Sari la conținut

Postări Recomandate

Se cumpara si aia de 1 litru... se misca mai bine decat 1.6 105 cai aspirat, si chiar si aia se cumpara cand era disponibila.

La Dacia unele optiuni se gasesc (sau nu) in echipari mai sus/jos si fara a avea o logica evidenta... raspunsul ni-l pot da doar ei (daca vor)... dar nici eu nu vad logica unei cutii exclusiv automate pe o varianta inferioara si a unei optiuni de manuala pe varianta de top.

Si da, pretul ala de 15.500 e un prag psihologic si trebuie mentinut cumva... echiparile de baza nu prea se vand pe nici unde, am vrut sa iau o Astra cheala la 10 mii in 2018 si n-aveau disponibila si au zis ca nici nu le mai fac, le tin doar pe site pentru pret; echiparea "de baza" in realitate era 12 mii si avea din fabrica AC automat si navigatie pentru ca "fara astea nu le ia nimeni" (citez din explicatiile agentului de vanzari).

Logica Dacia e logica Dacia, vanzarile le merg, deci jos palaria Dacia si noi n-avem decat sa incercam sa intelegem ceea ce poate nici nu are vreun inteles...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Masina fara AC se cumpara, mai ales de catre firmele de paza. Important e sa aiba volan si roti, nu conteaza motorizarea.

AC + proiectoare tot pentru firme s-a pastrat, in cazul in care vor masina "mai dotata".

Nu stiu de ce aveti impresia ca la orice producator clientela este formata din persoane fizice si nu din firme.

Iar legat de optiuni:

- Duster Expression 1.3 TCe 150 EDC = 20.800 euro

- Duster Journey 1.3 TCe 130 = 20.350 euro

Pretul e pus fix ca si la cinema. Cine cumpara popcorn mediu, care e 7-8 lei, cand poate da 10 lei pe unul mare ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, compania la care lucrez a hotarat sa faca o reducere de costuri si se pare ca a achizitionat de pe stoc 3 Dustere Comfort motorizare blue dCi 115, 4WD.

Personal pentru mine este un șoc, până acum am avut numai Opel și am avut ocazia sa testez Duster mai vechi, ca replacement; dar trecand peste asta, am cateva intrebari referitoare la dotari:

- Sistem de iluminare de tip LED pentru luminile de zi, inseamnă că voi avea led si pe faza scurtă?

-Faruri cu aprindere automata inseamnă că am senzori diurni și farurile se aprind conform luminozitatii exterioare?

-Media Display: radio DAB, ecran tactil 8", replicare smartphone, Bluetooth, USB, 6 difuzoare; informatii 4X4 (3), afisaj Multiview camera(4), ce înseamnă? oglindire telefon sau navigație proprie?

-Sistem de monitorizare presiune pneuri, voi vedea presiunea in kpa sau e sistemul care functioneaza cu ajutorul ABS si vede că o roată se învarte mai repede?

Vă mulțumesc frumos pentru eventualele răspunsuri.

IMG_1577.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...