Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Deci ce au mai zis ?

Poate francezii au influență mai mare decât românii.... 

S-au făcut și greșeli mai mari de-a lungul anilor, eu nu pricep ce le era așa greu la Renault să admită și să repare. Că nu de aici sărăcesc și nici de aici nu se îmbogățesc, vezi scandalul emisiilor - care a băgat adânc mâna în buzunarul producătorilor auto ! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Procesul merge in continuare, dar Renault trage de timp cat poate de mizerabil. Va dau cel mai clar exemplu: cand am depus obiectivele pentru expertiza avocatul a cerut termen sa le studieze cu echipa tehnica pt ca sunt prea tehnice pt el! Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca au ajuns sa foloseasca in procese (nu sunt singurul care i-a dat in judecata) expert cu dosar penal pentru ca a exercitat profesia fara autorizatie!

In plus, a fost pornita o actiune colectiva in Israel impotriva tuturor celor 3 companii dacia, renault si nissan. Iar la noi in tara au inceput sa inchida gura clientilor cu tot felul de clauze de confidentialitate, pe unul dintre ei dandu-l in judecata si cerandu-i banii inapoi pt ca ar fi dezvaluit ca a fost despagubit! Transparenta totala de la producator nu e asa??? 

In Franta situatia cazurilor contorizate de un singur om a trecut de 1000!!!! Problema a ajuns la nivel de Parlament si Guvern, producatorul comunicand niste cifre ridicole de cazuri afectate! 

Ar mai fi multe de spus, dar asa cum mi s-a cerut, voi reveni cu solutia nu cu luptele mele concrete pe care le duc cu sistemul mizerabil!

Si da, va voi uimi cu faptul ca au ajuns sa fie cazuri castigate in instanta si la noi! 

Eu inca sper ca se vor trezi inainte de expertiza cu un gest de culanta pt ca apoi va fi prea tarziu!

Adaug doar atat, procesul a fost si suspendat in perioada starii de urgenta, deci nu m-ar mira sa mai urmeze "bonusuri" din astea!

Poza este despre procesul din Israel

FB_IMG_1607606847690.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Expertul ala cu dosar penal e citat ca martor de aparare sau i s-a cerut expertiza de catre judecator?

Va ca la inceput a fost si un conflict de competenta a instantelor, transat de Inalta Curte de Justitie, adica te-au intors intr-un final la Judecatoria Drobeta-Turnu Severin, unde apoi tot te-au purtat de la un complet la altul. Acum esti la un complet "Minori si Familie". De ce, au ramas fara judecatori la celelalte completuri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...