Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca discutia a pornit de la filmul cu metoda de troliere "2 pari", nedumerirea fiind in ceea ce priveste coarda folosita de personaj.

Am fost pe la Dedeman azi si am vazut astfel de corzi cu diametrul max.14 mm, insa nimic despre sarcina suportata.

Cum pretul/ml nu e de speriat (15 lei), cred ca voi face o incercare cu o astfel de coarda. Daca gasesc un dinamometru de 4-5000 Kgf, o sa fac o incercare sa vad pana unde rezista. Daca nu, ma leg cu masina de un copac si trag sa vad daca rezista cand patinez in modul Lock pe teren uscat. Daca rezista, cred ca e buna si pt.aplicatia "2 pari". Parerea mea ... :excl:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Dupa parerea majoritatii ceea ce exista pe piata nu ar prea fi de folos, asa ca astept momentul ala gen "saptamana oarba" in care sa uit de parerile celorlalti si sa ma arunc cu capu-nainte. :hyper:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hehe...incep sa recunosc simptomele :D

 

Eu m-am oprit cand mi-am dat seama ca portbagajul garsoniera al Dusterului nu mai avea spatiu liber pentru cumparaturile obisnuite din cauza fiarelor.

 

Dar pentru cei care nu au problema asta si au la dispozitie o Drujba exista optiunea Lewis Chainsaw Winch de cumparat, dar se poate si fabrica relativ usor. E plin youtube-ul de filme DIY si demo de produse gata de vandut.

 

Avantajul e clar, nu mai tragi la maner sa te rupi dar costa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Forta de tragere e pt. o masa de 400kg, trebe sa scrie undeva mic pe el...

Trage 4 T pe roti, nu masina impanata in noroi!!

 

@vsebas, cred ca ai vrut sa scrii 4000 Kg, nu 400.

Stiu ca o masina impotmolita in noroi echivaleaza cu mai mult (cateodata e de ajuns "copilotul"), dar daca mai esti si la deal...

Ideea e daca acest troliu de 4T reuseste sa te scoata dintr-o situatie combinata (o urcare usoara intr-o zona unde ai pierdut aderenta - stiu, e cam subiectiva situatia...).

In plus cred ca trebuie si un scripete, asa , pt.orice eventualitate.

 

"Posted 07 March 2016 - 07:09 PM

Nu, 400kg am scris bine, cand mai prind troliul amicului ii fac o poza la eticheta aia; ori am vazut bine ori era de la copaci ( aia 5) si vedem cu un zero mai putin."

 

Si acum pozele:

 

post-3261-0-19693500-1467456556_thumb.jpgpost-3261-0-85601600-1467456565_thumb.jpgpost-3261-0-39377700-1467456575_thumb.jpgpost-3261-0-15128100-1467456584_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...