Sari la conținut

Bucse Bara Anti Ruliu - Anti Roll Bar Bushes - Uzate - Inlocuire Cu Unele Heavy Duty


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diametrul interior pare sa fie de 18mm conform codului de produs:   http://www.autodoc.c...metzger/8032800   546114237R   Aici link pt produs: https://www.powerfle...sh 18mm/55.html   Cost: 18

Daca discutam de aceste bucse nu vb de offtopic, asa ca va rog sa va exprimati. Vesbas din ce stiu eu parca bateau acele bucse si atunci cand ai cumparat masina. Acum dupa ce le-ai schimbat, la 20k km

Chiar daca sunt mai dure, Powerflex sustine ca rata de absoritie a socurilor se pastreaza fata de bucsele OEM, cel putin asa inteleg eu de aici:   POWERFLEX for prolonged tyre life.With the technolo

Posted Images

Vezi si tu cine a mai schimbat flanse/rulemti la ce km si fa o comparatie.In mod normal ce durata de viata au aceste piese, presupunand ca masina se foloseste in conditii normale, echipare stock?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat deja asta cu ceva posturi in urma insa nu am primit un raspuns concret. Din ce am inteles in general acum - cand schimbi amortizorul schimbi si flansele.

 

Admin - tu sunetele ai inceput sa le auzi dupa ce ai schimbat amortizoarele?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce pret au flansele, rulmentul? Eu vad ceva sub 100 ron si pe site spune clar ca se recomanda schimbarea lor odata cu amortizorul.

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de bucse/bielete antiruliu si intarit una/rupt alta. In duminica asta am reusit sa fac la 90 grade una din bieletele antiruliu care dupa parerea mea a fost rupta de mult si n-am sesizat-o eu la timp pana cand a cedat de tot (troncanit in ultima perioada si disparitia troncanitului dupa inlocuire). La demontare bieleta era in 3 piese, suruburile au ramas pe bara stabilizatoare respectiv amortizor, iar tija s-a facut la 90 grade si a ajuns pe presul din spate :)

 

Operatiunea de inlocuire a durat aproximativ o ora cu tot cu studiat problema, pus scule, strans scule + un test rutier in zona si reverificate strangerile. Sunt necesare o cheie de 16 si un imbus de 5 pentru tinut fixa para bieletei la strangere

post-3289-0-02056400-1474915110_thumb.jpg

post-3289-0-82176400-1474915111_thumb.jpg

post-3289-0-62638100-1474915113_thumb.jpg

post-3289-0-12243200-1474915115_thumb.jpg

post-3289-0-47043900-1474915116_thumb.jpg

post-3289-0-13067200-1474915118_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci Danielde sfat, o sa le verific din nou just in case... Am luat si asta in calcul insa zgomotul asta il auzeam si cand aveam doar 1 scut dar credeam ca vine din porbagaj la vremea aia si era destul de rar sesizat. De exemplu il auzeam doar la intrare pe valea Doftanei... asa mi-am dat seama ca nu e din porbagaj cand la saptamani distanta l-am auzit iarasi tot pe acelasi drum... si ma intrebam ce scule imi troncane in porbagaj doar in acelasi loc...

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost de am schimbat flansele si adaugat si una din solutiile lor personale de pe loganurile lor (o siguranta metalica). Deasemenea s-au mai strans si stergatoarele putin. Ramane sa ies din oras sa vad daca a disparut sunetul cu pricina la denivelari mici.

post-4805-0-54656200-1475326088_thumb.jpg

post-4805-0-47714500-1475326113_thumb.jpg

post-4805-0-75918300-1475326140_thumb.jpg

post-4805-0-41800000-1475326165_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...