Sari la conținut

Postări Recomandate

@Marian30 Conform semnăturii ai un motor H5F410 (1,2 TCe) injecție directă, motor care nu a avut niciodată GPL din fabrică, singura instalație ok e cea de la Prins iar aia folosește partea de injecție benzină pentru a injecta GPL - s-a mai discutat.

H4D470 (1,0 TCe ) injecție indirectă are GPL din fabrică LandiRenzo, instalația e asemănătoare cu cea de pe H4B410 (0,9 TCe ) pompă electrică de apă separată pentru GPL, etc, etc

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 129
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cred ca adresezi a nu stiu cata oara intrebarea asta obositoare si cred ca ai primit n raspunsuri dar tot insisti. Ce fel de raspuns doresti, cel elegant si coafat sau cel sincer? Daca e prima

Măi Mariane,nu prea faci diferente intre multe chestii dar eu nu te.am facut prost sau(nu s.au)  alte apelative..Daca am aruncat cate.o pastilă am zis sa descretim fruntile..Asa si despre bucuresteni

Posted Images

  • 9 months later...

Salutare tuturor. Am ajuns cu măgărușul la 34000  Km . Am avut mici probleme cu el: în concediu când eram în Covasna se pare că un șobolan mi-a ros senzorul de ABS de pe dreapta față. Am rezolvat problema la Sf Gheorghe după ce am sunat la Pitești. Am 5 ani garanție. Si mi sau dus pistonasele de la portbagaj schimbate pe garanție și mi-a făcut figuri senzorul de start&stop care la fel trebuie reglat din clc...O seară frumoasă tuturor. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
  • 1 year later...

Bună dimineața!

Am ajuns cu măgărușul la aproape 68000 km . Sun foarte mulțumit de mașină. A ieșit din garanție. Nu am mai avut probleme cu el, i-am pus becuri halogen H7 de la Philips. Luminează o idee mai bine și aș dori să pun full led dar să văd ce banii fac în vară pe lubeniță...

Zi bună tuturor!🙏

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Buna Marian, 

Am si eu o intrebare pe care as vrea sa i-o adresez unui proprietar de dacia duster 1.2 tce 4x4. (Defapt daca doresc mai multi sa imi raspunda, chiar va rog frumos!)

 

Am ocazia sa achiziționez un Duster 2018 1.2 tce 125 hp.E  second hand, rulat circa,  40.000 km pentru 11.000. Ideea e ca include multe extra (bare transversale thule, interior piele, navi, clima, cauciucuri iarna pe jante, etc etc)

Merita? Merita sa iei un Duster 1.2 tce second hand? 

Intreb pentru ca am citit despre problemele masive cu motorul 1.2 tce din perioada 2012-2018.

Voi, cei care ati rulat masina asta ati avut probleme de genu? A mancat ulei? Ati avut nevoie de segmentari, etc?

Va rog detaliați!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...