Sari la conținut

Înlocuire baterie


Postări Recomandate

Iti trebuie tot baterie pt masinile cu SS:  fie EFB, fie AGM. Ideea e ca la masinile cu SS incarcarea (managementul) bateriei functioneaza altfel decat la cele fara SS (s-a mai explicat treaba asta pe forum).

PS. Discutia ar putea fi daca merita o baterie AGM sau e de ajuns una EFB....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 77
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Oficial nu trebuie scrisă bateria, neoficial trebuie, dacă vrei ca bateria să fie încărcată corect: Ai avut 70Ah cu 720A EN și ai pus 70Ah 760A EN, diferenta de 40A nu e luată în considerare de m

Pe frânare se face recuperare de energie, tensiunea se duce la 15,6V iar bateria clasică e fiartă la propriu, pierde electrolit prin evaporare și în câteva luni, regim de taxi, e moartă. Și nu, d

Înțelegi ce vrei: - toate motorizările euro6 (06/2015+), care vine implicit cu S&S*, au recuperare energie pe frânare și încărcare pilotată cu baterie EFB - în cazul expus de mine bateri

Posted Images

Da, e cea de fabrica. Parca si tu ti-ai luat tot odata cu mine masina, in sept. 2015.

Bateria e ok. Cred ca conteaza si nr de km rulati (in oras sau extraurban), nr de porniri, etc. Spre exemplu eu stau mai la marginea Bucurestiului si lucrez in afara, deci merg mai mult pe DN 1 si mai putin prin Bucuresti. Deci ca idee la mine "actioneaza" destul de rar SS.

Masina are 46 mii si ceva km.

PS. Am inteles ca bateria trebuie sa fie de aceeasi capacitate (la Ah ma refer), altfel trebuie setat in computerul masinii noua capacitate pt a sti sa managerieze incarcarea bateriei...

PPS>Sa ma ti te rog la curent cu ce iti iei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am analizat si am luat o baterie EFB de 70Ah "pentru saraci" Rombat.

Daca o sa tina macar ca cea de fabrica o sa fiu mutumit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 10 months later...
  • 4 months later...

Dupa 6 ani de la inmatriculare, 6,5 de la fabricatie schimbat bateria originala Renault Nuissan 12V-L2 60Ah 510A (Rombat Calciu) cu Rombat Premier 12V 75Ah 750A Super Calciu (garantie 3 ani dupa masurarea incarcarii pe vechiul acumulator). Bornele putin oxidate, nu rau doar o mica zgariere cu smirghel. Codul radio generat cu Radio Code Calculator for Renault.

Dupa 3 luni de carantina cu doar 3 deplasari scurte in Buc a cedat :) Iar dupa 2 jump start am decis schimbarea. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Feedback după 2 săptămâni:

1. nu mai trebuie sa am grija opririi ventilației la oprirea motorului

2. nu mai am stress să folosesc multimedia cu motorul oprit

3. în cele din urmă pot acum să conectez camera direct la + pt supravegherea în parcare :roll:

4. dacă tăvița permitea luam totuși ceva mai mare :P

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...