Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

30000 km.

Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de  7.6 litri/100 km.  De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari.

La -15 grade Celsius n-am avut probleme cu pornirea, insa am observat ca la temperaturi sub -5 grade se blocheaza camera marsarier in sensul ca nu se vede nimic pe ecran. Isi revine intotdeauna abia dupa cateva minute. Deasemenea, am observat ca, la temperaturi negative, medianav-ul porneste singur pe radio atunci cand descui masina (si sunt sigur ca nu l-am uitat deschis). Alte ciudatenii n-am observat.

Cum multe din pozele mai vechi vad ca s-au sters, pun niste fotografii recente cu Dusterul la zapada.

 

3.jpg

1.jpg

2.jpg

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

La 5.12.2019 la 21:24, Stef13 a spus:

Apropo de zgomote, pe drumuri denivelate se aude un troncanit de prin zona stâlpului din stânga spate si nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine mai exact. Nu e de la vreo catarama de centura si nici din portiera, pentru asta am stat si pe locul din spate, ca sa fiu mai sigur.

Alte probleme n-ar fi.

Posibil sa fie Vehicle Sensor-ul din centura de siguranta, un dispozitiv facut dintr-o bila metalica incastrata intr-o carcasa de plastic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 22 ore, Stef13 a spus:

Recent am avut ocazia sa testez masina la drum lung, mergand circa 2000 de kilometri doar pe autostrada. La o viteza constanta de 135 km/h pe gps (vitezometrul masinii indica cu 5 km/h mai mult), cu o cutie pe pavilion si 150 kg incarcatura, consumul mediu masurat la pompa a fost de  7.6 litri/100 km.  De remarcat faptul ca acea cutie de la Thule nu scoate niciun zgomot la viteze mari.

E modelul Thule Dynamic? nu imi dau seama daca 800 sau 900.

Eu am Thule Dynamic 900, si intr-adevar se comporta f ok la viteze mari...spre exemplu acum vreo 3 ani am mers la mare pe autostrada si am tinut-o la 140km/h cu cruise controlul si a fost totul ok.

PS. Modelul Dynamic 800 a fost testat pe nu mai stiu ce model de Porsche la 200km/h si nu au fost pb. Din ce am inteles de la vanzatorul de unde am luat cutia si barile, ei scriu ca sunt pt maxim 130km/h pt ca in Eurpoa cam asta e viteza maxima.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, a mea e vechea Dynamic 800 care acum se numeste Dynamic M. Iar Dynamic 900, modelul tau, se numeste acum Dynamic L. N-am luat L fiindca m-am temut ca o sa fie prea mare, dar cred ca ar fi mers fara probleme (e cu 30 cm mai lunga si 10 cm mai lata, inaltimea insa e doar cu 1 cm mai mare).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 07.05.2019 la 20:17, Stef13 a spus:

Se confirma faptul ca exista o diferenta de un litru intre consumul mediu afisat de cb si consumul real, masurat la pompa. La inceputul lunii Mai am facut un circuit prin zona Alba Iulia-Petrosani-Valea Oltului- Marginimea Sibiului, total 1542 km cu 87.96 litri motorina, deci ar veni 5,7 litri/100 km, versus 4.8, cat mi-a indicat computerul de bord.

Si niste poze mai recente..

 

 

Bravo, daca nu ma uitam la numar coboram sa ma uit in parcare sa vad daca nu mi l-ai furat !:)

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 14.01.2020 la 12:10, Stef13 a spus:

Deasemenea, am observat ca, la temperaturi negative, medianav-ul porneste singur pe radio atunci cand descui masina (si sunt sigur ca nu l-am uitat deschis).

Doar la temperaturi negative? La mine, asa cum l-am setat eu, porneste mereu pe radio ...

Poate ai optiunea de Wake setata sa porneasca unitatea pe ceas.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am daca Medianav-ul meu are vreo opțiune wake. Fenomenul apare doar la temperaturi externe negative si nu la un grad-doua sub zero, ci de la circa -5 grade in jos. De exemplu, săptămâna trecuta era în Brașov și într-o dimineață am prins -8 grade. Mașina era cu geamurile înghețate. M-am apropiat, încuietorile s-au deblocat, am deschis portbagajul și imediat a început sa cânte la un volum destul de tare muzica de pe stick :)) Si de aceasta data sunt 100% sigur ca nu lăsasem playerul pornit, am check-list-ul meu de fiecare data când cobor din mașină. Plus ca nu ascult niciodată muzica la un asemenea volum. E ciudat..

@Midnighte, ai avut dreptate cu sursa trăncănitului ce se auzea în partea din spate, era de la "cuiul" opritor pe care se blochează spătarul banchetei. Intre inelul acestuia și carcasa din plastic e o distanta de maxim 1 mm; pe drumuri pietruite, plasticul ăla trepidează și atinge inelul. Problema am rezolvat-o înfășurând intre opritor și plastic câteva fire de banda de teflon. Bănuiesc ca la toate mașinile se întâmplă același lucru, însă multi nu și-au dat seama fiindcă nu prea merg pe drumuri clănțănitoare. Problema e doar în partea stânga spate. In dreapta spate carcasa din plastic e mult mai rigida, nu se mișcă asa de ușor.

 

1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal comportamentul MediaNav-ului doar in anumite conditii, dar acu ... mai in gluma ... poate ca porneste si el asa sa se incalzeasca rapid de inghetat ce e.:))

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...