Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am facut revizia la un an / 18300 km.   Pret total - 349.82 Ron. Mi s-a parut un pret bun.   Atasez si factura.

Astazi am facut revizia de 1 an (cu vreo 3 saptamani mai devreme). La masina s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de habitaclu. S-au verificat placutele de frana, s-a corect

Salut tuturor! Am facut revizia la 6 ani: schimbat distributia, curea alternator, bujii, maruntisuri la suspensie, filtre, ulei, 2 becuri. Cu manopera aferenta: 1.650 lei. Km la bord: 61.000.

Posted Images

întrebam pentru că dacă te duci să cumperi și ceri kit distribuție îți dă doar curea + role

pompa este separat...

 

dar dacă ei au schimbat cu totul este super!

până la urmă asta contează : că le-au schimbat pe garanție! :ahappy:

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O curea detensionata nu se poate remonta. Asta e ideea.

 

In cazul lui @dtel din ce am inteles pompa fluiera, si fiind in garantie s-a schimbat. Dacia a suportat si costurile colaterale (distributia).

 

La fel a fost in 2007 can mi-au inlocuit pe garantie un semering ax cu came la Logan care picura ulei - au schimbat diatributia nu pt ca era contaminata cu ulei (am vazut cureaua veche) ci pt ca nu e voie sa o remontezi.

 

Acelasi principiu se aplica daca "pica" pompa de apa intre schimburi de distributie (daca a expirat garantia suporta proprietarul, evident).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Picuratul pompei poate fi considerat uzura, datorat mersului cu turatie foarte mare pentru mult timp. De aceea aveti sanse mici sa va schimbe pompa pe garantie pentru asta.

 

Suieratul in schimb arata alte probleme, vezi rulment etc - de aceea poate fi imputat ca problema de garantie.

 

Cum ziceau colegii, distributia/curele accesorii etc - sunt doar costuri anexe, din motive tehnologice suportate de producator.

 

Daca nu se pierde mult antigel, faptul ca a picurat candva o pompa nu inseamna ca trebuie schimbata. Poate candva a tras careva o forja mare - de aceea a picurat. Daca stii sa te abtii sa nu mergi foarte turat (i.e. > 3500 rpm) atunci poti sa rezisti cu acea pompa si mai departe. Daca te stii cu talpa mare, mai bine o schimbi si pe doamna pompa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca pompa de apa e antrenata de cureata de distributie, DA. Daca nu, e vorba de cureaua de accesorii - principiul ramane, insa cureaua de accesorii nu cred ca e la fel de critic daca se remonteaza...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

acum ... pun și eu o întrebare...

 

cazul meu :

 

- schimbat acum o săptămână distribuție, pompă ...și am un zgomot ( nu știu exact cum să-l descriu dar e cam așa : un zgomot pe care nu-l auzi dacă nu ești atent .. cam ca un motoraș electric cu sunet ascuțit...care la relanti nu se aude, crescând în intensitate odată cu accelerarea - ca volum al sunetului rămânând același, crescând doar turația lui odată cu a motorului...; sper că m- am făcut înțeles.. :ahappy: )

- dacă descopăr că acel zgomot vine din pompa de apă ( și nu din acea rolă a curelei de transmisie, cum sper să fie , căci la demontare mi- a zis mecanicul că are puțin zgomot, dar din grabă ... nu am mai schimbat- o ...) .. înseamnă că am pus-o ?

- adică nu mai pot remonta aceeași curea deși are doar 1 săptămână? ! /?

 

urât!

 

stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...