Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

,,Punctele eco la vreo 94%"

De ce nu ai făcut poză și la ecran cu punctajul ECO? 

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

NU CITA ultimul mesaj postat!

eram cu 2 copii (2+6 ani) in spate, si-asa sa cer mobilul (intrebuintat la chestii mai serioase -> jocuri) sa fac 2 poze la kilometraj si consum...a fost cam mult... inainte sa-i dau reset... dar minim cat sa am de introdus in aplicatie... acasa.

cel mai mult am scos 97% punctajul de eco..la drum de 220km. media e pe la 94-95%. la mers in oras iese ceva mai mic 85-90%...stopuri multe, in fine..asta din ce am apucat sa vad pana am iesit din oras. am pus cateva poze cu punctaje pe topicul cu dusterul meu.

oricum e condus batraneste... mers mult pe pilot automat 80-90kmh, de rodaj. astia 2800km sunt mare parte pe B-Marasesti tur/retur...de weekend.

 

uite, un intors de la tara..fara copii (poze si cu punctajul)..pe racoare...n-a intrat AC-ul (pus pe auto 24C) aproape deloc...2 persoane 4x2+Eco+mult pilot automat

IMAG2048.jpg

IMAG2047.jpg

Editat de Mak
Quote inutil
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aha, condus bătrânește nu-i stilul meu. Ca idee la mine pe ecran apar steluțe pentru schimbare viteze și consum mediu parcă pe lângă cele 2 care le arată la tine, în total sunt 4 linii cu steluțe și muult mai greu se scoate un punctaj bun. 😀😀😀

Scuzele mele, este cu 3 rânduri doar :

- Accelerare

-Schimb viteze

-Anticipare 

Editat de Mak
Incetati cu offtopicul!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

posibil sa fi comasat intre timp schimbul de viteze cu anticiparea?

ca sa scoti punctaj bun pe eco si consum mic tre sa apesi frana (ca sa decuplezi pilotul)/sau sa iei aceleratia cu 2-3-400m inainte de intersectii/giratorii/stop in functie de posibilitati etc...sa eviti variatiile de viteza...gen accelerzi pana in podea 100m ca sa pui frana brusca la stop...si cat mai mult pilot automat la 80-90. practic e de urmarit sa ajungi cat mai repede intr-a 6-a si s-o tii cat mai mult acolo.

asta inveti la drum daca incerci sa mergi ca un tirist..cu 90 peste tot..ca prin branza :)

Editat de Louis
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Louis eu zic sa nu apeși frână deloc, eventual o lași sa curgă singura în viteza, atunci consumul va fi 0, dacă pui frână este pierdere de energie.

@eman4x4 în varianta asta cu frână de motor gen nici nu strici dpf ca nu mai arde nimic în cilindri! 

@Leutzul varianta cu frână de motor este valabil și la benzinare. 

Varianta cu frână de motor e valabila la toate mașinile noi cu injecție, la cele clasice cu carburator nu funcționează! 😂

Editat de SamsonS
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...