Sari la conținut

Postări Recomandate

La CSG e 1400 unul reconditionat. Pentru 200 lei in plus eu am preferat sa cumpar unul nou.

 

Doar ca unul nou e la fel de prost conceput si se strica la fel de repede :) La reconditionare practic tot ce ramane din cardanul vechi sunt doar niste... fiare.

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca faci offroad des, se recomanda sa-l reconditionezi si sa pui cruci mai mari. Daca un cardan OEM te-a tinut peste 100.000 km de ce sa nu iei unul nou, care sa te tina tot pe atat ? Magaz

Fiecare isi face calculele dupa cum ii convine mai bine. Mie mi-a dat cu mai putine virgule unul nou.   quarelin, am zis in al treilea post cum s-a manifestat la mine.

Eu, l-am schimbat la 98000 in garantie! Dac-ar fi fost sa-l schimb pe bani (si calculul lui @Furious Jay de 1900 (iau pretul dat de @masiu, nu ala dat de @JDm2006 de 2200) minus 1400, nu stiu cum ii

Posted Images

Eu, l-am schimbat la 98000 in garantie!

Dac-ar fi fost sa-l schimb pe bani (si calculul lui @Furious Jay de 1900 (iau pretul dat de @masiu, nu ala dat de @JDm2006 de 2200) minus 1400, nu stiu cum ii da doar o diferenta de 200 ron), l-as fi schimbat cu ala de la CSG!

De ce? Simplu! Are gresorsi cruci mai mari! Exact ce-i lipseste aluia de uzina!

De ce mi-a cazut...? Simplu, apa aruncata de rotile din fata a "spalat" crucea de pe spate si acolo a aparut, la mine, jocul!

 

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum ii da doar o diferenta de 200 ron

Pai daca am sustinut ca am dat pe cardan cu 200 mai mult decat 1400 cat costa unul reconditionat, atunci matematica ar spune ca m-a costat 1600 cardanul si, prin deductie logica, ar rezulta ca nu m-a costat 1900 sau 2200.

PS: Ca sa fim exacti, diferenta ar fi fost de 190 lei, cardanul fiind 1590 pe factura.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...