Sari la conținut

Noul Membru Al Familiei


Postări Recomandate

Am încercat să pun rezervor cilindric dar nu s-a putut.A fost imposibil de montat.Am pus rezervor în locul roții de rezervă și acum umblu cu rezerva in portbagaj.Incerc să găsesc o solutie.Cred ca o sa cumpăr un set de vulcanizare cu șnur si îmi cumpăr si un compresor.Sa vedem.

Daca ai carlig, sau ai in plan sa pui, are mudster o solutie relativ ieftina pentru prindere roata de rezerva in exterior. Macar la drumuri lungi sa ai si rezerva si loc in portbagaj :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 76
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru Duster-ul meu 1,6, 114 CP am platit, la sfarsitul lui iulie, taxa de timbru undeva pana in 1150 ron. Primesti autorizatie si numere provizorii de la dealer pentru 30 zile calendaristice. Pentru

Salut membrii acestui forum .Voi fi proprietarul unui duster nou.Mai am de așteptat cam două luni pina vine.Deh.Am prins si perioada de concediu pe care o ia fabrica.Am decis să îmi iau unul de 1,6,4

Sa o stapanesti sanatos.Nu te lua dupa altii cu cazane de Germania merse 10 ani si 200000km ca masina noua nu.i totuna cu cea veche. Referitor la taxa problema sta cam asa:ai pe masina motor 1.6 H4M7

  • 3 months later...

Am făcut și consumul la drum întins.Am mers cu maxim 110km la ora și a consumat 10 litri de gaz la sută.Ruta a fost București,Brașov prin stațiuni dar dimineața devreme,Tg.Mures, Bistrița, Colibița.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Am făcut deja 8500 de km cu gazul.Pentru moment nu am ce reproșa mașinii.Este adevărat că dacă este puțin încărcată mașină pierde din putere dar pe mine nu mă încurcă cu nimic.Am montat și instalația cu ungere suplimentara.Nu este modelul electronic ci cel mecanic mai exact cel cu alimentare prin vid.Sa vedem ce se mai întâmplă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...