa faci chestia asta pe un SUV e bataie de joc!

Nu vad si ei k lumea s.a saturat de jucariile aste care dupa 1 an le da sangele pe nas.

Sa.vada la Mazda 2.0 litri aspirat in 2019, Respect Mazda, Skoda.2.0 litri cu turbo , probabil multi alti, si vin si ei cu 990 cm. 

Pai ba spui de 900 , ba spui de 990 , pe la sfarsitul comentariului.

Mai baga o fisa!!!

Ce deja bagi lumea  in ceata!

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1.0 litru sa zicem , conteaza asa mult 9.999  perioada 99999999?

Sincer chiar nu observati k aduc toate resturile?

Nu vreau sa intru in disputa despre asta dar am sustinut tot timpul Dacia! Am avu Logan 2, acum Duster dar dak continu asa cu motorase de jucarie ma voi opri si eu si alte sute de mii!

Am spus m.ai demult chestia cu 1.2 ul  cu 5 persoane in drumul de legatura dintre Slanic PH si Cheia  o panta asfaltata unde in treapta 1 nu m.ai avea suflet! Si au fost cativa pe forum care stiu zona si mi.au dat dreptate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt altii care deja vand SUV-uri cu motor de 1 l. Cred ca e o "conspiratie" a producatorilor de masini care vor sa " faca misto de noi".

Vezi noul Suzuki Vitara cu motorizari 1.0 Boosterjet 112 CP si 1.4 Boosterjet 1.4 140 CP. Pe site-ul lor din Romania gasesti doar aceste doua variante. Adio diesel, adio motor aspirat.

Nimeni nu te obliga sa iei motor de 1.0 sa-i pui troliu. Daca vrei offroad adevarat ia un Suzuki Jimny mai vechiut cu motor de "numai" 1.3 si wow...80 CP. Dar care e renumit pentru performantele sale offroad.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii oricum sunt benzinari by default, iar faptul ca Suzuki nu mai pune diesel pe modelele noi nu inseamna absolut nimic, ei oricum nu produceau vreun motor de acest tip ci le luau in mare parte de la Fiat (vezi cazul Sedici si parca si ceva de la Renault). Daca s-au dus si ei pe trendul the future is electric, fie sanatosi. Sunt destui altii care inca investesc pe diesel. Renault de exemplu se pare ca incepe sa se indeparteze de propusorul de 1.6 cu 2 turbine si trece la o cilindree de 1.8 cu una singura, or fi stiind ei de ce. In plus il mentin si pe cel de 2.0, upgrade si la acesta. Deci...

Exista piata atat pentru benzinari cat si pentru dieseluri mai departe.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect eman.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...