Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu panarame din acestea n.as lua in veci..Daca dai pe o masina 17500E( exemplul meu) se presupune ca ai bani si sa o intretii..unii..Postul de sus era un pamflet..

Din cate topicuri ai pe aici legat de anvelope nu ai gasit nimic folositor?

1) Foloseste tr.1 pt frana de motor !! 2) Neaparat ESP sa fie activ (e indicat sa il decuplezi doar la urcare, nu si la coborare). 3) In 4x4 Lock se trece la modul offroad pt ABS care lasa s

  • 3 weeks later...
La 28.10.2018 la 14:23, HincuAdi a spus:

Salutare.ce marca de anvelope de iarna  recomandati pt duster 4×2 diesel ?dimensiunile sunt 215/65R16/T98.mersi?

Pentru economie in buget eu as merge pe  ceva All-Season...ex: Pirelli Scorpion Verde All-Season 215/65 R16 98H  sau doar de iarna,atunci Pirelli Scorpion Winter 215/65 R16 98H C...astea ultimele le pun broscarii pe Stelvio!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut!

Daca bugetul nu e primul criteriu pentru alegerea anvelopelor de iarna, recomand cu caldura Dunlop Winter Sport 5 215/65R16. Pana acum nu am reusit sa gasesc o situatie in care sa ma dezamageasca.. carosabil ud sau acoperit cu mazga plus temperaturi scazute, zapada afanata etc.. coafura rezista ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu sunt si cu mai cu bugetul ? , dar am gasit in Galati la o firma.... cauciucuri rusesti kama. bun.... ce crede-ti am luat 4 bucati( in primavara...martie), domnilor , am 21 mii/km si spui ca sunt noi. bun... a venit si iarna , nici nu  e nevoi sa cuplez pe auto sau 4x4, aderenta, stabilitate la franare( nu fuge spate deloc) urcare in panta pe  polei, etc. bun... acum pretul 105 lei/buc, cine doreste trimit poze cu cauciucurile  chiar si cu factura... o zi buna si bagati duster-ul la zapada, face minuni

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...