Sari la conținut

Dacia o firma care a incepuit sa se dezica de clienti?


Postări Recomandate

Va salut. In calitate de posesor al Daciei Duster 2018 consider ca e datoria mea sa fac cunoscut un litigiu in ideea ca daca se intampla odata se poate intampla si alta data eventual cu lucruri mai grave cum ar fi un motor defect si neinlocuirea lui din motive ce nu tin de exploatare. Precizez ca din motive pe care nu le pot mentiona nu doresc sa "las de la mine" .....Fara nici o legatura cu compania Dacia am semnat candva un contract de confidentialitate pentru liupsa unei dotari la un.............CD player....... caruia nu i se aprindeau niste LEDuri asa cum ar fi trebuit iar compania proiducatoare mi-a acordat o compensatie de valoarea acelor leduri insa cu un contract de confidentialitate in valoare de doua sute de ori mai mare. Desi le-am atras atentia ca nu este moral poate nu este si legal acea companie , nu DACIA repet a ales sa continuie cu procedura si oferta adica sa repare o deficienta dar contra unui calus in valoare de 200 de ori ori dotarea lipsa care trebuia sa fie pur si simplu acolo in primul rand si asa m-am lamurit cu cine stateam atunci de vorba. Si asa ca ....sunt reticent la a lasa de la mine cu orice companie  Sa revin ..... In pagina manualului de utilizare al "Media Nav la pagina RO 58 (ro pentru limba romana) vad ca autoturismul meu ar trebui sa fie dotat cu sistem de recunoastere si comanda vocala care mi-ar permite sa introduc vocal adrese in sistemul de navigatie al autoturismului precum si sa accesez diferite functii ale telefonului cum ar fi sa apelez prin comanda vocala un contact din agenda telefonului., Doar citesc ca in masina nu vad nimic nici un buton de activare al sistemului pe sau sub volan precum cel descris in manualul de utilizare. Am informat Dacia si au luat la cunostinta cerandu-mi sa le comunic ce anume model marca sistem operare are telefonul meu de parca inlocuirea unuia cu un altul ar face sa dispara sau sa apara prin magie acel buton. Le-am sugerat si solutia fair play si anume ori sa imi monteze sistemul in cauza ori vouchere in valoare de 190 de euro , cel mai ieftin pret pentru un asemenea sistem pret gasit in configuratoarele concurentei si anume in volskwagen la o masina mai ieftina chiar. Si iar au luat la cunostinta. Desi le-am cerut in mod repetat o parere un feedback . Si iar un va multumim ca ne-ati apelat. Si atat. Cred ca toti cei ce au media nav evolution fie in Confort si achitat ca optiune fie in Prestige ar trebui sa presam Dacia sa ia atitudine , sa se dezica de atitudinea "clientul care a platit e important doar daca nu ne costa nimic" . ANPC este o varianta . SHARE masiv o alta. Va multumesc pentru rabdare si SHARE si pentru reclamatia dvs daca faceti obiectul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 55
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Fara suparare dar nu ai dreptate, acea mentiune a fost prezenta acolo la bull-bar si in mai 2018 cand sondam eu terenul pentru Dusterul meu. Spune merci pentru ca au acceptat piesa inapoi si ti-a

Bull-bar cromat 8201698600 Protejeaza barele parasoc si imbunatateste stilul robust al vehiculului dvs. Indiferent ca rulati in oras sau pe teren accidentat, acest accesoriu va scoate in evidenta

As enumera doar asa din cap, personalul care nu lucreaza direct pe masinile noastre: portar, magazioner, casier, contabila,  personal,  receptioner, CTC, curatenie, ITP, Clima, Electrician, Electronis

Posted Images

Dan ... îmi pare rău pentru ce ai pățit tu ... știu cum este si eu am trecut prin asta cu Dusterul meu ...

Din punctul meu de vedere soluția e simpla .... scris la vocea clientului in care precizezi c averi răspunsul in scris apoi, pută 30 de zile, timp in care probabil ca nu vor remedia problema petiție la ANPC. O alta “ greșeală” a Dacia cu care sunt in “lucru” acum ... pe lângă multele sesizate si descrise la postul meu (sirenaj cutie viteze schimbat cutia de 2 ori, covorase, trusa medicală etc) e următoarea: am intrat in posesia mașinii fizic pe 5 Ianuarie 2018, in secțiunea myduster data de început a garanției comerciale este 28 decembrie 2017 (probabil data când a ieșit din fabricație) ceea ce este contrar prevederilor legale care spun ca garanția începe sa curgă de la data când ai intrat in posesia mașinii. Verifica si tu dacă dacă de început a garanției coincide cu data intrării in posesie a mașinii.

Da, știu, iubitorii necondiționat ia mașinii or sa spună cât sunt eu cârcotaș sau ca vreo 8 zile nu e un capăt de țara ... dar ... de ce toate aceste “mici greșeli” se întâmpla DOAR in detrimentul clienților? 

voi verifica si eu manualul Medianav si dacă se confirma cele spuse de tine ma voi mai Adaugă încă o sesizare. Eu am răbdare ....

Dacă vrei o mâna de ajutor .... îți stau la dispoziție in privat.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, într-o luna de zile voi fi si eu posesorul unui duster 1.6 SCe 114, ma întreb oare si la varianta comfort e aceiași problema. Din posturile tale vad ca ai tot confort dar cu navigație ca optional sau am înțeles eu greșit? O fi opțiunea asta și pe confort fără navigație?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Optiunea aceasta apare in manualul de utilizare al media nav deci teoretic ar trebui sa fie instalata doar in autoturismele ce au instalate media nav  adica si navigatie. Pracvtic nu e nicaieri. Sincer nu ma deranjeaza absenta dotarii ci absenta asumarii consecintelor lipsei acestei dotari de catre compania Dacia care daca se dezice de aceasta responsabilitate de ce nu s-ar dezice de orice tine de garantie????

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi-i bre mai pe șleau și în nu mai mult de șase cuvinte, că sistemul de recunoaștere vocală nu funcționează.. Pe fond ai perfectă  dreptate, e o problemă și asta. Evident, tot din cauza asistaților social de la Continental România. Se va rezolva așa cum s-a rezolvat si cu blocarea comenzilor. De data asta nu te grăbi să  schimbi din nou tot bordul. 

Martinică, clar tre sa fie o greșeală izolată a cuiva de la livrare. Garanția începe din momentul predării mașinii, fără discuție.  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
10 hours ago, Stef13 said:

Zi-i bre mai pe șleau și în nu mai mult de șase cuvinte, că sistemul de recunoaștere vocală nu funcționează.. Pe fond ai perfectă  dreptate, e o problemă și asta. Evident, tot din cauza asistaților social de la Continental România. Se va rezolva așa cum s-a rezolvat si cu blocarea comenzilor. De data asta nu te grăbi să  schimbi din nou tot bordul. 

Martinică, clar tre sa fie o greșeală izolată a cuiva de la livrare. Garanția începe din momentul predării mașinii, fără discuție.  

Problema aceasta cu deosebire fata de blocarea tabloului de bord este cu recunoasterea si comanda  nu e ca nu functioneaza ci ca lipseste cu desavarsire. Adica nu este instalat. Ar trebui sa fie un buton pe sau sub volan care odata ce il apesi porneste sistemul si "asculta" comanda. Acest buton nu exista.Si nici nu e vreun buton blanc fara functie care sa arate ca masina e pregatita pentru acest sistem din punct de vedere hardware doar ii trebuie software. Nicidecum. Nu il are si cu asta basta. Cei ce au prestige il au cumva??/

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...