Sari la conținut

ovola

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

1 Urmăritor

Despre ovola

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. ovola

    Achizitie Noul Duster 2018

    Buna ziua. In 11 mai, am plasat comanda si am achitat avansul pentru noul Duster 4x4 1.5 Dci. Liniste totala timp de 20 de zile cat era termen pentru generarea VIN-ului.. Sun la reprezentanta (AutoEuropa, Timisoara) "aaa pai stii ca vezi.. ca s-a schimbat termenul.. probabil septembrie.. ca mai am un client in aceasi situatie.. si daca vrei livrare la sfarsitul lui iulie trebuie sa renunti la multiview./ raspuns: Eu ti-am comandat o masina, nu accept sa imi livrezi alta", motivatia ca nu avem multiview pe stoc mi se pare puerila.. Galusca pe care refuz sa o inghit si de 2 saptamani intruna telefoane peste telefoane la vocea clientului in speranta de a obtine un raspuns clar. Cu siguranta sunt coplesiti de numarul de comenzi, dar sa stai fara stoc pana in septembrie pentru un part, mi se pare sinucidere curata pentru un producator. A mai patit-o cineva?
×