Sari la conținut

Rezistenta Control Ventilatie


Postări Recomandate

Salutare,
Am problema cu controlul manual de ventilatie, comutatorul merge doar pe treapta 4 de ventilatie iar primele 3 nu functioneaza de loc, am inteles ca este cauzata de rezistenta ce limiteaza turatiile
.
Am consultat si un manual de service dar vreau sa stiu mai exact unde gasesc aceasta rezistenta sa o pot schimba si cum ajung la ea. si daca se poate sa imi confirme cineva daca piesa pe care am comandat-o este corecta (cod piesa: 6001547488) pentru Duster 1.5 dci 110cp 4x2 2014
Multumesc in avas si numai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, codurile OE se obtin si verifica doar pe baza seriei VIN (subliniez asta), totusi codul 6001547488 pe care l-ai scris este pentru rezistenta GMV (care poate sa mai fie si 6001551647), atasez si cateva capturi legate de aceasta rezistenta pentru un Duster H79 ph2 (4x2, 1.5 dCi 110CP motor K9K856, AC normal) poate te ajuta, si\sau pe alti colegi de forum.

CodOE.png

Locatie&Mufa.png

DemontareMontare1.png

DemontareMontare2.png

SchemaACnormal.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Blocul  ăla de rezistenţe e mai greu de extras  din locaşul unde e montat decât de reparat, necesar doar o siguranţă termică,

Folosirea în loc de siguranţă termică a unei sârme ordinare nu recomand,  pericol de incendiu !   :-D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar aici nu s-a scris nimic despre reparat blocul de rezistente si nici despre folosirea în loc de siguranţa termica a unei sarme ordinare pe care nu o recomanzi :D , initiatorul topicului a scris destul de clar ca a comandat piesa (rezistenta cu acel cod OE) pe care doreste sa o schimbe:

Acum 13 ore, L3ftFi3ld a spus:

Am consultat si un manual de service dar vreau sa stiu mai exact unde gasesc aceasta rezistenta sa o pot schimba si cum ajung la ea. si daca se poate sa imi confirme cineva daca piesa pe care am comandat-o este corecta (cod piesa: 6001547488) pentru Duster 1.5 dci 110cp 4x2 2014

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revizuieşte te rog postul şi imaginile de mai sus, ai acolo două componente distincte, cp.1158 FAN SPEED RESISTANCE UNIT şi cp.1113 HEATING RESISTORS ( imaginile 61A )

cp.1158 face variaţia vitezei ventilatorului de interior, cp. 1113 rezistenţele de încălzire suplimentară.

cp 1113 prezent la diesel şi la doar la unele modele pe benzină (e.g. k4m ) Dacă se doreşte pot veni şi cu schema de la cp.1113 dar nu ăsta e scopul discuţiei.

Arată iniţiatorului procedura de demontare a cp.1158, trebuie să fi contorsionist să umbli acolo.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti mai atent in capturi am subliniat atat codul OE al rezistentei GMV, la fel si in schema electrica, plus locatia si mufa componentei 1158 (passenger comparment fan speed resistance unit) care este destul de clara, iar daca doresti poti sa ii arati tu initiatorului procedura de demontare, cat de greu sau usor se poate demonta poate sa fie alta discutie, oricum nu cred ca "scopul discutiei" :-D (asa cum ai scris) este:

Acum 2 ore, alfabit a spus:

Folosirea în loc de siguranţă termică a unei sârme ordinare nu recomand,  pericol de incendiu !  

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am uitat foarte atent şi nu am înţeles nimic ce caută imaginile 61A, poate ne explici tu ce ar trebui să înţelegem

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai inteles nimic cred ca este problema ta :(, toate capturile sunt foarte clare, am facut si sublinierile necesare, iar despre “ce caută imaginile 61A” uite ca iti si subliniez (oricum NU are legatura cu tot ceea ce ai scris tu anterior si tot felul de “sarme ordinare:)) si mai atasez inca una in franceza (poate pricepi si tu ceva), iar daca tot nu intelegi :whistle: poti sa citesti si aici (pentru un Duster 2019, dar in postul #3 se precizeaza si codurile OE si mai ales locatia):

 

 

DemontareMontare2.png

ModulVariatieVitezeGMVhabitaclu.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...