Sari la conținut

Postări Recomandate

Acestea sunt regulile Uniunii Europene, nu te obliga nimeni sa cumperi acest motor sau alte marci auto cu motoare similare. Mai bine ramai cu ce ai in prezent, sau sunt SH-uri garla prin targuri cu motoare pe alese. Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

acum 1 oră, Adrian197071 a spus:

Gata am fost și eu convins de filmuleț!!! Motorul asta de 1l bate de la distanta pina și motorul de 3 l de pe audi..w..BMW!!  Pun pariu că ăștia cu motoare mari mor acu de ciuda!!! Eu aștept să bage pe piata motorul 0.5 l in doi cilindri..cu trei turbine!!

Bravo man! Stai insa pregatit ca acum o sa ti sara bmm-istii in cap.

Cand s-a lamurit treaba cu mizeriile lor de motoare/masini, Auto Bavaria a  pus repede batista pe tambal.

Iti dai seama cum merge treaba daca din 279 cmc, japonezii scoteau 30 CP acum 12 ani ( motor aspirat), cam pe ce petarde se dau banii la bmm. Dar ca marketing, jos palaria!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prin programul rabla, Dusterul costă 13000 eur și am mai luat niște opțiuni (scaune încălzite, volan îmbrăcat în piele, funcția mâini libere, packparking și media nav) și am ajuns la aproximativ 14000 eur.  Alte opțiuni le voi mai face pe parcurs, deoarece sunt vechi în breaslă :D Peste cei 14000 eur, mai puteam pune aproximativ 2000 eur și puteam cumpara o Vitara sau un Sportage, dar motoarele sunt cu injectțe directă. Am optat pentru Dacia din mai multe motive: Motor cu injecție indirectă și că mai vine și cu gaz din fabrică, un mare plus (așa că nu mai sunt nevoit să pierd garanția), Sunt genul de om care îmi place să bricolez pe la mașina (nu sunt genul de tunning, să las mașina lipită de asfalt, praguri, bări și alte chestii), sunt setat pe lucruri de confort și îmi place să mai fac câte ceva pe la ea și cred că mai sunt, dar nu îmi vin acum în minte....e prea dimineață:D

P.s. las câteva poze cu mașina actuală, în noiembrie face 15 ani, sunt foarte mulțumit de ea și mă bucur că rămâne în familie. Anul trecut mi-a ieșit 2500 eur pe ea și nu am vrut să o dau. Are o listă întreagă de modoficări făcute la ea în tot acest timp, dar nu cred că este cazul să le înșir aici. :D Vă salut!

WhatsApp Image 2020-03-14 at 07.50.15 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-14 at 07.50.15 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-14 at 07.50.15 (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-14 at 07.50.15.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Jelly, daca nu ai dat cu 2500 acum pe euro 3 nu mai iei asa ceva.

Sunt oferte cu 2008 si 104 kkm cu 1500 eur.

Loganul meu are 133 kkm din 2006 toamna si ma face sa l mai tin. Si daca iau alta o tin cat timp nu scoate probleme grave.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de imbunatatirile aduse: daca sunt add uri de stepway doar la vedere si nu ai pus frane de MCV, oglinzi de MCV, ulei de calitate la toate reviziile, scaune de Audi, amortizoare mai bune, poate i ai pus un multimedia, fapt care nu o sa tina pretul la vanzare (unoeri il vinzi mai bine separat), ai rotile de ambition. Alte imbunatatiri maxime ce sa faci la masina asta?

Ce crezi ca i mai poti face in plus la dusterul ala, astfel incat banii aia mai bine iei o versiune superioara cu detalii importante de motor si tractiune?

Sa nu fie ca acel prieten care si a luat ap cu 2 camere ca nu are bani de 3 la credit si apoi a gasit resurse sa il mobileze lux, cu PVC maro si chestii mai scumpe, dar tot 2 camere a ramas, semidecomandat... 

daca nu iei din desing ce trebuie nu prea poti sa i faci nimic... si mai bine alegi modelul cu dotari NECESARE

Editat de Rue
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...