Sari la conținut

Postări Recomandate

Horia, fa un test cu 1.6 si iti dai seama dak il vrei sau nu. Motor de generatie m.ai veche fara probleme nu sta si visa la nu stiu ce 1.3 sau ....  cine stie cand apare.si ce probleme are..

De ce crezi k se renunta la motoarele clasice aspirate ? Logic nu se strica! Ne baga pe gat 1.2 , 1.3 sau motorasele.de stergatoare de 0.9. Ha ha. Le da.sangele pe nas la prima coasta. Am avut clasicul 1.4 Logan de  7 ani fara probleme. 

  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

@alcris01 Nu-i nicio graba cu Euro 7. A fost doar un exemplu. Cu siguranta sunt si alte noutati care vor aparea treptat in anii care vin. Daca stai tot timpul sa astepti ceva nou nu-ti mai cumperi niciodata masina. Referitor la norma de poluare urmeaza Euro 6c, apoi 6d. Asa ca modificari o sa tot avem. Iar la motoare eu zic ca cel mai sigur este cel care si-a dovedit fiabilitatea in timp.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.

In 11 mai, am plasat comanda si am achitat avansul pentru noul Duster 4x4 1.5 Dci. Liniste totala timp de 20 de zile cat era termen pentru generarea VIN-ului.. Sun la reprezentanta (AutoEuropa, Timisoara) "aaa pai stii ca vezi.. ca s-a schimbat termenul.. probabil septembrie.. ca mai am un client in aceasi situatie.. si daca vrei livrare la sfarsitul lui iulie trebuie sa renunti la multiview./ raspuns: Eu ti-am comandat o masina, nu accept sa imi livrezi alta", motivatia ca nu avem multiview pe stoc mi se pare puerila.. Galusca pe care refuz sa o inghit si de 2 saptamani intruna telefoane peste telefoane la vocea clientului in speranta de a obtine un raspuns clar. Cu siguranta sunt coplesiti de numarul de comenzi, dar sa stai fara stoc pana in septembrie pentru un part, mi se pare sinucidere curata pentru un producator.

A mai patit-o cineva? :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Horia

Eu am un Ph2 1.6 4x4 si sunt multumit de el. Consumul in oras e undeva la 10 vara, 11 iarna cu 4x4 cuplat in lunile cu zapada (au fost destule de cand il am). De tras trage destul de bine daca esti obisnuit sa te duci pana in 3000 ca sa schimbi viteza iar cu 400KG in spate, sofer si pasager tot ce s-a simtit a fost ca nu mai vedeam bine in oglinzi :) Pe 4x2 fara un cardan care se invarte tot timpul s-ar putea sa mai aiba un manz disponibil pentru sofer.

In rest e un motor de generatie mai veche folosit mai mult pe Nissan, aspirat, relativ silentios. Singura parte mai complexa e ca are 2 injectoare pe cilindru din datele gasite pe net.

Din pacate Dacia nu mai are altceva in oferta momentan cand vine vorba de benzina, de versiunea 4x4 pentru 1.6 nici cei de la Vocea Clientului nu mai stiu nimic iar 1.3 teoretic ar trebui sa apara in septembrie din ce spune presa dar cu timpul de asteptare va ajunge pe mainile tale prin 2019. Ce bun ar fi fost acel 2.0 benzina de la rusi pentru cei ce vor si fiabilitatea data de un motor simplu si putere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

Imi doresc sa devin posesor al unui Duster (noul) varianta Comfort, 1.6 SCe 4x2. Mi-am configurat masina cu ce am crezut ca este strict util fara sa creasca costurile de intretine. Deci, va fi echipata cu jante aliaj 16" (cele de 17" nu sunt disponibile la aceasta versiune), senzori parcare spate, radio CD si vopsea metalizata. Ar fi fost util si pachetul acela cu protectii aripi si portiere, dar cand am auzit cum se "adauga" am zis pas.

Urmeaza sa primesc avizul de plata avans (5%), iar termenul de livrare este undeva la sfarsitul lunii septembrie. Dac as fi dorit pe motorina ar fi fost in max. 3 saptamani. 

Am o intrebare, computerul de bord la Comfort este identic cu cel de la Prestige? Ma refer la functiile de afisare (i.e. motor rece, care portiere este deschisa etc.)

Multumesc.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci de rapsuns. Sa inteleg ca daca nu am ales Medianav-ul, atunci computerul de bord la Cmfort nu imi afiseaza, sa zicem, care portiera este deschisa sau ca motorul este inca rece (adica este display-ul ala "mic", mai scurt). Am inteles bine?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lampa avertizare usa deschisa (culoare rosie) au toate variantele, insa nu vei avea reprezetare grafica si pe CB-ul cu ecran mic. La fel, toate variantele au indicator motor rece (lampa albastra) dar reprezentare grafica temperatura apa vei avea doar pe CB-ul cu display mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...