Sari la conținut

Comparație Duster 4X4 Cu Duster 4X2


Postări Recomandate

Si mie mi-a luat cateva zile sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze a lui 4x4 dci, dar in final mi se pare o setare excelenta a treptelor, chiar sunt multumit. Pornesc cu a II-a, ca si cum ar fi I-a. Iar I-a e si ea bine gandita, doar pentru pante/offroad. Pentru regim de autostrada, pe care nu am apucat sa-l testez (din lipsa de asemenea capricii aici in nordul tarii) e posibil ca a VI-a sa fie prea scurta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea.   Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gas

@vanturache eu zic ca e bine ca ai punctat niste avantaje la 2WD, insa legat de 4WD vad ca nici relatarea ta nu e chiar de o acuratețe extraordinara... "Linie dreaptă (relativ) pe drum pietruit, mers

Chiar tu ai zis ca pentru 4x2 exista aftermarket de mai buna calitate fata de 4x4, de aici no comment-ul. Eu asa inteleg din ceea ce ai scris tu acolo. Nu e nici un sarcasm, dar ar fi bine sa-ti

18 hours ago, vanturache said:

Altă diferență este că la 4x2 / 85CP nu a filtru de particule. E și ăla o posibilă cheltuială în plus. Per total, întreținerea e mai accesibilă, poți pune aftermarket-uri de mai bună calitate fără a ieși mai scump cu reviziile și micile înlocuiri. Evident, mai e și portbagajul.

17 hours ago, vanturache said:

Nu prea înțeleg sarcasmul de doi bani. Dacă citeai tot vedeai că am zis aderență variabilă.

 

De ce 'no comment' la partea cu aftermarket? Iar sarcasm de doi bani, de tip (moaaa ce prost e ăsta dar nu-i zic că oricum nu pricepe) ?

Ți se pare că nu există chestii aftermarket mai fiabile decât cele instalate OEM sau că nu merită deranjul, că nu pricep?

Per total țin să-ți zic direct de ce mă seacă tonul tău. Dacă ești zmeu și zice unul prostii, măcar explică-i ce știi, de ce nu e deloc așa sau de ce poți să vezi și altfel treaba. Chestia cu nasul pe sus și uite mă încă un prost pe internet (chit că poate n-ai stat să citești tot ce scrie) e exact genul de atitudine care aduce non-informație. Ai dat și tu două rânduri ca să faci o aluzie, dar nu te-a lăsat inima să zici și ceva util, punctual.

Nimic personal, dar chestia cu 'marcajul' și umflatul în piept sunt dintre prostiile care ne-au ținut mereu în spate și mă irită la culme.

Chiar tu ai zis ca pentru 4x2 exista aftermarket de mai buna calitate fata de 4x4, de aici no comment-ul. Eu asa inteleg din ceea ce ai scris tu acolo. :)

Nu e nici un sarcasm, dar ar fi bine sa-ti asumi ceea ce spui, nu incepi sa injuri oamenii doar pentru ca nu te uiti pe ce scrii si ti se atrage atentia. :) In afara de tine nu mai vad alti "zmei" pe aici, si nici pe altcineva sa se "umfle in piept". :) Uite, m-ai facut sa scriu ceva util. :) 

P.S.: acu zi si tu ceva util, care sa nu fie atac la persoana, daca tot ceri lucruri utile. :) 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Dețin un Duster 4x4, 1,5 cdi, din 18 mai 2018, sunt super mulțumit de el, consum, 4,5/5,5 l/100 km regim 2x4, vară, iarna consum 5,2 / 5,6 /100 km regim 2x4, iar pentru auto crește consumul cu 0,4 / 0,6 l/ 100 km, am mers în regim de 4x4 block pe o distanță de 15 Km vara, respectiv, pe malul Dunării prin nisip și apă, cu o viteză de croazieră de 20/30 Km/h, mi-a crescut consumul cu aproape 1 litru/100 Km . Consumul v-a scade odată cu uzura din blocul motor, motorul este ”strâns” din fabrică iar angrenajele motor se deplasează/funcționează cu o frecare foarte mare, cu timpul v-a scade consumul așa cum mi s-a întâmplat la un BMW 316 i după 100.000 Km, de la 6,7 L/100 Km am ajuns cu el la 5,8 L/100 Km. În rest numai de bine să stăpâniți sănătoși auto, și fără evenimente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...