Sari la conținut

Postări Recomandate

@Gil26 Cred ca e putin prea devreme sa confirmam aceasta problema. Am cautat peste tot pe internet alte surse pentru aceasta stire, dar nu am reusit sa gasesc. Articolul a fost preluat de la profit.ro si de alte site-uri de stiri romane, si toate citeaza ca surse grupuri (de facebook)....

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Editat de CristiPopescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Chia ieri am citit pe grupul de facebook postarea celui care dupa 1000 de km a avut eroarea respectiva. Mai vazusem la un drivetest pe youtube ca prezentatorul pomenea de problemele sistemului hibrid de la grupul Renault, dar atunci nu stiam care sunt.  

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, CristiPopescu a spus:

@Gil26 Cred ca e putin prea devreme sa confirmam aceasta problema. Am cautat peste tot pe internet alte surse pentru aceasta stire, dar nu am reusit sa gasesc. Articolul a fost preluat de la profit.ro si de alte site-uri de stiri romane, si toate citeaza ca surse grupuri (de facebook)....

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Multumita AI-ului ( Google ), vezi "ce trebuie sa vezi".

Mai cauta, de preferat nu in Chrome ( poate si Google ).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 19.08.2024 la 21:18, CristiPopescu a spus:

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Am gasit acea "sursa" confirmata de aceasta publicatie L'Argus, articolul e din 2017 despre celalalt motor 1.2, care e complet diferit fata de noul motor:

https://www.economica.net/problemele-renault-cu-motorul-1-2-tce-ar-putea-aduce-compania-in-fata-justitiei_552852.html

"O anchetă a publicației franceze l`Argus arăta, încă din vara lui 2017, că motorul Renault 1.2 TCe are un consum excesiv de ulei, iar asta poate duce la probleme majore pentru utilizatori. La vremea respectivă posesorilor de Renault Clio IV, Renault Captur sau Dacia Duster cu acest motor li se recomanda să verifice des nivelul uleiului."

au vazut 1.2 Renault, au zis ca e acelasi motor...

Eu astept in continuare informatii, inainte sa afirm ceva sau sa imi formez o parere.

 

Acestea fiind spuse, am aflat recent ca mai pot fi gasite inca dustere 1.5 dCi noi la vanzare. Acum oscilez intre D2 1.5 dCi 4x4 si D3 1.2 TCe 4x4

Editat de CristiPopescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 22.08.2024 la 15:23, CristiPopescu a spus:

Acestea fiind spuse, am aflat recent ca mai pot fi gasite inca dustere 1.5 dCi noi la vanzare. Acum oscilez intre D2 1.5 dCi 4x4 si D3 1.2 TCe 4x4

Diferenta de la cer la pamant intre D2 si D3. Singurul avantaj al lui unui D2 diesel este consumul mic, consum pe care il poti avea cu D3 daca nu mergi sportiv.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@PufarinaUcigasa Depinde ce vrei sa faci cu masina. 1.5 dCi are 260nm cuplu, la tractat (rulota) sigur e mai ok mai mult cuplu decat mai putin (260>230). Ma intreb totusi daca e asa mare diferenta incat sa merite per total sa iau mai mult D2 versus D3. Mai e o chestie, nu stim nimic (inca) legat de fiabilitatea motorului 1.2 TCe de pe noul 4x4. Sunt optimist dar nu pot fi 100% sigur atata timp cat nu avem date... 

Oricum s-ar putea ca intrebarea sa fie degeaba, daca D2 diesel nu e disponibil. Nu am luat niciodata de pe Autovit masini, si desi apar cateva D2 noi, mi se pare putin mai ciudat sa iau de pe Autovit. Ultima oara am luat de la reprezentanta Dacia/Renault. Plus ca astea noi de pe autovit totusi au ceva vechime, chiar daca nu au multi km, ca stiu ca D2 diesel s-a fabricat maxim pana in ianuarie 2024 

Aveti careva experiente cu luat masini noi de pe Autovit? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza ca e Autovit, important este cine e vanzatorul : daca e o reprezentanta/dealer, e acelasi lucru. Masina curenta am vazut-o pe Autovit, iar ulterior am discuta cu vanzatorul, care era o reprezentanta din Bucuresti.

Nu e deloc anormal ca o reprezentanta sa-si faca un stoc, pe care ulterior sa-l puna la vanzare. Inclusiv cu masini care urmeaza sa fie scoase din productie.

Fiabilitate - iei 5 ani garantie, nu-ti bati capul.

D3 : franare de urgenta, volan/parbriz incalzit, comutare automata faza lunga/scurta, discuri pe spate si lista continua.

D2 : un D1 imbunatatit, pe o platforma veche.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...