Sari la conținut

Discovering Transylvania Trophy 2015 28-30 August


Postări Recomandate

Dragi prieteni.

Noi, Comunitatea Dusteristilor, am primit o invitatie din partea organizatorilor D.T. Trophy de a participa la acest eveniment.

Invitatia a fost facuta pentru a avea posibilitatea de a vedea si cunoaste aceasta zona superba din Judetul Hunedoara si... totodata, pentru a avea posibilitatea sa invatam cum este participarea la concursuri de offroad dar, fara a risca prea mult, participand la Categoria Hobby.

 

Categoria Hobby are un traseu in lungime de aproximativ 30 km pe zi, foarte usor, si cu parcurgerea unor zone superbe cu privelisti extraordinare.

 

Evenimentul este organizat si cu un scop umanitar in sensul ca toate taxele achitate (care sunt si foarte mici) vor fi donate catre un centru de ajutorare a copiilor cu Autism din Jud Hunedoara.

 

Organizatorii evenimentului au dorinta de a desfasura evenimentul in aceleasi conditii ca si pana acum, in sensul ca totul se desfasoara "Campeneste" cu sedere la cort si socializare maxima intre participanti. Sigur, exista si posibilitatea cazarii la camera de pensiune/hotel.

 

Mai multe detalii puteti obtine de pe site-ul evenimentului:

http://dttrophy.com/

 

 

Un film de prezentare a evenimentului de anul trecut puteti viziona mai jos:

 

Trbuie mentionat ca anul trecut nu a existat Clasa Hobby

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am reusit sa vorbesc la telefon cu Sebastian care mi-a clarificat anumite intrebari. Drept pentru care va aduc si voua la cunostinta raspunsurile. 1 Folia de protectie este necesara inclusiv la Clasa

Dragi prieteni. Noi, Comunitatea Dusteristilor, am primit o invitatie din partea organizatorilor D.T. Trophy de a participa la acest eveniment. Invitatia a fost facuta pentru a avea posibilitatea de

Inscris la Hobby. Poate reusim la sfarsit sa facem rost de traseele celor de la Standard si sa facem duminica una dintre ele - asa de proba... Daca tot am mers pana acolo

Posted Images

La conditii de participare zice ca:

 

"..............

Fiecare echipaj obligatoriu trebuie sa deţină folie de protecţie a solului, cască protecţie pilot copilot, staţie de emisie recepţie.

....."

 

Ce este folia de protectie a solului ? Casti de motocicleta sunt ok? Statia CB e suficienta sau trebuie alt tip ? Sau toate astea sunt doar la Standard si Extrem si Hobby nu are nevoie ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Folia de protectie a solului este orice fel de folie/banner etc si se intinde pe jos in parcul tehnic si masina trebuie parcata pe ea. Este o modalitate de protectie a solului in caz de scurgeri de uleiuri.

Un exemplu:

post-300-0-04168700-1438149447_thumb.jpg

 

Castile de protectie sunt ok si cele de motocicleta. Din cate tin eu minte se pot utiliza chiar si castile de biciclist.

Statiile CB sunt perfecte!

 

Astea sunt obligatorii la toate clasele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce regulament particular au la etapa asta, dar din experienta de la Slanic Moldova va spun ca la Hobby nu sunt obligatorii casti si nici folii de protectie. Ar trebui sa cereti informatii de la organizatori (si la Slanic se specificau casti obligatorii la toate clasele - probabil reminiscente de anii trecuti cand nu exista clasa Hobby, dar la o intrebare au raspuns ca nu trebuie la Hobby).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Hobby scrie asa: "anvelope permise: cele folosite de zi cu zi"...

Ce sa inteleg din aceasta conditie?

Este obligatoriu utilizarea anvelopelor cu dimensiuni stoc, cu profil normal de strada?

Ce are daca eu folosesc AT-urile "zi cu zi" - pot participa cu ele?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...