Sari la conținut

dust3radmin

Dacia Duster cel mai mic consum

Postări Recomandate

Da este clar tu amesteci consumul instantaneu cu consumul de care discuta toata lumea. De aceea a si fost scos printre altele de pe CB-ul Logan din vara lu'2006 parca...Dar daca este cum spui tu de consum cu CB neresetat chiar ai consumul printre cele mai bune.Pe bune. :)

Nu, nu...nu cred ca m-am facut inteles. Nu cred, ca confund cele doua tipuri de consumuri de care, corect, vorbesti tu.

De exemplu, eu am experimentat superficial, zic eu, consumul acestei masini. La iesire din Brasov, spre Tg Mures, la indicatorul de iesire din oras, am resetat CB si m-am dus normal, unde mi-a permis drumul, cu maxim 110 km/h, a urmat pantele din Padurea Bogatii si cand am vazut pe afisaj, ca am ajuns la 100 km parcursi, de la ultima resetare, m-am uitat la consum si afisa 5,8 l/100km. Eu zic, ca acesta sigur nu este consumul instantaneu, ci consumul pe care l-am realizat in 100 de km respectiva. Daca mai circul, de exemplu acum am 620 km de la ultima resetare si consumul este la 5.5 l/100km. Dar acesta nu este consumul pe 100 km ci consumul pe intreaga distanta de 620 km, unde am avut valori diferite pentru fiecare 100 km parcursi. Daca o sa mai circul vreo 200 km prin oras acesta o sa mai creasca.

Ca si concluzie finala, totul a inceput, de la faptul ca am vazut aici niste valori foarte mici, fata de mine.

Nu stiu ce sa zic, dar eu nu le-am obtinut. Stiu, ca, conteaza si stilul sofatului, aerul, pasagerii, dar totusi...

Drumuri bune la toata lumea!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna metoda este cea care o folosesc eu , toate bonurile de carburant de cand am

masina in excel si pe urma comparat cu kilometrajul parcurs , simplu :D si nu sunt contabil :):lol:

7.2% consum general/total pana acum pt benzina 4x2!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cea mai buna metoda este cea care o folosesc eu , toate bonurile de carburant de cand am

masina in excel si pe urma comparat cu kilometrajul parcurs , simplu :D si nu sunt contabil :lol::D

7.2% consum general/total pana acum pt benzina 4x2!

Da .Deja s-a ajuns la mici doze de nebunie cu consumul acesta... :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trafic: urban, foarte liber (Bucureştiul duminica dimineaţa...)

număr pasageri: 1 (doar şoferul în maşină)

bagaje: fără bagaje

aer condiţionat: oprit, geamurile închise (nerecomandabil când e soare afară)

tracţiune: doar faţă (selectorul pe 2WD)

stil de condus: foarte încet, acceleraţii şi deceleraţii line, nedepăşirea limitelor de viteză (un stil de pensionar, care, în realitate, nu este adoptat de şoferi în Bucureşti într-o zi normală)

kilometri parcurşi: 16 km

consum mediu computer bord: 5,5 litri/100 km

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Trafic: urban, foarte liber (Bucureştiul duminica dimineaţa...)

număr pasageri: 1 (doar şoferul în maşină)

bagaje: fără bagaje

aer condiţionat: oprit, geamurile închise (nerecomandabil când e soare afară)

tracţiune: doar faţă (selectorul pe 2WD)

stil de condus: foarte încet, acceleraţii şi deceleraţii line, nedepăşirea limitelor de viteză (un stil de pensionar, care, în realitate, nu este adoptat de şoferi în Bucureşti într-o zi normală)

kilometri parcurşi: 16 km

consum mediu computer bord: 5,5 litri/100 km

Cred ca nu s-a retinut motorizarea dar dupa consum sigur este 1,5dci :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

duster 1.5 dci 90 cai , 4x4 - mers pe AUTO

consum 5.4 extern mers incet pe la 2000 de ture

 

ATT consumul CB e mai mic cam cu 1litru pe suta de km , asa am dedus eu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Revin cu informatii privind consumul mediu obtinut de mine. Am tot citit pe aici dar si pe alt forum diverse cereri de informatii despre consum.

Iata ce consum am abtinut eu astazi. Mai jos am sa atasez pozele cu traseul, consumul si caracteristicile traficului.

Am folosit si gps-ul pentru ca cei interesati sa poata trage o concluzie cu privire la consumul unui dci 110 cp folosit in Bucuresti pe modul 2WD.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu in oras acum pe timp de iarna scot un consum de 8.5-9 %, iar pe acelasi traseu (casa servici aprox 5km) vara scoteam cam 7.5%. (E normal sa fie asa de mare diferenta intre iarna si vara? asa greu se incalzeste motorul?)

In vacanta de schi am facut cam 950 km (600 pe autostrada+350 drumuri nationale) si am scos consum 6.4%. Pe autostrada am mers cu aprox 120 Km/h.

Cred ca cel mai mic consum extern l-am scos undeva pe la 5.3-5.4.

La toate aceste date s-a mers in modul 4x2, 1.5 dci 110 CP.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou. Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte. Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.
    • Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de culoare neagra, am dat o tura in jurul lor si elesticul a intrat intre  bord si marginea difuzoarelor/gurilor de ventilatie si le-au fixat mai bine. Dezavantaj-gurile de ventilatie se misca mai greu dar nu mai fac zgomot. 2. Cablul de reglare a inaltimii farurilor - a fost fixat sub bord cu un colier de un manunchi de fire. 3. Capacul de la sigurante, placa cu lampa de iluminare a torpedoului si masca de plastic de sub volan - am aplicat pe marginea lor o banda de burete negru autoadeziv. 4. Placutele cu nr. - am lipit pe spatele suportului banda de burete autoadeziv. 5. Tetierele - am dat cu putina banda de izoler pe tijele care intra in scaun. Atentie doar un inel cu un strat de banda altfel nu mai culiseaza. 6. Cheia pentru roti - am pus burete autoadeziv intre cheie si caroserie 7. Centura siguranta spate - verificati prinderea in cupola...la mine zornaia la denivelari. Am rezolvat cu putin burete autoadeziv. Si inca mai am mici scartaieli ce apar pe strazi din piatra cubica...daca mai rezolv ceva informez!  Poate altii nu sunt deranjati de aceste zgomote, sau poate masina lor nu troncane, dar eu nu le suport. Am fost si la Dedeman Onesti si mi-au apus ca masina are bord din plastic, e normal sa mai troncane ca e lowcost. Numai bine va doresc. 
    • Chiar azi am incercat un plin de Evo 100 de la Mol, doar din curiozitate sa vad daca mai apare fenomenul. In mers nu se simte nicio diferenta, masina se comporta normal.  
    • Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare  pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta.  Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras.  Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta.   Bafta !
    • Multumesc claus pentru impartasirea experientelor cu motorul 1.6 SCE. Eu am avut 1.4 tce pe megane, tot de nou luat, si pot spune ca e un motor ok, dar nu pentru 4x4, asadar am luat dusterul cu 1.6 sce, care pot spune ca e multumitor in urmatoarele aspecte: consum rezonabil, control bun in turatie mica pentr 4x4. Nu exceleaza in: performanta. Benzina am bagat 95 cam de peste tot, preponderent lukoil, motorul pare ca a mers ok, singura ciudatie ar fi asta cu pornirea anevoioasa din cand in cand, parca mai mult cand e cald afara(35 grade plus). Tinand cont ca e cu start/stop, ciudat e ca la semafor porneste instant, fara greseala, doar la prima pornire uneori invarte mai mult. Siel Si as mai vrea sa adaug si faptul ca acelasi fenomen, cu pornirea grea, am avut-o si la megane cu 1.4 tce, dar doar de vreo 3-4 ori in 7 ani.
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...