Sari la conținut

DonQuijote

Module Coborâre-Ridicare Geamuri Din Cheia Originală - Ph2

Postări Recomandate

Am gasit azi pe cineva care ar putea sa faca module ce pot ridica/coborî geamurile din cheia originala a masinii. E vorba de aceste module:

 

 

Problema e la PH2, am vorbit la telefon cu cel ce le produce, si mi-a zis ca il costa cam mult conectica la ele, si nici nu prea a avut cerere deosebita, si nu prea îi renteaza să faca un singur set. Dar daca ar avea o comanda de mai multe, se poate discuta.

 

Eu vreau doua (fata/spate). Mai se inscrie cineva, sa vedem daca putem plasa o comanda comuna? Pretul cred ca e pe undeva la 100 ron/set, pot afla sigur pentru confirmare.

 

Deschid lista:

 

1. DonQuijote - 2 buc

 

P.S. Cine vrea, ca pana acum, copie lista si se adauga. Atentie, vorbim doar pentru PH2 (la PH1 e alta conectica, se poate deschide o alta discutie).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se deschid geamurile cand dezarmezi masina, sau este buton separat pe cheie care deschide geamurile, ceea ce nu cred. Cum functioneaza practic ca nu prea am inteles.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se apasa de 2 ori butonul de deschidere pt coborare geamuri.

Eu as dori sa stiu exact in ce consta instalarea, pentru a-mi face o idee despre pierderea garantiei

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mi s-a explicat, se monteaza fara a taia nici un fir. Deci, in caz de ceva, se poate scoate modulul inainte de a merge la service.

Si da, se apasa de doua ori butonul de deschidere pt coborare, de 2 ori cel de inchidere pentru ridicare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt module plug&play inclusiv la Duster ph2, adică scoți mufa din buton, înseriezi modulul și gata.

 

Același tip de module îl am și eu, sunt programabile(inclusiv capătul de cursă se poate regla direct, fără surubelniță) la x apăsări pe închidere se ridică geamurile, ultima versiune știe să le și coboare, la fel programabil.

 

Nu sunt module ieftine, dar merită toți banii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat de idee, dar as vrea sa stiu pretul cu el montat pe masina pentru toate 4 geamurile. Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa il intrebe cineva, va rog, daca ghidusia merge pe CAN?

Adica daca am alarma pe CAN montata, merg in continuare modulele alea?

Admitand ca incui masina + alte ghidusii din pagerul alarmei, nu din cheia masinii (stoc).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...