Sari la conținut

Viteza maxima Dacia Duster


Postări Recomandate

Am atins 175 Km/h pe autostrada, nu cred ca putea mai mult. Dusterul meu diessl PH2 are servo electro-hidraulic, se aude si motorasul la virarea pe loc.

 

Sent from my MB525 using Tapatalk 2

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

sincer   Cine a cumparat Duster-ul dintre cei 2 mii si ceva de memebrii de forum cu primul gand de masina de curse??? Sa-si ridice mana ... aaaa ... adica sa scrie, na.   Nu vreau sa jignesc pe

188Km/h e viteza reală dată de ABS iar TdB-ul mai pune 4km/h indiferent că mergi cu 10km/h sau 210km/h. Medianav-ul nu dă și nu afișează nicio viteză. Oricum interesant să mergi cu 188Km/h ș

hai ca am reusit eu sa mut si pe consumul instantaneu:

Posted Images

La mine decalajul bord-gps este mult mai mare, in jur de 4-5 km/h pana pe la 80, apoi creste pana la 8-10 km/h pe la 150 (cu rotile stoc). Viteza maxima pe care am atins-o vreodataa fost de 155 pe gps si 165 pe bord (aprox). Mergea si mai mult dar nu am vrut eu sa o calc.

 

Mai multi m-au intreabat cum nu mi-e mila de masina asta de o bag in noroaie, gropi, tufe... De fapt mi-e mila de ea cand o conduc cu viteza pe autostrada... Pe coclauri se simte in elementul ei - pe autostrada parca stringe din dinti... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu unul am incredere totala in Dustrul meu si merg regulat cu ea intre 130 - 150 si sincer am si eu aceeasi parere despre ea. Este in elementul ei pe autostrada. Daca as fi avut 4x4 cu siguranta o plimbam si in offroad. Dar in situatia asta pot spune ca mi-e mila de ea s-o chinui pe coclauri

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Sal'tare!

Ia ca sa ma laud si eu putin cu al meu 1,5 dci PH1 110cp 2010.

in anexa poza de pe GPS, iar pentru cine nu vede facem text:

Lungime calatorie: 537km (Galati - Hunedoara prin Lepsa, Tg Secuiesc, Brasov Sibiu)

Timp calatorie: 6 h 00 m 53 sec.

Timp oprire: 0:06:35 (sase minute jumate)

Viteza medie: 89 km/h.

Viteza maxima: 173 km/h (pe gps nu pe bord, pe bord ar fi 180km/h, gps comparat cu smart phone pe wase da aceiasi viteza)

Viteza a fost depasita in mod ilegal pe toate lungimea traseului, dar acesta se sanctioneaza doar cu constatarea prin mijloace omologate (am citit niste comentarii haioase mai sus).

Singur in mashina cu bagaje de circa 60kg. nu am avut cuplat RaceChip-ul, ial la prezentarea de mai sus, ceea ce tine de performanta masini ca si varf este irelevant ci as puncta mai degraba pe fiabilitate in sensul in care masina nu a dat nici un semn de ezitare pe tot traseul, si credetima nu a fost unul usor. Pe langa aceste considerente vreau sa mentionez ca traseul a fost facut pe timp de noapte in conditii de trafic minime (chiar scazut in acea noapte), iar al doilea criteriu de reusita este piesa dintre volan si scaun.

Va salut.

IMG_20170331_035930.jpg

Editat de maxmar78
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aha, ok. Interesant Deci mai putea :)

Eu am mers cam cu maxim 145 km/h conform kilometrajului (in niste depasiri pe autostrada) si cred ca aveam putin peste 3500 rottaii/min (la 130km/h am aprox 3250 rot/min).

As fi vrut sa ii dau mai mult, sa vedem cat se duce, dar nu am avut ocazia :-D 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...