Sari la conținut

dust3radmin

Dacia Duster cel mai mic consum

Postări Recomandate

ieu zic ca e un consum forte bun .cu loganu acelasi motor . azi setat cb 7,2.in masina doar eu +in porbagaj undeva la 160kg.viteza intre 80 si 120

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, masina a reusit sa ma uimeasca, am 4x2 1,5 DCI, 110CP, am pus motorina pana in buza ca sa spun asa, a intrat 60 l, am mers 1012 Km si mai aveam 1 liniuta la motorina, am alimentat din nou si au intrat 58l.

deci 58 l a consumat in 1012 Km.

Regimul de rulaj a fost mixt si urban si extraurban, masina este in rodaj asa ca nu am trecut de 2500 ture, pe autostrada 120 km/h, pe Dn. 100 km/h.

dupa calculele mele a consumat cam 5,7 l/100km neasteptat de bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1,5 dci 110 CP - 4x4

mers in 4x2

traseu cele 2 autostrazi tur retur si cu traversare Bucale (dus intors) pana la Constanta.

2 persoane fara bagaj

viteza aprox 115-120 Km/h(au fost si perioade scurte de 130-140Km/h)

consum 6,8

rulaj TdB 11000 Km

prin oras 6.6 pe timp rece si 6.2 vara-toamna(pana acum) :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster 1.5 dCi Laureate 4x4 110 cp.

500 km , 2 persoane, cca 50 kg bagaje, fara AC.

viteza medie pe computer de bord 56km/h

Consum 6.1 L /100 km.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am 5800km la bord,

1.5 110cp 4x4, pe pozitia auto ...

consumul mixt indicat de CB,

- urbat 7.2

- extra 6.3 l\100km.

Ma astept sa scada pana undeva aproape de 5, in regim extraurban .... dar oare cand?! :-)

 

Stilul de condus e normal, schimbare trepte intre 2.500-3000 rpm, nu franez prea des, si nu pornesc violent :-) ....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Constanta - Braila - Constanta, o fuga facuta in aprox 5 ore.

V medie - 82 km/h cu varfuri de 140 - de la Chirana pana la Gura Ialomitei cred ca am mers cu 20 la ore, e rupt drumul.

Distanta - 488 km

Consum 7,4 l/100 km

Carburant consumat: nu retin exact, dar parca 28,6 - 30 litri benzina din RomPetrol "EFEX:D 95".

Masina e un 4x2 benzina cu 25.000 km la bord, iar in masina am fost 2 persoane "bine dospite" la dus si la intors aceleasi 2 persoane la care s-au adaugat nevastamea si bebe+un munte de bagaje:d.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

am 3333 km in bord,

1,5 DCI 90CP 4X2

consum mixt

- urban 6,2

-extra 5,5

ieri am facut un drum Galati Bucuresti - Bucuresti Galati

am plecat cu consum in Cb 4,7 , cu nu mai mult de 95 km/h, pana in Bucuresti am ajuns cu 5,2

din Bucuresti pana acasa, depasiri mai multe 110-130 h am ajuns cu 5,5 %

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou. Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte. Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.
    • Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de culoare neagra, am dat o tura in jurul lor si elesticul a intrat intre  bord si marginea difuzoarelor/gurilor de ventilatie si le-au fixat mai bine. Dezavantaj-gurile de ventilatie se misca mai greu dar nu mai fac zgomot. 2. Cablul de reglare a inaltimii farurilor - a fost fixat sub bord cu un colier de un manunchi de fire. 3. Capacul de la sigurante, placa cu lampa de iluminare a torpedoului si masca de plastic de sub volan - am aplicat pe marginea lor o banda de burete negru autoadeziv. 4. Placutele cu nr. - am lipit pe spatele suportului banda de burete autoadeziv. 5. Tetierele - am dat cu putina banda de izoler pe tijele care intra in scaun. Atentie doar un inel cu un strat de banda altfel nu mai culiseaza. 6. Cheia pentru roti - am pus burete autoadeziv intre cheie si caroserie 7. Centura siguranta spate - verificati prinderea in cupola...la mine zornaia la denivelari. Am rezolvat cu putin burete autoadeziv. Si inca mai am mici scartaieli ce apar pe strazi din piatra cubica...daca mai rezolv ceva informez!  Poate altii nu sunt deranjati de aceste zgomote, sau poate masina lor nu troncane, dar eu nu le suport. Am fost si la Dedeman Onesti si mi-au apus ca masina are bord din plastic, e normal sa mai troncane ca e lowcost. Numai bine va doresc. 
    • Chiar azi am incercat un plin de Evo 100 de la Mol, doar din curiozitate sa vad daca mai apare fenomenul. In mers nu se simte nicio diferenta, masina se comporta normal.  
    • Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare  pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta.  Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras.  Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta.   Bafta !
    • Multumesc claus pentru impartasirea experientelor cu motorul 1.6 SCE. Eu am avut 1.4 tce pe megane, tot de nou luat, si pot spune ca e un motor ok, dar nu pentru 4x4, asadar am luat dusterul cu 1.6 sce, care pot spune ca e multumitor in urmatoarele aspecte: consum rezonabil, control bun in turatie mica pentr 4x4. Nu exceleaza in: performanta. Benzina am bagat 95 cam de peste tot, preponderent lukoil, motorul pare ca a mers ok, singura ciudatie ar fi asta cu pornirea anevoioasa din cand in cand, parca mai mult cand e cald afara(35 grade plus). Tinand cont ca e cu start/stop, ciudat e ca la semafor porneste instant, fara greseala, doar la prima pornire uneori invarte mai mult. Siel Si as mai vrea sa adaug si faptul ca acelasi fenomen, cu pornirea grea, am avut-o si la megane cu 1.4 tce, dar doar de vreo 3-4 ori in 7 ani.
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...