Sari la conținut

Zgomot in rezervor si dupa pornirea motorului.


Postări Recomandate

 Buna ziua,

  Abia ce am facut 1000 km cu noul Duster si deja am sesizat o problema. Acel zgomot de la pompa din rezervor atunci cand pui contactul persista si dupa pornirea motorului. Am sunat la reprezentanta si am facut programare insa nu stiu daca e bine sau rau sa mai merg cu ea pana ajung la service. Daca aveti sugestii sa-mi dati, va multumesc anticipat.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 43
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

E normal la cele cu adblue.

Toate modelele Dacia/Renault  (de la 1,5 la 2,3 dCi) cu care am interacționat și aveau motorizare adblue aveau un țiut/zgomot în zona rezervorului de adblue, așa că întreb și eu: "Sincer nu reuse

La benzinare se aude un țăcănit! La rece este sigur pompa de injectie, mai apoi inteleg ca doar la volan se mai aude!  

  • 6 months later...

Au zis ca e normal sa se auda , insa acum nu se mai aude. La momentul respectiv tot cam 2000 de km aveam si eu, probabil o sa se rgleze si la tine. Daca era sa fie vreo defectione trebuia sa apara pana acum, am deja 9000 de km si merge destul de bine. Bftă.

 

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...

Sincer nu inteleg cum au reusit sa scoata pe linia de productie o masina care sa te enerveze la propriu. Sunetul acela de frecventa inalta se aude cand stai pe loc cu motorul pornit exagerat de tare. Sper sa gasesc o rezolvare, daca nu o sa vand masina.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...