Sari la conținut

Postări Recomandate

diferenta intre 150 CP 4x2 si 4x4 e mare.

cand am mers pe 4x2 mi se parea dubioasa, fugea fata  ( nitel) si cum ziceti, socuri in transmisie DAR doar daca mergeam cu ea " ca si cum am furat-o". Clar la 4x2 motorizarea e cam puternica .

 

pe 4x4 ( si de asta am achiztionat varianta asta ) nu se simte asa ba chiar zici ca are alta trasmisie. e mai "Smooth" si mai "liniara" incarcarea. am testat si cu plecare cu tr1 si cu tr2 ( cum scrie in carte). totul ok

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Wolody, desi discutia e veche, imi permit o intrebare. De ce pe offroad e mai bun Diesel decat benzina? Puterea e mai mare la benzina (150 CP fata de 115 CP) iar cuplul e apropiat (250 Nm benzina fata de 260 Nm la Diesel). Deci?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de cum iti livreaza puterea/cuplul si cum  o simti. dieselul e mai "constant" si nu rupe aderenta cum o face benzinarul . pentru incepatori se mai intampla sa ti "moara" fix cand ai nevoie  daca nu ai schimbat la timp. dar deja sunt detalii.

cred ca am mai spus - baga un drive test ca sa te lamuresti pentru ca s-ar putea sa nu ti placa cum merge dieselul  sau sa nu te impaci cu benzinarul .

Personal in 2021 n-as mai cumparat diesel pe masina noua - pret mare ( tot ce i nou costa), durata de"viata"mica ( viata = eliminarea dieselului in lume,etc) .  Dar fiind singura motorizare disponibila acum pe DAcia vanzari..cum te lasa inima.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, negociator a spus:

 De ce pe offroad e mai bun Diesel decat benzina? Puterea e mai mare la benzina (150 CP fata de 115 CP) iar cuplul e apropiat (250 Nm benzina fata de 260 Nm la Diesel). Deci?

Asta cu dieselul bun in offroad era valabila acum 20 ani, cand benzinarele erau aspirate, la dieselurile de generatie veche (cu electronica putina) nu erau asa sensibile la apa (puteai intra cu intregul motor sub apa), etc..

In ziua de azi, inca unii nu au inteles ideea ca nu motorul diesel vs benzina are cuplu mare la turatie mica, ci motorul turbo are cuplu mare la turatie mica...cum acum f multe benzinare sunt turbo, a disparut acel avantaj al dieselurilor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SYL, inteleg ideea ta, din punct de vedere teoretic. Dar in cazul concret - Duster dCi sau Duster TCe, parerea ta este ca, intr-adevar, in off-road, cele doua variante sunt comparabile? (Precizez ca am facut drive test cu dCi pe sosea si mi-a placut, dar nu am facut si test off-road).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detalii, daca consumul nu e o problemă pentru tine, mergi linistit pe TCE. Are putere mai mare, iar ca si confort e peste 1,5 dci. (Nu ai vibrațiile de diesel, iar motorul e mai silentios) Pentru offroad iti pot spune ca la 1,33 tce scapi de grija acelui senzor de pe toba de eșapament pe care il poti agata foarte usor pe teren accidentat la 1,5 dci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, SYL40 a spus:

Asta cu dieselul bun in offroad era valabila acum 20 ani, cand benzinarele erau aspirate, la dieselurile de generatie veche (cu electronica putina) nu erau asa sensibile la apa (puteai intra cu intregul motor sub apa), etc..

In ziua de azi, inca unii nu au inteles ideea ca nu motorul diesel vs benzina are cuplu mare la turatie mica, ci motorul turbo are cuplu mare la turatie mica...cum acum f multe benzinare sunt turbo, a disparut acel avantaj al dieselurilor.

Da mi voie sa nuantez nitel. Diferenta exista si e sesizabila in modul in care " simti" si "primesti" acel cuplu. la benzinara daca nu esti atent  ti se opreste motorul in rampa grea , dieselul e mai putin sensibil la asta.

 

Repet- eu sunt fan benzinar dar am explicat cum estre treaba in ambele" echipe".

Acum 28 minute, negociator a spus:

SYL, inteleg ideea ta, din punct de vedere teoretic. Dar in cazul concret - Duster dCi sau Duster TCe, parerea ta este ca, intr-adevar, in off-road, cele doua variante sunt comparabile? (Precizez ca am facut drive test cu dCi pe sosea si mi-a placut, dar nu am facut si test off-road).

Daca off road este doar light si nu ala adevarat nu ai nici o treaba. go for benzina.

Vezi ca la astea noi o sa ai nevoie ( poate s-au rezolvat dar e de urmarit) de ceva interventii la partea de ADBLUE.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...