Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari. Legat de postarea de mai sus cu vibrația, am rezolvat. Este vorba despre tamponul superior de la motor, se schimba pe garanție. 

Am fost și am făcut revizia de 1 an, foarte amabili cei de la Dacia dedeman. Mașina are 19000 km, am schimbat filtru ulei, aer și de gpl și ulei. Menționez ca am alimentat de la luck oil în 95% din cazuri, nu mai alimentați de acolo, este foarte mizerabil gazul. 

IMG-20210226-WA0009.jpeg

IMG-20210226-WA0007.jpeg

Editat de Robert92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

La 23.12.2020 la 8:35, jelly a spus:

Informare:

Pentru posesorii cu motorul de 1.0 Tce + Gpl, a inceput sa cada aceasta piesa, (deocamdata nu e cazul la mine dar ma pot astepta). Simptomele sunt ca masina nu mai trece pe gaz si indicatorul de gpl emite sunete de avertizare. Cei de la reprezentanta nu sunt asa de priceputi pe partea cu gpl si cu greu a descoperit piesa defecta. Piesa e un  senzor de presiune care are rolul de a da drumul la gaz. Sunt 3 la numar, deoarece se afla pe fiecare injector. Se poate vedea in zona cercuita  unde se afla senzorul. Daca se intampla sa patiti asa ceva si cel de la service da din stanga in dreapta, puteti veni cu un mic ajutor sa verifice acei senzori. Succes si sa auzim de bine!

 

https://gazmagazin.ro/senzor-de-presiune-gpl-landi-renzo-t-mapc97.html

553148571_WhatsAppImage2020-12-23at08_27_48.thumb.jpeg.c5471a552dd2b80e0a60c23a026019df.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-23 at 08.15.21 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-12-23 at 08.15.21.jpeg

Mi-a aparut si mie aceasta problema. Nu trece pe GPL. Avertizeaza cu beep-uri pana nu dezactivez GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut schimb la filtrele de GPL. La filtrul de faza lichida este prima data cand il schimb, adica la 35.540 km. Am ramas dezamagit ca trebuie sa il schimb la 60.000 km231662538_Filtrufazagazoasa.thumb.jpg.68f108f81026421cf2943cd47161a8d7.jpg

Mai jos am taiat cu polizorul unghiular carcasa de la filtrul faza gazoasa:

1 schimb la cel de faza gazoasa a fost facut dupa 22.888 km facuti de cand am cumparat masina

444895652_Filtrulfazagazoasa.thumb.jpg.81dc2fb0e3a9ff8f03454bd86cae1325.jpg

2 schimb la 35.540 km-22.888km=12.652 km facuti

272296078_Filtrufazagazoasa...thumb.jpg.a05ae417c37294b944e24d2f6519ea6e.jpg

Concluzia mea este ca sa protejez sonzorul de presiune in rampa si injectoarele GPL sa realizez schimburile de filtre GPL la fiecare 12.000-15.000 km impreuna cu uleiul de motor si filtrele aer si ulei motor, nu la 60.000 filtru GPL faza lichida si 30.000 km la faza gazoasa. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

La Dacia presiunea uleiului e doar măsurată on/off via un manocontact, adică 1 = presiune zero,rău;  0= presiune mai mare de zero, bine

 

Ca notă de subsol, doar pe 0,9TCe(H4B) s-a montat senzor de nivel ulei, că era mai simplu decât să pună dop, dar pe Dacia nu are cine folosi informația chiar dacă îl cablezi, trebuie TdB de Clio 4, care la pornire va afișa Oil Level Ok

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Offtopic, dar de ajutor pentru cei cu instalatii GPL: eu am mers 20 de ani pe GPL , cu instalatii aftermarket montate pe diverse modele de Dacia si un Renault 19 si probleme am avut doar cu gazul de proasta calitate. Pentru cei care aveti masini pe GPL, va rcomand sa alimentati doar de la Petrom/OMV sau Rompetrol. Nu am avut niciodata probleme alimentand de la ei. Evitati statiile particulare si Lukoil, chiar si MOL. Ultima data cand am avut probleme la Logan ( sarea automat de pe GPL pe benzina) a fost dupa o alimentare la MOL. Am gasit conducta de la rezervor si filtrul faza lichida pline de span metalic...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca aici nu e din cauza gazului, ci a senzorului care e de proasta calitate si nu se afla pe nicaieri in stoc, atat la Dacia cat si la partenerii care monteaza instalatii de gpl. Sunt persoane care asteapta de aproape 3 luni acest senzor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...