Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

E interesant sunetul, insa mi-aș fi dorit să se audă altfel. Claxonul ala ii facea pe multi sa tresara si pe unii chiar sa se uite urât. 

Apropo de zgomote, pe drumuri denivelate se aude un troncanit de prin zona stâlpului din stânga spate si nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine mai exact. Nu e de la vreo catarama de centura si nici din portiera, pentru asta am stat si pe locul din spate, ca sa fiu mai sigur.

Alte probleme n-ar fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

Mașina e super, sa ai noroc de ea!

O întrebare - nu se pierde garanția daca fac modificarile acelea cu interfața obd? As vrea sa îmi activez și eu temperatura și ceasul in bord. 

Mulțumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Poti activa mai multe. Vad ca ai masina model 2018, deci probabil ai si senzor de ploaie in oglinda. Pacat de el sa stea nefolosit.

Setarile respective sunt reversibile si nu afecteaza cu nimic functionarea altor componente ale masinii, deci consider ca efectele asupra garantiei sunt aproape nule. Exista riscul sa se greseasca ceva in setari, dar mi l-am asumat dupa ce am urmarit cu atentie explicatiile si comentariile altora.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

L-am instalat pe laptop de aici (sper sa mai functioneze linkul, e gasit pe mondoduster.it): https://drive.google.com/file/d/0B1baHROsKp7GRUN0V1lmNjZZM00/view?usp=drivesdk

Tutoriale aici: https://www.dacianer.de/resources/funktionen-mit-ddt4all-freischalten-konfigurieren.40/

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stef13, frumoasa masina, bine dotata. Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi kilometrii fara probleme.

Multumim de informatii si subscriu: ddt4all este un program prietenos si usor de folosit. Folosit cu atentie se pot activa\dezactiva usor functii sau modifica fara a apela la altcineva pentru asta. Un alt link interesant: https://www.drive2.ru/users/zmiterm/. Este si varianta pentru Android a programului: EcuTweaker. Daca apelati la garantie cu o problema conexa ECU este totusi bine sa se revina la setarile din fabrica pentru a evita eventualele discutii. Un backup este deasemenea recomandat. Cu ingaduinta initiatorului urc un scurt tutorial pentru inceputul cu ddt4all https://www109.zippyshare.com/v/5fGiEFHm/file.html

Pentru cine intereseaza, S&S se poate inhiba si altfel (varianta testata de un alt coleg - cu multumirile de rigoare):

DezactivareSS Testata.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...