Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Gresit! In primul rand tre' sa-si spuna povestea aici! Si s-o spuna corect si complet de la A la Z!

Acum, cu totii intelegem ca sunt catva pasi care-l impiedica sa faca publice anumite lucruri dar, candva, poate le va rosti!

Eu sunt de parere ca forumul dedicat din Romania are ceva de spus, nicidecum vre-un nou de prin Italia

Pai sa fac un rezumat, poate dispar dubiile!

1-cumparat Duster 1.2 tce in 2014

2-11000 km montat gpl Prins special dedicata acestui motor

3-22000 km revizie Dacia si totul a fost ok

4-revizii gpl la timp la montatorul autorizat-totul ok

5-37800 km motor complet distrus desi la bord nu s-a semnalizat lipsa ulei sau presiune desi exista martor de bord care indica asa ceva si era activ (verificat de expert la data desfacerii motorului) si testul de compresie facut la data desfacerii motorului a indicat exact lipsa compresie! In plus, masina stationata in service pierde 1.1 litru ulei desi nerulata, Dacia neindicand nici azi cauza!

6-21.04.2016 vine expert Dacia culege toate datele si desi a zis la fata locului ca Dacia va suporta "o parte" din reparatie, raspunsul din mai este mai mult decat cinic!

7-05.10.2016 Dacia si Renault doresc reevaluarea masinii, ei m-au contactat, dar la solicitarea mea de explicatii suplimentare dau inapoi si anunta in 20.10.2016 ca isi mentin punctul de vedere din mai. Deja m-am obisnuit cu reveniri dupa ce in martie revenisera (cand a disparut 1.1 l ulei au dat rezolutie de masurare ulei si au revenit, cand au trimis expert desi revenisera, vizita expertului a fost premiata recent cu Nobel "vanare de vant"!

8-am aflat in decursul acestui timp ca nu sunt singurul nefericit care a patit chestia asta cu motorul (cazurile detaliate se cunosc sau se vor afla la momentul potrivit)

9-presa franceza confirma exact ce am patit eu si arata ca dezastrul este mai mare decat credeam eu, fiind afectate multe modele!

10-Drept multumire ca vreau sa comunic rapid cu producatorul, acesta imi taie aripile si accesul la pagina oficiala de Facebook!

Consider ca daca nici acum nu am detaliat complet cap coada problema atunci am deschis degeaba topicul!

Noaptea asta cea mai scurta din an mi-a limpezit mintea: oare clubul duster nu poate sa isi sustina membrii printr-o sesizare facuta producatorului? Sau....deranjez?!

Detaliile despre care se spune ca nu le-am dezvaluit sunt detalii cunoscute de Renault si Dacia, iar neprezentarea lor aici tine de litigiul in derulare, momentan aflat inca la stadiul de ultima incercare de rezolvare amiabila, ulterior nemaifiind cale de intoarcere! Intarzierea unui litigiu concret a tinut de corectitudinea mea de a arata ca nu vreau neaparat circ, de revenirea Dacia si de "anumite" proceduri! Ma gandesc ca o petitie adresata de clubul auto ar arata producatorului ca nu este de glumit cu ceva ce se stie deja si ca e mai ieftina rezolvarea amiabila decat procesul si "accesoriile" sale!

2d9bc3d25c26744f09d6b834906f03d5.jpg

Spuneti doar atat: avea voie uleiul sa iasa pe aici?

c3e03e0ca45a0da592b1479dec7e9907.jpg

Ce vedem in aceasta poza?

6ce5d0f7b93cfdb0879794f0d75e2b78.jpg

Cat de bine s-a facut etansarea aici?

Va dau niste indicii noi: probleme la distributie (am dovezi concrete si cazuri individualizate) si la camasile cilindrilor (Don a recunoscut ca asa i s-a sugerat ca asta ar fi problema, acum nu mai vorbeste cu mine in privat)!

Mai am....dar daca le zic cred ca nu mai vorbesc eu cu nimeni!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Apropo un sprijin ceva de la asociatie....? Ceva sfaturi ?

Intr-o tara cu pretentii de civilizatie astfel de cai au facut minuni si au salvat imaginea producatorului auto, iar membrii clubului au fost mandri ca sunt acolo! La noi suntem inca la stadiul "experienta nefericita a lui Stefan va fi utila urmatorilor curajosi"! Iar se merge in directia gresita: adica bai voi care indrazniti sa va puneti cu garantia vedeti ca pierdeti din orice pozitie! Stiti ce imi zicea un mecanic in service-ul Dacia? Am anulat o data garantia masinii pt un bec neconform! Chiar ca macane deja situatia, conditiile garantiei au niste subtilitati pe care omul de rand nu le cunoaste! La fel ca si conditiile raspunderii pt defect de fabricatie sau DEFECT DE CONCEPTIE sunt altele! Ups, am mai zis una noua!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Interesanta aceasta abordare! Astept feedback! Dar constructiv, nu recapitulare cu ti-am zis noi sa nu...

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Da, m-am saturat sa mi se zica "ti-am zis noi sa nu pui gpl sau vezi ca pierzi garantia! Aiurea, circuitul gpl si simptomele care au dus la acest defect nu au nici o legatura logica, iar un tehnician onest ar spune din start exact ce am spus eu! Va mai zic una: nu puneam gpl daca benzina nu disparea instantaneu din rezervor,@Delu stie saracu! La 6 dimineata venea cu bidonul de benzina sa ma salveze la 2-3 km de statia de benzina! Acela a fost momentul in care mi-am dat seama ca 1.2 tce consuma cat Audi A6 daca indraznesti sa dai talpa!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Apropo un sprijin ceva de la asociatie....? Ceva sfaturi ?

Daca, cumva, faci referire la Asociatia Club Duster, la paragraful "sustinerea si apararea drepturilor si intereselor legitime ale membrilor sai, posesori de autovehicule de teren DUSTER, in fata autoritatilor, a altor persoane fizice si juridice de drept public sau privat", atunci pot spune ca:

Asociatia incearca, daca este cazul si poate, sa aduca aceste sustineri dar, DOAR membrilor inscrisi in asociatie. Defapt... si scrie "... ale membrilor sai..."

 

 

Nota: raspuns dat la o intrebare adresata in topicul 1.2 tce pofticios de ulei

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cate detalii am dat si cunoscute fiind "relatiile" cred ca nu e nevoie de prea mult "protocol"! Dar...trebuie sa se vrea! Ideea este clara: problema este cunoscuta de Renault si Dacia, "lumea" stie ca nu are nici o taina cu gpl-ul problema mea, solutia este mai mult decat simpla! O sa ajung sa vb numai cu ghilimele curand!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...