Sari la conținut

Duster 1.5 Dci 4X4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 37
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare. Bine v-am gasit. De saptamana trecuta sunt si prorietar de Duster. Nu e nou da se prezinta foarte bine. Sunt la inceput, de abia cunosc masina. Orice sfat e bivenit.

Multumesc. Astazi am dus-o la service sa o "primenesc": revizie, distributie, accesorii, reglaje...Astept devizul!

Este un sunet distinct de cel al motorului. Pare a fi acel motoras care actioneaza pompa de servo. Sunetul creste in intensitate la accelerare si mi se pare ca se taie pe la 2200-2400 ture. Daca e turbina e normal sa se auda asa de tare?

Am fost eu de curand la service pentru a ma lamuri. Raspunsul a fost: "zgomot tehnologic normal", provenind de la esapament.

Editat de jugulator
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acel suierat despre care s-a mai discutat, eu banuiesc ca ar veni de sub capota. El apare intre treptele de viteza 1-4 si il aud cam de la 1900 rpmpana la 2300. Nu sunt specialist dar eu nu as zice ca vine de la esapament. Incearca si tu sa mergi constant 5 minute pana in 2000 rpm, inclusiv schimbarile de viteza, apoi tragi concluzii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suieratul si eu il aud de pe la 1800rpm si doar cand accelerez mai in forta si e din zona motorului; eu in continuare zic ca e turbina. E normal, ca in functie de turatie acel suierat sa se modifice. Fluieratul e la esapament si se aude la diverse turatii. Eu l-am auzit la mine si la 1500rpm cand mergem incet pe stradute cu limitare la 30km/h.

Tot de sub capota se aude un tiuit care nu mai stiu de la ce e, dar e constant si se aude din momentul cand pui contact ( chiar si numai pe accesorii -> motor oprit, radio pornit).

 

Cel mai bine incearca sa vezi la cineva cu acelasi model ca al tau, daca suna la fel si care sunt eventualele diferente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suieratul si eu il aud de pe la 1800rpm si doar cand accelerez mai in forta si e din zona motorului; eu in continuare zic ca e turbina. E normal, ca in functie de turatie acel suierat sa se modifice. Fluieratul e la esapament si se aude la diverse turatii. Eu l-am auzit la mine si la 1500rpm cand mergem incet pe stradute cu limitare la 30km/h.

Tot de sub capota se aude un tiuit care nu mai stiu de la ce e, dar e constant si se aude din momentul cand pui contact ( chiar si numai pe accesorii -> motor oprit, radio pornit).

 

Cel mai bine incearca sa vezi la cineva cu acelasi model ca al tau, daca suna la fel si care sunt eventualele diferente.

Eu am 1,2 Tce, si am ca si la tine aceleasi simptome cu exceptia espamentului . Fluieratul acela de sub capota, nu turbina, m-a disperat la inceput. Nu stiam ce este. La bagarea cheiei in contact incepea sa tipe destul de tare. Daca ridici capota dupa ce intorci de cheie pe accesorii ai sa vezi ce puternic se aude. Acuma m-am acomodat cu toate zgomotele care sunt sau nu normale si le consider ca facand parte din marca inregistrata Duster

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti in zona zgomotelor mentionate de noi singura rezolvare sa nu le mai auzi este o eventuala insonorizare, dar de tot nu cred ca scapi ele.

Daca insa e alt zgomot care are cauza o defectiune pe undeve, e bine sa il rezolvi.

 

De aceea zic sa compari cu una ca a ta sa vezi daca "asa face toate" sau e ceva buba la a ta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...