Sari la conținut

Viteza maxima Dacia Duster


Postări Recomandate

Doar la diesel apare treaba aia cu nr de km pana la urmatorul schimb de ulei.

 

Ps. In legatura cu vit max, am vazut ca la 1.2 Tce euro 6, e mai mare la 4x4 decat la 4x2...probabil datorita cutiei de viteza cu rapoarte mai scurte la 4x4.

Editat de SYL40
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

sincer   Cine a cumparat Duster-ul dintre cei 2 mii si ceva de memebrii de forum cu primul gand de masina de curse??? Sa-si ridice mana ... aaaa ... adica sa scrie, na.   Nu vreau sa jignesc pe

188Km/h e viteza reală dată de ABS iar TdB-ul mai pune 4km/h indiferent că mergi cu 10km/h sau 210km/h. Medianav-ul nu dă și nu afișează nicio viteză. Oricum interesant să mergi cu 188Km/h ș

hai ca am reusit eu sa mut si pe consumul instantaneu:

Posted Images

In clipul tau parca am vazut ca mai ai 7200km de condus pana la urmatoarea revizie. Nu am fost sigur dar parca la tine arata o cheie acolo. Eu nu am simbolul asta pe display.

Nu stiu daca e o optiune doar pt diesel... Nu stiu de ce la tine nu o arata... si nu stiu daca aceasta optiune este si pentru strainatate sau nu. Nu pot sa-ti raspund asa ca... studiaza optiunile din carte sau... intreaba la reprezentanta. Imi pare rau ca nu te pot ajuta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de viteza maxina Dusterul nu are acel sistem de intarire a directiei odata cu cresterea vitezei? si daca nu are, nu se poate monta acel sistem?

 

Cica PH2 disel ala cu servo directie electro-hidraulica are.

Acu' trebe sa asteptam pe cineva care chiar stie ce si cum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inițial(2012) aveau toate, la apariția Duster ph2(2013) unele au pierdut intervalul până la revizie apoi după noiembrie 2014 intervalul până la revizie a cam dispărut.

 

"sistem de intarire a directiei odata cu cresterea vitezei" e defapt din soft-ul GEPDA(grup electropompă direcție asistată) și e default la generația II. TCe și dCi au GEPDA doar K4M 1,6 16v are servo direcție cu pompă mecanică.

 

PS: cei 180KMh erau 176 reali

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inițial(2012) aveau toate, la apariția Duster ph2(2013) unele au pierdut intervalul până la revizie apoi după noiembrie 2014 intervalul până la revizie a cam dispărut.

 

"sistem de intarire a directiei odata cu cresterea vitezei" e defapt din soft-ul GEPDA(grup electropompă direcție asistată) și e default la generația II. TCe și dCi au GEPDA doar K4M 1,6 16v are servo direcție cu pompă mecanică.

 

PS: cei 180KMh erau 176 reali

Deci sa inteleg ca eu pe Ph2i am din fabrica acest sistem ? Intreb deoare ce am fost saptamana trecuta pe autostrada si la 130 - 140 volanul se misca super usor dpdv al servodirectiei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

PS: cei 180KMh erau 176 reali

 

Corect, eu am scris ce mi-a aratat bordul. Ca si stabilitate OK, ca si zgomot - parca aveam 476km/h :)

Acum cu barele transversale si cu rampa de proiectoare nu cred ca mai reusesc performanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

t0rquemada, nici eu nu am inteles ce vrei sa zici.

Mie mi se pare ca as avea servodirectie variabila la masina, PH2 dCi 110 CP, de la sfarsitul lui 2013 (deci dintre primele PH2)...

 

Daca ai putea clarifica, ar fi grozav.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...