Sari la conținut

Postări Recomandate

Conform manualului de service ( si cred ca si a instructiunilor de lucru Dacia), o curea de distributie ( si la accesorii la fel) o data demontata, se schimba, indiferent de varsta si nr. de km, dar nu stiu sa explic de ce si cat e de grav daca nu se procedeaza asa.

In cazuri de garantie, ceea ce inteleg ca nu e in cazul de fata, e obligatoriu, ca altfel pierzi garantia si oricum service ul autorizat Dacia nu se va risca.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am facut revizia la un an / 18300 km.   Pret total - 349.82 Ron. Mi s-a parut un pret bun.   Atasez si factura.

Astazi am facut revizia de 1 an (cu vreo 3 saptamani mai devreme). La masina s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de habitaclu. S-au verificat placutele de frana, s-a corect

Salut tuturor! Am facut revizia la 6 ani: schimbat distributia, curea alternator, bujii, maruntisuri la suspensie, filtre, ulei, 2 becuri. Cu manopera aferenta: 1.650 lei. Km la bord: 61.000.

Posted Images

mulțumesc!

 

am să văd la fața locului când o voi duce la mecanic...

dacă știam că se poate ajunge în această situație... cumpăram curea renault că este mai ieftină... ( haz de necaz :hyper: )

 

sper totuși să fie de la rola accesorii ... ( am pus pompă hepu căci niciodată nu am avut probleme cu ele + că mi-au recomandat-o mereu la orice mașină toți mecanicii la care am schimbat de-a lungul timpului distribuția pe diverse mașini - de aceea trag speranța că este din rola aia...)

 

stimă!

 

LE :

 

mi-am adus aminte de o chestie :

 

la un moment dat pe un citroen CX mi-a sărit cureaua cu un dinte din cauza gheții

mecanicul a pus-o iar la loc și am mers așa mult și bine după aia...

 

tot așa, am o cunoștință care îmi povestea odată că-i sărise de la punct din cauza unui șoarece prins în curea ...

și la el la fel : pus înapoi la punct și gata...

 

întrebare :

 

când a pus-o la punct nu a scos cureaua ?

 

mă gândesc - atât cât mă pricep și eu ... :hmm: - că e cam același lucru și acum, în situația de față ( așa sper :ahappy: )

 

stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mă gândeam eu ! :frantics:

 

deci ar cam trebui să pot schimba pompa de apă ( dacă este cazul ) fără să schimb cureaua din nou ...

asta, dacă ar fi să mă iau după experiențele anterioare..

 

stimă!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...