Sari la conținut

Killer82

Scut / protejare clapeta EGR PH2 Diesel Euro 6

Postări Recomandate

On 8/9/2017 at 11:12 AM, maruk said:

Intre timp am montat si carlig de remorcare fara instalatie electrica ,pt ca am de gand sa montez suport de biciclete pe el, doar ca am observat in momentul in care a ridicat masina pe elevator, ca pe teava de eșapament este montat o piesa,dupa ce am cautat pe net am descoperit ca este o adoua clapeta de Egr( daca gresesc va rog sa ma corectati). Ce ma pus f tare pe ganduri este ca acea piesa este f expusa neavand nici un fel de protectie ,iar firul care iese din este la fel de expus, practic atarnand. Din ce am vazut, nu cred ca se poate schimba pozitia ei pt ca este sudata la ambele capete de teava de esapament. Ma gandeam sa dau o fuga la dealer sa le prezint situatia, si daca nu se poate intervenii intr-un fel de a repozitiona firul si eventuala piesa, sa caut un scut,dar din pacate nu am gasit. Va-ti lovit de vreo problema in a agata asamblul acela prin eventualele "expediții"??

 

Fara sa se vrea a fi reclama, fiind singura solutie existenta pe piata momentan (din cate stiu eu) - cei de la Mudster au conceput un scut pentru EGRul Diesel Euro6.

Se pare ca piesa aceasta (din nou, doar a motoarelor Diesel Euro 6) e foarte expusa si se poate lovi foarte usor in teren accidentat (a fost un caz si intr-un banc de zapada). Piesa respectiva e foarte scumpa din ce am inteles.

http://mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-egr

Editat de Killer82
quote mesaj relevand pentru raspuns - o sa creez topic dedicat pt "Scut EGR Diesel Euro 6"

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, pentru ajutor, chiar iau in considerare sa montez daca meseriasi de la service nu au vreo solutie.

Editat de Killer82
eliminat quote la mesajul anterior

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, e foarte expusa. Risc de lovire la orice musuroi de furnici :(

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma uitam ciudat la piesa aia, o sa iau si eu scut, pana acum am lovit doar cu scutul din fata dar nu se stie..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aia e sigur EGR? ca nu vad pe unde se intorc gazele catre adimisie. Nu e cumva NOx Trap?

 

Nu e, am cautat pe net si se pare ca e o clapeta care la turatii mici inchide partial fluxul gazelor de esapament, astfel incat sa intre mai multe gaze arse prin EGR.

 

 

Editat de emilian_rks

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inca o piesă care aduce batai de cap. Cert e ca e nevoie de o protectie,pe care Dacia nu a luat o in considerare.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @gil26 - depide de model. modul eco este foarte "vizibil" la modelul actual. Se simte puternic diferenta, atat in consum cat si in dinamica. Este foarte util la mersul "la pas"( oras pentru cine isi baga masina in el, de ex). LA mersul "normal" , eco OFF. daca mergi normal cu eco "on" o sa ai o masina bleaga si cu un consum cel mult egal cu cel fara eco. deci ..lose lose.  
    • Hai ca acum are Rapid..Numa" zic..
    • @Ciprian1503 eu in rodaj si putin dupa aceea m-am jucat putin cu el sa vad ce si cum. La modul meu de condus si la traseele mele nu aduce o reducere de consum (ce iau pe mere dau pe pere). Si nici "tractorasului" nu ii place. Asa ca de o buna bucata de vreme este off. Si asa va ramane. La mine daca opresc motorul modul ECO isi mentine starea (activat sau dezactivat) la pornire. Am mai avut o discutie pe tema asta, au fost si colegi cu masini noi in ambele variante (ciudatenie Dacia?). Se poate configura foarte usor din soft. PS: dorind sa obtin si eu consumurile declarate de unii am incercat de cateva ori sa merg "la consum". Un chin pentru mine si masina. Am spus pas. Indiferent de ECO on\off si indiferent ce\cum, Sanderica tot pe la 6 l/100km "papa". Nu imi mai bat capul cu asta.
    • Nu te ajuta cu nimic.O ai mereu bleaga!Vrei acceleratie,bleaga,consum redus? Fii serios!
    • Te-am înțeles perfect și imi cer scuze ca nu m-am făcut înțeles la rându-mi. Voiam sa spun ca sunt total de acord cu felul în care ai gândit și am remarcat faptul ca în prezentare n-ai pus accent pe acele achiziții importante, de calitate și deloc ieftine, ba din contra, ai pomenit cu modestie de unele "motive financiare" pentru care ai renunțat la anumite gadgeturi. Felicitări încă o data și drumuri bune!
×
×
  • Creează nouă...