Sari la conținut

Radu92

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord

Postări Recomandate

@Mak

 

IMG_20200212_115305.thumb.jpg.d91b8ce2cfdcbe8a3595493db21b200f.jpgIMG_20200212_115241.thumb.jpg.8698e15e6eef5396cbee261d6a7f2524.jpg

Se vede cauciucul si siliconul. Rezista bine deocamdata de doua luni de zile, a prins inclusiv gheata si zapada.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda.La mine e un alt fenomen..Am mucegaita zona unde sunt manerele de sprijin..Din fata in spate..Cred ca nu sunt stranse suruburile ce tin barele.Asadar trebuie dat la o parte plafonul si stranse suruburile.Sa vedem cine se baga..😁

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai infiltratii de apa in plafon? 

Daca ai drum prin Galati iti recomandam un tinichigiu bun care m-a ajutat pe mine cu portiera. 

Poti sa te uiti si aici, sau poate te-ai uitat deja.

 

Din ce imi dau seama suruburile alea se strang pe exterior, deci nu trebuie dat jos plafonul pentru asta. Poate o sa vrei sa-l dai ca sa-l cureti. In fine, mult succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile alea se strang pe interior.Nu exterior. E  simplu pe exterior..Multumesc de info.Daca nu reusesc in Bucuresti imi fac drum si in Galati.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 03.10.2019 la 16:41, Radu92 a spus:

zgomotul nu e in zona rotii, ci mai degraba sub picioarele pasagerului, si nu se aude nimic nici la gropi, nici la denivelari, nici in mers constant, nici la franari/plecari lente. Doar cand opresc/plec mai brusc.

Salut. E posibil sa fie o pietricica intrata sub ceva scut. O chestie asemanatoare o are vecinul meu cu un T-ROC. Zgomot pregnant la demaraj si franare. A scos piatra cand a facut revizia dar ulterior a cules alta si de atunci tot bombane (vecinu)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns @KangouMambo E foarte posibil sa fie asta. Luna trecuta am fost in service pentru ca iar aparuse zgomotul, dar n-am mai apucat sa postez in jurnal, cu ocazia asta trec si vizita asta.

Au ridicat masina si au tras de roata din toate pozitiile, s-au uitat pe sub ea, au desfacut ce au putut si au gasit bratul dreapta si o bieleta cu probleme. Le-au schimbat, facea exact la fel. Au tinut masina o zi sa se uite la ea, nu i-au dat de cap. 

Intre timp dupa ce au schimbat bieleta si bratul masina e mai stabila pe curbe, dar zgomotul tot nu a disparut.

Acum ca ai zis de piatra e foarte posibil sa fie, pentru ca dupa un drum mai lung in afara, o perioada nu mai face. De parca piatra aia s-ar fi asezat undeva. Daca merg iar doua zile numai in oras, iar face. 

La urmatoarea revizie o sa tin cont de recomandarea ta. Momentan lucrez de acasa, sotia e in concediu si masina face pauza si ea.

Numai bine si multa sanatate!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu update. Am ajuns la reprezentanta cu trancanitul de mai sus.

Nu a fost piatra sub scut, era o traversa slabita in zona filtrului de particule (citez din ce au spus cei de la Dacia Galati). Era si scutul slabit, traversa insa era sursa zgomotului. Au strans tot ce trebuia strans si in sfarsit, NU MAI FACE! Imi permit caps lock de bucurie ca am scapat de zgomotul asta, imi statea pe creier de la un timp.

Pret total 120 de lei, am platit doar constatarea, nu mi-au cerut nimic in plus pentru rezolvarea problemei... ii recomand cu caldura pe cei de la Dacia Galati, bravo lor! 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat si a fost si ieftinache :)

Legat de ce postasei acum cateva luni cu acel cauciuc de la barele de plafon, sunt curios daca se gaseste cumva intreg ca "piesa"/reper ca si la mine s-a cam stricat(nu face zgomote inca dar nu se stie).

Editat de klaus

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...