Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Din Petrosani ai indicator spre telescaun Parang, pana la statia de pornire a telescaunului e asfaltata soseaua (Hotel Rusu), de acolo pana la cabana Nasu sunt vreo 7km de drum f. prost, se urca doar cu viteza 1, preferabil cu 4x4, merge si 4x2 dar cam fortezi masina din cauza lipsei de aderenta pe multe portiuni. Cabana Nasu se afla situata la 1600m, de acolo mai sunt cam 150m pana la capatul telescaunului.

 

Editat de LucianLucaci
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Pana la Nasu poti sa urci linistit si cu 4x2, chiar cu logane si dubite. Se face aprovizionarea cabanelor cu MCV-uri si dube. Problema este de la Nasu in sus, pe fosta partie de sanie pe care au largito pentru transport auto. Acolo panta este mare si dupa ultimele ploi s-a cam spalat marunta, ramanand doar bolovani. Ei, acolo este un must have 4x4.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Vin si eu cu un consum, nu prea corect obtinut, insa m-a distrat ca am reusit sa-l scot: 4%

Zic ca nu-i prea corect deoarece s-a intamplat la venirea dinspre Huedin spre Cluj (Altitudine Cluj: 375m, Altitudine Huedin: 550m), si am venit fara sa ma grabesc in spatele unui tir. Am alimentat la Huedin, unde am resetat computerul, si venind spre Cluj, cand am vazut ca scade sub 5, am zis ca hai sa fac tot posibilul sa ajung cu un consum cat mai mic la Cluj. Asa ca am pus pe 4x2, am mai pus si pe eco (desi eu sunt impotriva), si m-am pus in spatele unui tir. In Gilau intram cu consum de 4.2, viteza medie 72.8, iar in cluj - consum 4.0, viteza medie 68.6, 42.9 km parcursi.

Bine, mai stiu si ca pe CB arata un consum mai mic cu vreo 0.5...

 

post-2775-0-86392600-1415268333_thumb.jpg post-2775-0-03035500-1415268335_thumb.jpg post-2775-0-22294100-1415268343_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am trecut de 10000 de km, moment in care, la un drum severin - oradea am scos un consum de 6.5 pe cb. Pe dus era chiar 6.2. La intoarcere insa, cum am bagat putin pedala in podea a crescut la 6.5. Eu zic ca nu e rau si ca masinuta se straduieste sa ma bucure sa nu o pengelesc cu gpl. Sa nu o castrez, cum zice Delu!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

6,7 consum la un drum facut zilele astea romania anglia. Mers 130-150km/h pe autostrada , 4 persoane bagaje la greu, 6,63 consumul facut dupa bonuri cu plin la sosire in romania CB a aratat 6,7 foarte exact dupa parerea mea masina are 9000 de km acum trage super bine f multumit de ea. 5600 au fost km parcursi.

Editat de ddc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...