Sari la conținut

dohnjoe

Members
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

5 Neutral

Despre dohnjoe

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    București
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x2 125cp
  • An fabricație:
    2014
  1. Mda, vad ca este inutil sa cer politete si lipsa de agresivitate. Nu stiu exact de unde ai atata nervozitate si dorinta de a imparti vinovatii si pedepse, dar am cateva banuieli. Sunt extrem de mirat ca esti acceptat ca moderator.
  2. Am apreciat documentatia care desigur va folosi si altor membri. Si da, am citit sublinierea. Ce nu am inteles este de ce ai simtit nevoia de a face acele sublinieri, de parca cineva de abia astepta sa te atace cu vreo remarca usturatoare sau aroganta. Te asigur ca nu este cazul in ceea ce ma priveste. Am prea putin timp liber si am suficienta educatie. Nu am nici frustrari si nici nu vreau sa fac pe desteptul in materie de Duster. Asteptam doar un raspuns de genul "din experienta noastra legata de Duster, defectul este destul de des intalnit la inchiderea centralizata si se poate datora lui X
  3. De ce nu vrei sa renunti la tonul specific romanesc, iritat, invidios si superior de pe forumuri? "Daca stii..." + recomandari ABC de conectare a scannerului. Pe bune? De ce crezi ca toti sunt niste idioti? Chiar crezi ca nu mai exista si alte marci de masini unde cele mai mici defecte de inchidere ale usilor sunt stocate ca erori? Eu doar am constatat ca la acest model de Duster firmware-ul din UCH nu raporteaza nimic fata de exemplu masinile din grupul VAG mai noi. Invata mai mult respect si modestie. S-ar putea sa ai mai multi prieteni.
  4. @t0rquemadaSa stii ca tonul arogant si sarcastic nu este o dovada de inteligenta si nici de ajutor pentru membrii forumului. Cand o sa crezi ca le stii pe toate si esti superior celor de pe forum inseamna ca mai ai multe de invatat.
  5. Nu. Totul este stoc. Din documentatia selectata inteleg ca banuiesti; fie unul sau mai multe contacte inchidere usi este defect fie un microcontact din zavor usi este defect fie cablajul asociat este defect o combinatie a celor de mai sus Totusi ma surprinde ca nu am gasit nici o eroare de la modulul UCH...
  6. Salutare Comanda de inchidere centralizata de pe cheie blocheaza toate usile apoi usile se deschid toate singure imediat. Butonul de inchidere centralizata de la bord are acelasi efect. Lock-unlock singura. Daca folosesc "Actuation test" din scannerul meu Launch-X431 usile se inchid si raman inchise. Nu exista erori stocate. Este un defect clasic? Este vreun contact/microcontact defect? Ce recomandati?
  7. Nu contest utilitatea schemelor electrice, ci doar faptul ca au un mod neprietenos de a citi direct referintele dintre diverse subansambluri. Comparatia mea subiectiva se bazeaza pe experienta cu schemele electrice penru masini germane, japoneze si americane.
  8. Eu am introdus in Dialogys 4.90 'licentiat' (kit instalare + 7 DVD) pe care il am VIN-ul masinii mele si nu mi-a oferit nimic util pentru problema mea specifica. Posibil sa nu fie tocmai la zi pt toate tipurile de motorizari Duster. O sa folosesc de acum inainte tipul de motor H79 sugerat pentru ca se pare ca ofera mai multe informatii. Oricum, fata de alte marci de masini, Dialogys este un soft neprietenos, iar schemele de wiring sunt un exemplu de pierdere de vreme ca sa le citesti. Asta e...
  9. @alfabitMotivul pentru care sunt pe acest forum este ca sa compensez ostilitatea Renault si Dacia contra celor care au dorinta, sculele, si spatiul necesare pentru a-si intretine si repara singuri masinile. Prefer sa nu ma plictisesc pe acest forum folosind informatii de la colegi cu experienta decat sa ma apropii la mai putin de 100m de vreun service.
  10. Astazi am rezolvat conform indicatiilor de mai sus. Am folosit doua surubelnite mai lungi pentru a departa doua cleme elastice otelite. Apoi se trage furtunul. La montaj este suficient sa se apese furtunul peste teava si se siguranteaza singur. Am desfacut furtunul dinspre turbina pentru ca ofera mai multa libertate de miscare la cilindrul 4. Revenind la mesajul initial al topicului, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de cantitatea mica de informatii din manualul de service sau din Dialogys. Desi sunt multiple modele de motoare pe benzina si Diesel care echipeaza Dusterul, nu exista n
  11. Multumesc pentru sfaturi. Doar pentru clarificare, sa inteleg ca exista colier mai "normale" de desfacut/strans la prinderea pe turbina si intercooler? Plus cele 2 suruburi. Vezi zonele incercuite in poza.
  12. Salutare Sunt proaspat inregistrat pe forum, asa ca va rog sa fiti blanzi Dusterul meu are aproape 90.000 km, an fabricatie 2014, cu motor de 1.2 benzina. Sunt al doilea proprietar si am cateva intrebari: 1) Pentru a avea acces la bobina de aprindere si bujia de la cilindrul 4, trebuie sa indepartez o tubulatura montata de inginerii francezi (romani?) exact peste ele (vezi poza atasata). Colierele cu care este fixat furtunul sunt de tip VISA-E, de mari fitze. Adica se pot monta doar in fabrica cu o scula speciala. Din cate am inteles din diverse surse, sunt de unica folosin
×
×
  • Creează nouă...