Sari la conținut

Vibratii suspensie + directie pe viraj


Postări Recomandate

ddalcu

 

stai linistit, pana sa iau dusterul am avut un MCV care facea exact la fel. A tinut 130.000 km fara probleme si nu s-a agravat sunetul. Am lasat gumele un pic mai moi, in rest nimic. Oricum era exagerata un pic presiunea standard. Aveam pe usi trecut 2.6 spate si 2.4 fata. Le-am tinut 5 ani la 2.4 spate si 2.2 fata si a fost ok.

Asa ca un 2 sau 1.9 e ok si la Duster. Sa nu fie mai mica, ca poate creste consumul :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu inteleg de ce puneti 2.2? Pe stick-ul lipit de caroserie scrie 2.0 pe toate (pentru utilizare normala - asfalt). Eu asa am umflat rotile si nu am nici o bataie/vibratie in roti. 0.2 e o diferenta

Cam ce-ar putea afecta (negativ sau pozitiv) o presiune in roti "setata" la valoarea recomandata de producator? 2.0 este presiunea la care toate testele facute cu aceasta masina au iesit exact asa cu

Ceea ce ati observat amandoi (un zgomot asemanator cu roata frecand un plastic) se numeste ASR si este foarte normal in momentul in care una (sau mai multe) din roti are o turatie diferita de celelalt

Posted Images

stai linistit, pana sa iau dusterul am avut un MCV care facea exact la fel. A tinut 130.000 km fara probleme si nu s-a agravat sunetul. Am lasat gumele un pic mai moi, in rest nimic. Oricum era exagerata un pic presiunea standard. Aveam pe usi trecut 2.6 spate si 2.4 fata. Le-am tinut 5 ani la 2.4 spate si 2.2 fata si a fost ok.

Asa ca un 2 sau 1.9 e ok si la Duster. Sa nu fie mai mica, ca poate creste consumul :)

 

Ok atunci, n-o sa-mi mai bat capul cu problema asta. Pneurile oricum le tin la 2.0, ca asa scrie si pe usa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok atunci, n-o sa-mi mai bat capul cu problema asta. Pneurile oricum le tin la 2.0, ca asa scrie si pe usa.

La drum lung cu masina full(personal si bagaje) e bine o cretere cu 10% a presiunii in anvelope.Ajuta la consum si uzura uniforma gume.

Pe off road e cu totul altceva.Acolo recomandare la 1,7 pt a nu afecta mecanica...si refacere la 2 la intrare pe asfalt...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parca era ceva in manual cum ca sa nu tinem volanul virat la maxim in timpul mersului, ca sa nu bulim nu stiu ce asistent de directie. In aceasta ordine de idei am remarcat si eu niste vibratii dubioase fix in caz d-asta cu virat la maxim, la un moment dat. Nu s-a mai repetat ulterior si nu i-am mai dat importanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Acelasi zgomot si la mine...cei de la service Constanta stiau despre problema si s-a schimbat caseta de directie in garantie (ieri...), acum ramane sa vad daca se mai aude ceva.

Din ce am rasfoit prin topic sa inteleg ca este posibil sa mai apara zgomotul ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...