-
Navigare recentă 0 membri
Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
-
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
ForumDuster.ro pe Facebook
-
Topicuri
-
Postări
-
@alfabitMotivul pentru care sunt pe acest forum este ca sa compensez ostilitatea Renault si Dacia contra celor care au dorinta, sculele, si spatiul necesare pentru a-si intretine si repara singuri masinile. Prefer sa nu ma plictisesc pe acest forum folosind informatii de la colegi cu experienta decat sa ma apropii la mai putin de 100m de vreun service.
-
Renault niciodată nu a încurajat posesorii să repare singuri, totul a fost/este contra lor, Doar reparaţii aşa zis ``conforme`` la service-urile autorizate pe bani adevăraţi. Nu vă faceţi iluzii, sau nu ştiaţi ce aţi cumpărat ? Alţii ştiu precis de ce au cumpărat Renault, să nu se plictisească forever.!
-
Astazi am rezolvat conform indicatiilor de mai sus. Am folosit doua surubelnite mai lungi pentru a departa doua cleme elastice otelite. Apoi se trage furtunul. La montaj este suficient sa se apese furtunul peste teava si se siguranteaza singur. Am desfacut furtunul dinspre turbina pentru ca ofera mai multa libertate de miscare la cilindrul 4. Revenind la mesajul initial al topicului, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de cantitatea mica de informatii din manualul de service sau din Dialogys. Desi sunt multiple modele de motoare pe benzina si Diesel care echipeaza Dusterul, nu exista nici o descriere specifica a reparatiilor in functie de tipul de motor. Totul pare facut special ca sa te descurajeze sa incerci sa faci reparatii singur.
-
De t0rquemada · Postat
E colier cu clemă, ce nu necesită clește special. Da, alea sunt prezoanele pe care stă furtunul, prins cu 2 piulițe -
Multumesc pentru sfaturi. Doar pentru clarificare, sa inteleg ca exista colier mai "normale" de desfacut/strans la prinderea pe turbina si intercooler? Plus cele 2 suruburi. Vezi zonele incercuite in poza.
-
-
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.